מה כוללת ערכת ההכנה?

    • קובצי הסרת חלודה: שברים ושברים עשרוניים, חזקות ושורשים ופעולות חשבון בסיסיות.
    • מבחנים כמותיים ומילוליים: הסקה כמותית, בעיות דרך והספק, סדרות, אנלוגיות, לוגיקה ועוד.
    • מבחני צורות: מטריצות.
    • מבחנים טכניים: איתור תקלות, גלגלי שיניים וגלגלות, ידע כללי ועוד.
    • מבחני זריזות ודיוק: תווים ומספרים. 
    • אנגלית: הבנת הנקרא, ניסוח מחדש ועוד. 
    • מבחן תכנון אסטרטגי: מבוך אסטרטגי.
    • סימולציות מלאות: שתי סימולציות מלאות המדמות את המבחנים הפסיכוטכניים. 

  • מבחני אישיות: הסברים תיאורטיים + מבחן מעשי של כ-220 שאלות ודו"ח מפורט. 
  • דינמיקה קבוצתית: הסבר תיאורטי על אופי המבחן. 
  • ראיון עבודה: הסבר תיאורטי על ראיון עבודה.

למה להתכונן ליום המיונים באדם מילא?

כיום, יותר ויותר מקומות עבודה נעזרים במכוני מיון כדי לבחון את פוטנציאל ההתאמה של מועמדים ומועמדות לתפקידים שהם מציעים. יום המיון שצפוי לכם באדם מילא הוא ארוך ועמוס, ולכן כדאי להתכונן אליו מראש - ואנחנו לא מתכוונים רק להצטיידות בכריך ובפרי להפסקות. הכנה למיונים תוכל לסייע לכם לשפר ביצועים, להגיע עם תחושת ביטחון גבוהה יותר ולהימנע מהפתעות מיותרות ביום המיון. אז אם קיבלתם זימון לתפקיד שאתם לא רוצים לפספס - ערכת ההכנה שלנו תוכל לסייע לכם לנצל היטב את ההזדמנות.

5 דרכים שבהן הערכה תעזור לכם:

    • רענון החומר - גם אם בעיות מתמטיות לא מאיימות עליכם (בכל זאת - מהנדסים וטכנאים), סביר להניח שהרבה זמן לא נדרשתם לבחון את הקשר הלוגי המתאים בין שתי מילים בעברית, או לענות על שאלות הבנת הנקרא באנגלית. המבחנים הפסיכוטכניים בוחנים צורות חשיבה שונות דרך מגוון רחב של נושאים, שאת רובם ככל הנראה תרגלתם רק בעבר הרחוק (אם בכלל). בערכה תמצאו גם קובצי הדרכה וגם עשרות יחידות תרגול, שיעזרו לכם לרענן את הזיכרון בנושאים שמזמן לא פגשתם.
    • תרגול חכם ומבוקר - בסוף כל יחידת תרגול תקבלו דו"ח תוצאות שמצביע על התשובות הנכונות והלא נכונות שלכם, ומפרט את שיטת הפתרון המומלצת לכל שאלה. באמצעות הדו"ח תוכלו להעריך את מידת המוכנות שלכם בכל נושא, ולתכנן את המשך התרגול שלכם בהתאם.
    • התנסות בסימולציה של המבחן - לצד יחידות התרגול, שמחולקות לפי נושאים, בערכה יש גם שתי סימולציות מלאות של המבחנים הפסיכוטכניים שצפויים לכם. הסימולציות בעצם יספקו לכם את ההתנסות שהכי קרובה למבחן האמיתי - תוכלו לתרגל בהן את כל הנושאים, בזה אחר זה, בלי הפסקה. בדומה ליחידות התרגול, גם בסיום הסימולציה תקבלו דו"ח תוצאות שיאפשר לכם לאמוד את מידת השליטה שלכם בכל אחד מהנושאים. 
    • כניסה לקצב של יום המיון - אחד האלמנטים החשובים (והמלחיצים) של המבחנים הפסיכוטכניים, הוא הגבלת הזמן שמאפיינת אותם. כדי שתתרגלו לעבוד במהירות ותסגלו לעצמכם את שיטות הפתרון המתאימות, הקצבנו זמן לכל אחת מיחידות התרגול והסימולציות בערכה. זה לטובתכם, תזכרו 
    • העשרה לקראת מבחני מיון נוספים - איך כדאי להתנהג בדינמיקה קבוצתית? עד כמה לבלוט ובאיזו מידה לתת מקום גם לאחרים? איך מדברים בריאיון על חולשות מבלי לפגוע ברושם הטוב, ואיך מדברים על החוזקות מבלי להישמע שחצנים? מה שואלים במבחני האישיות והאמינות? נוסף על התרגולים הפסיכוטכניים, בערכה תמצאו גם קובצי למידה עם הסברים ועצות טובות לקראת שאר מבחני המיון שעורכים באדם מילא.

רוצים לשדרג את ההכנה שלכם?

 

הכנה למבחן אמינות

מבחן אמינות הוא אחד ממבחני האישיות שעורכים ביום המיון. מטרת המבחן היא לבחון אם למועמדים יש תכונות אישיות או דפוסי התנהגות שעשויים להיות בעייתים עבור המעסיקים או הארגון. המבחן מורכב מהיגדים שעוסקים, בין היתר, בצריכת סמים ואלכוהול, ביחסים עם קולגות ובפרטים ביוגרפיים בסיסיים שקשורים לאמינות, ועליכם יהיה לסמן עד כמה כל אחד מהם נכון לגביכם. אף שרבים חושבים שאין סיבה להתכונן למבחן הזה ופשוט סומכים על האינטואיציה שלהם, בפועל מדובר במבחן שרבים מתקשים לעבור.

ההכנה שלנו למבחן אמינות שלנו תעזור לכם להתמודד עם כל האתגרים שמאפיינים את מבחן זה. בערכה תמצאו יחידות תרגול המחולקות לנושאים הנפוצים ביותר במבחן אמינות, שלוש סימולציות מלאות של המבחן (גם הן וגם יחידות התרגול מלוות בדו"ח תוצאות מפורט) וחומרים תיאורטיים שיעזרו לכם להבין בצורה טובה יותר את מהות המבחנים ואת משמעות התשובות השונות.

נשמע טוב? סמנו ✔ בתיבת המכירה

מעוניינים בהכנות נוספות? 

הכנה לדינמיקה קבוצתית - כאן

הכנה לריאיון אישי - כאן

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.