כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(7) קראו עוד

מהו מבחן דואר נכנס ומה הוא בוחן? 

מבחן דואר נכנס הוא מבחן ייחודי למנהלים בדרגות ניהול שונות. המבחן נועד לבדוק יכולות וכישורים ניהוליים שונים, כגון תעדוף נכון של משימות, עבודה תחת לחץ, קבלת החלטות מושכלות בתנאי אי-ודאות ועוד.

המבחן נערך בשתי גרסות, גרסת נייר ועיפרון וגרסה אינטראקטיבית. בגרסה האינטראקטיבית שאתם תעברו תגלמו דמות ניהולית בארגון דמיוני. בתיבת הדוא"ל שלכם ימתינו לכם הודעות, ואתם תתבקשו לענות עליהן. במהלך התרגיל יגיעו לתיבה הודעות נוספות, וכמו כן תידרשו לענות לשיחות לטלפון מדמויות שונות בארגון. ההחלטות שתקבלו וההתמודדות שלכם עם הלחץ ועם ריבוי המשימות ישקפו לבוחנים מהי התפיסה הניהולית שלכם ועד כמה היא בשלה.   

איך ההכנה שלנו תעזור לכם להגיע מוכנים למבחן הדואר? 

כדי לעבור את המבחן בהצלחה יהיה עליכם להתמודד עם שטף ההודעות והשיחות בצורה מושכלת, מתוך הבנת התפקיד שאתם ממלאים, הארגון שבו אתם נמצאים ורמת הדחיפות של המשימות. כדי להגיע לרמת ביצוע שכזו חשוב שתתנסו במבחן מבעוד מועד לעיני איש מקצוע מיומן ומנוסה, שיוכל לתת דגשים ולשפר את התפקוד ואת ההתנהלות שלכם כך שיענו על ציפיות הבוחנים. וזה בדיוק מה שנעשה בהכנה. 

החלק הראשון בהכנה יאפשר לכם להתנסות בסימולציה של מבחן דואר, שתכלול את כל האלמנטים של תרגיל הדואר שאתם צפויים לעבור במכון המיון. עם סיום הסימולציה יחל החלק השני, שיוקדש למשוב מפורט ולהדרכה לקראת מבחן הדואר. המדריך המקצועי שינחה אתכם בהכנה, יסביר לכם את הרציונל שמאחורי מבחן הדואר, יבהיר נדרש מכם כדי להצליח במבחן וייתן לכם משוב מפורט על התפקוד שלכם במבחן, אשר יכלול טיפים חשובים ודגשים לשיפור ולשימור.  

משך ההתנסות בסימולציה: כ-45 דקות. 

משך ההסבר והמשוב האישי: כ-30 דקות. 

ההכנה תתקיים בזום או פנים אל פנים, לבחירתכם.  

 

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.