כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(13) קראו עוד

איך מתכוננים ליום המיון בעזרת ערכת ההכנה שלנו?

  • מתרעננים בחומר - חלק ניכר מהחומר המופיע במבחנים הפסיכוטכניים מוכר לכם מלימודיכם בעבר, אך סביר שעבר זמן רב מאז תרגלתם אותו. הערכה שלנו מצוידת בהסברים מפורטים, שיטות פתרון ייחודיות וטיפים שיסייעו לכם להתרענן בחומר ולחזק את השליטה בו.  
  • מתרגלים לעבודה במגבלת זמן - אחד הקשיים הגדולים במבחנים הפסיכוטכניים הוא העובדה שהם נערכים במגבלת זמן. מגבלת הזמן נוטה להלחיץ ולעורר מתח, ואלו פוגעים מאוד בתפקוד בזמן המבחן, ועלולים להוביל לטעויות. לכן, אחד הדברים החשובים ביותר בהכנה המקדימה הוא להתרגל לפתור מבחנים במגבלת זמן.
    ערכת ההכנה שלנו בנויה כך שתוכלו לתרגל את כל המבחנים הכלולים בה במגבלת זמן. בחלק מן ההסברים המצורפים לפתרונות תוכלו גם למצוא שיטות פתרון מהירות, וגם הן יעזרו לכם להתמודד עם אתגר זה. הניסיון שלנו מלמד שככל שתתרגלו יותר מבחנים במגבלת זמן, כך ההשפעה שלה עליכם תפחת, וכשתגיעו למבחן האמיתי, היא תפריע לכם הרבה פחות.   
  • מכירים לעומק את כל נושאי הבחינה - ערכת ההכנה שלנו כוללת שאלות מכל הנושאים הצפויים להופיע במבחן. היכרות מעמיקה עם נושאי הבחינה, סוגי השאלות ודרגות הקושי יסייעו לכם להגיע לבחינה כשאתם מוכנים ובטוחים בעצמכם ובביצועים שלכם. 

מעוניינים להגיע מוכנים גם למבחן האמינות הממוחשב? בעת רכישת ערכת הכנה אונליין למבחני הקבלה בביטוח הלאומי, באפשרותכם לרכוש הכנה אונליין למבחן האמינות במחיר מוזל.
בחלק התיאורטי של ערכת ההכנה תוכלו למצוא הסברים מפורטים על מבנה המבחן, על התחומים הנבדקים בו ועל הדרך המומלצת להתמודדות עם השאלות. בחלק המעשי תוכלו למצוא מבחנים לתרגול ו-3 סימולציות שבסופן דו"ח תוצאות מפורט. מטרת הערכה היא לסייע לכם להבין מה בודקות השאלות בכל תחום, להציג לפניכם את האתגרים הצפויים במבחן וכמובן לספק לכם את כל התרגול הנחוץ, שיסייע לכם להגיע מוכנים למבחן. 

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.