כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(18) קראו עוד

למה לכם להתכונן למבחנים הפסיכוטכניים?

המבחנים הפסיכוטכניים שעורכים במיונים לתפקיד של בוחני נהיגה כוללים לא מעט נושאים (מטריצות, הבנת הנקרא, מתמטיקה, מבחני זריזות ודיוק ועוד) ונמשכים לא מעט זמן (כשלוש שעות עם מבחני האישיות והאמינות). כדי שלא תבזבזו את הזמן הזה בניסיון להיזכר בנושאים שתרגלתם בפעם האחרונה בתיכון, או במאמץ להבין סוגי שאלות שמעולם לא פתרתם, כדאי לעבוד על המיומנויות והכישורים שמעריכים במבחנים מהסוג הזה.

ערכת האונליין שלנו תכין אתכם לכל הנושאים שמופיעים במבחנים הפסיכוטכניים של פילת. הערכה מיועדת ללימוד עצמי, כך שתמצאו בה הדרכה ברורה על כל נושא ונושא, ותוכלו לתכנן את התרגול בה בצורה שהכי מתאימה ללו"ז שלכם.

איך זה עובד?

• מתחילים מהבסיס - מומלץ לעבור על קובצי ההדרכה בערכה לפני התרגול כדי לרענן את הזיכרון במקרה של נושאים שכבר שכחתם, וגם ללמוד טריקים ושיטות פתרון יעילות למענה מהיר על השאלות במבחן.

• ממשיכים לתרגול - באמצעות התרגול הממוקד והמתוזמן שבערכה תצליחו להשתלט בהדרגה על כל אחד מנושאי המבחן וגם להתנסות בעבודה בהגבלת זמן - אלמנט חשוב ביותר להצלחה במיונים.

• לומדים מטעויות - בסוף כל יחידת תרגול תקבלו דוח תוצאות מפורט, עם פתרונות והסברים לכל השאלות. המעבר על הדוח הוא הדרך הכי טובה ללמוד מהטעויות שלכם ולשפר ביצועים מתרגול לתרגול. 

ויש גם בונוס! לאחר שתסיימו להתכונן למבחנים הפסיכוטכניים, תוכלו להתנסות בסימולציה של מבחן אישיות ממוחשב כדי לקבל הצצה למבחני האישיות שמחכים לכם במיונים.


רוצים להגיע מוכנים גם למבחני המיון האחרים?

המיונים לתפקיד בוחן נהיגה כוללים גם מבחן אמינות וריאיון אישי עם פסיכולוג או פסיכולוגית מטעם פילת. תוכלו לשדרג את הערכה עם הכנה למבחני המיון האלה ולהגיע בראש שקט גם אליהם:

ערכת הכנה אונליין למבחן אמינות

מבחן אמינות נועד לאתר נטיות אישיות ודפוסי התנהגות שעלולים להדליק נורה אדומה אצל המעסיקים, כמו למשל צריכת סמים ואלכוהול, היסטוריה של הימורים או הונאות, יחסי אנוש בעייתיים ועוד. בערכת האונליין שלנו תמצאו שלוש סימולציות מלאות של המבחן ותרגול ממוקד של כל אחד מתחומי האמינות שנבדקים בו. בסוף כל תרגול וסימולציה תקבלו דו"ח תוצאות מפורט שישקף לכם מה כל תשובה אומרת עליכם ואיך מומלץ לגשת לכל שאלה.

מעוניינים? סמנו ✓ בתיבת הרכישה

 

הדרכה אישית לקראת הריאיון האישי

הכנה של שעה בזום, שבמהלכה תעברו סימולציה של ריאיון אישי מול מדריך או מדריכה מהמכון. לאחר מכן תקבלו משוב מקיף על ההתנהלות שלכם בסימולציה, שיתייחס גם לתוכן של התשובות שלכם וגם לאופן שבו אתם מציגים אותן (עד כמה אתם מקרינים ביטחון עצמי או משדרים לחץ, למשל). ההתנסות הזאת תחשוף אתכם להרבה מהשאלות שצפויות לכם בריאיון האמיתי ותעזור לכם לגבש תשובות מנומקות ורהוטות שישאירו רושם מעולה.

מעוניינים? סמנו ✓ בתיבת הרכישה וניצור איתכם קשר לתיאום מועד ההדרכה


קצת על המיונים לקורס בוחני נהיגה

תנאי הקבלה לקורס בוחני נהיגה

המיונים לקורס בוחני נהיגה מיועדים למורים לנהיגה שעומדים בתנאי הסף הבאים:

    • תושבי ישראל
    • בוגרי 12 שנות לימוד
    • בעלי רישיון להוראת נהיגה במשך שנתיים לפחות
    • בעלי רישיון נהיגה בתוקף לרכב פרטי בדרגה B במשך שלוש שנים לפחות
    • היעדר רישום פלילי ותעבורתי
    • אישור על בדיקה רפואית ובדיקת עיניים תקינות
שלבי המיונים לתפקיד בוחן נהיגה

המועמדים המתאימים יזומנו למיונים שמורכבים משני שלבים, מטעם מכון פילת:

מבחנים ממוחשבים - שלב זה כולל מבחנים פסיכוטכניים ומבחני אישיות ואמינות. המבחנים נערכים באופן מקוון ונמשכים כשלוש שעות. לאורך כל המבחנים תתבקשו להיות עם מצלמה פתוחה.

ריאיון אישי - בשלב השני המועמדים יגיעו לריאיון עם פסיכולוג או פסיכולוגית מטעם פילת. משך הריאיון הוא כחצי שעה.

פרטים על קורס בוחני נהיגה

הקורס להכשרת בוחני הנהיגה (טסטרים) מורכב מ-140 שעות לימוד, ונערך במכללות מיוחדות שאושרו על ידי משרד התחבורה (למשל מכללת דרכים 2000, מכלל המסלול הנכון, מכללת גלגלים).

הקורס עוסק, בין היתר, בתקנות התחבורה, בפסיכולוגיה של מבחני נהיגה, באתיקה מקצועית, בתורת מבחני הנהיגה ועוד. בסיום הקורס תקבלו תעודת גמר, ותמשיכו לתקופת חונכות במשרד הרישוי.

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.