כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(17) קראו עוד

תהליך המיון לנציבות שירות המדינה במכון אדם מילא

תהליך המיון לתפקידים בדירוג מנהלי נערך במכון אדם מילא ומיועד לתפקידים, כגון מזכירות ורכזי לשכה, אחים ואחיות, טכנאי רנטגן וכן מקצועות טכניים שונים. לרוב מורכב התהליך משני חלקים מסננים - שלב האבחון הקוגנטיבי ושלב האבחון ההתנהגותי-אישיותי. תוצאות תהליך המיון יישמרו במכון המיון ותוכלו לעשות בהן שימוש למשך שנה מתום מועד המיון. 

מה כוללים שלבי המיון השונים?

    • שלב א' - אבחון קוגנטיבי - בשלב זה תיבחנו במבחנים פסיכוטכניים ממוחשבים הכוללים מבחנים כמותיים, מבחנים מילוליים ולוגיים, מבחני זריזות ודיוק ומבחנים צורניים. לרוב יכללו המבחנים הממוחשבים גם מבחן ייעודי הבוחן ידע מקצועי הרלוונטי לתפקידכם.
    • שלב ב'- אבחון התנהגותי אישיותי - שלב זה כולל מרכז הערכה המורכב מכמה תחנות - מבחני אישיות, דינימיקה קבוצתית, שאלון ביוגרפי וריאיון אישי עם פסיכולוג. 

איך מתכוננים ליום המיון?

    • מתחילים בהסרת החלודה - ערכת ההכנה כוללת קובצי "הסרת חלודה" המיועדים להדפסה. באמצעות הקבצים תוכלו לרענן את החומר שאת חלקו הגדול ודאי הכרתם בלימודיכם בעבר, אך עבר זמן רב מאז תרגלתם אותו. לאחר שתבססו מחדש את השליטה שלכם בחומר, תוכלו לתרגל בערכה ולהתחיל להפנים את אסטרטגיות הפתרון חדשות.
    • מתרגלים בערכה - הערכה שלנו מצוידת בתרגול מקיף בכל הנושאים שעתידים להופיע במבחן. בסיום כל פרק תרגול, יופיע דו"ח תוצאות מסכם, שיאפשר לכם לאתר את נקודות התורפה שלכם ולחזור לחומר שוב כדי להשיג שיפור במהירות. 
    • מתנסים בסימולציות שמדמות את המבחן האמיתי - בערכה ממתינות לכם שתי סימולציות מלאות ומוגבלות בזמן, הכוללות שאלות ממגוון נושאים. מטרת הסימולציה היא לדמות את תנאי המבחן האמיתי ככל הניתן, ולכן כדי שתוכלו לבחון את מידת השיפור שהשגתם, מומלץ לגשת אליהן רק לאחר שתרגלתם את השאלות בפרקי התרגול. גם הסימולציות מצוידות בדו"ח תוצאות מסכם שיסייע לכם לעקוב אחר ההתקדמות שלכם. 
    • מתרגלים שאלוני אישיות - שאלון האישיות הממוחשב מופיע בשלב ב' של תהליך המיון. ערכת ההכנה שלנו תיתן הצצה למבחן האישיות המצפה לכם בדמות תרגול מעשי של כ-220 שאלות ודו"ח תוצאות מפורט. 
    • קוראים חומרים תיאורטיים שונים - בערכת ההכנה תוכלו למצוא חומרי קריאה תיאורטיים רבים בנושאי ההתנהלות במבחן האישיות וכן הסברים מפורטים ודוגמאות שונות למשימות דינמיקה קבוצתית. הקריאה תסייע לכם לקבל מושג בנוגע למה שצפוי לכם, למה שהבוחנים מבקשים לבדוק במבחנים אלה, לסוג ההתנהגות המצופה מכם ולטיפים שעשויים לעזור לכם.

  תוספת מומלצת לערכה - הדרכה אישית לקראת המבחנים

הדרכה אישית עם מדריך או מדריכה פסיכוטכניים מקצועיים, באורך כ-90 דק' בזום או אצלנו במכון, לבחירתכם. במהלך המפגש תעברו עם המדריך על הנושאים השונים שתרגלתם בערכת ההכנה, תאתרו את נקודות התרופה ותקבלו דגשים נכונים להתמודדות. המדריך יצייד אתכם בטיפים לפתרון מהיר ויעיל של שאלות ממגוון נושאים, ויסייע לכם לבנות תוכנית למידה מותאמת אישית עד למועד המבחן.

מתאים לכם? סמנו ✔ בתיבת המכירה

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.