כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(17) קראו עוד

קורס לוחמי אש - האם צריך להתכונן למבחני המיון?

מאז ומתמיד היה תפקיד לוחם האש נחשק במיוחד, ואלפי מועמדים מבקשים להתקבל לקורסי ההכשרה בכל מכרז. במכרזים קודמים הגישו את מועמדותם לקורס יותר מ-4,000 מועמדים, אך רק כ-100 מועמדים אכן צלחו את המבחנים והחלו את לימודיהם בקורס.

נוסף על התקנים המצומצמים המוצעים בכל שנה, תהליך המיון לקורס מציב דרישות גבוהות במיוחד. התהליך כולל מבחנים פסיכוטכניים, משימות דינמיקה קבוצתית, מבחני אישיות ואמינות וריאיון אישי. כדי לשפר את סיכויי הקבלה שלכם ולהיות בין המעטים שיזכו להתקבל, עליכם להגיע למבחנים האלה כשאתם מכירים את הדרישות ומוכנים להתמודדות עם האתגרים שהן מציבות. 

ערכת הכנה אונליין - לומדים להתמודד עם האתגרים וצוברים יתרון על פני האחרים

      • תרגול מקיף של כל הנושאים שעומדים להופיע במבחנים הפסיכוטכניים - מבחנים כמותיים, מבחנים מילוליים ולוגיים, מבחני צורות, מבחני אנגלית, מבחני חשיבה מרחבית, מבחני זריזות ודיוק ומבחנים טכניים. 
      • הסברים מפורטים ושיטות פתרון יעילות לכל תרגיל - בסיום כל פרק תרגול תקבלו דו"ח תוצאות מקיף ומדויק, שיעזור לכם להבין במה אתם מתקשים ובמה שווה להתמקד. כל תרגיל מלווה בהסבר מעמיק ובשיטות פתרון שתוכלו ליישם בקלות במהירות כבר בתרגולים הבאים, ובסופו של דבר, במבחן האמיתי. 
      • התנסות מעשית במבחן אישיות ממוחשב - בשונה מתרגול חומר כמותי או מילולי, נדמה שלמבחני אישיות קשה להתכונן מראש. עם זאת, דווקא התנסות מוקדמת בתנאים הרגועים של הבית, בליווי הסברים מפורטים על התוכנות הספציפיות הרלוונטיות למיונים ללוחמי אש, תספק לכם הכנה מקיפה ומעמיקה. 
      • דוגמאות והסברים על תחנות המיון השונות - הערכה כוללת הסברים תיאורטיים מעמיקים על תחנות המיון השונות הכלולות בתהליך המיון - דוגמאות למשימות דינמיקה קבוצתית, סרטון הכנה לראיון עבודה, וטיפים שיסייעו לכם לעבור אותם בצורה הטובה ביותר. 

הדרכה אחד על אחד למבחנים הפסיכוטכניים


מפגש אישי עם מדריכה מקצועית מצוות מכון נועם. המפגש מתלווה לערכת האונליין, והוא יאפשר לכם להכיר לעומק את המבחנים הפסיכוטכניים שצפויים לכם ביום המיון. במהלך המפגש תעבור איתכם המדריכה על כל הנושאים הצפויים במבחנים, תיתן לכם טיפים חשובים ותלמד אתכם שיטות פתרון יעילות, שיעזרו לכם להתמודד עם הגבלת הזמן במבחנים. בנוסף, המדריכה תנחה אתכם כיצד למצות את המקסימום מערכת האונליין ואיך להמשיך לתרגל עד מועד המבחן. 

משך המפגש: שעה וחצי.

מעוניינים? סמנו V בתיבת הרכישה


מה חשוב לדעת על תהליך המיון לקורס לוחמי אש?

שלבי הגיוס למערך הכבאות – לוחמי אש

  1. הגשת מועמדות באתר נציבות שירות המדינה.
  2. שלב א' - אבחון קוגניטיבי (מבחנים פסיכוטכניים).
  3. שלב ב' - מבחני כושר גופני - תרגילי כושר אישיים, קבוצתיים וצוותיים. 
  4. שלב ג' - אבחון אישיותי-התנהגותי - מבחני אישיות ואמינות, משימות דינמיקה קבוצתית וריאיון אישי.
  5. שלב ד' - בדיקות רפואיות במכון לרפואה תעסוקתית. 
  6. שלב ה' - ועדת בוחנים - ריאיון קבלה במשרדי נציבות כבאות והצלה לישראל.

דגשים חשובים לקראת המבחנים הממוחשבים

  1. הקישור למבחני המיון הממוחשבים יישלח אליכם באמצעות המייל כשבוע לפני מועד המבחנים. דחיית מועד המבחנים תתאפשר במקרים חריגים בלבד. 
  2. יש להיבחן באמצעות המחשב בלבד (לא דרך הסמארטפון או הטאבלט). עליכם להשתמש בדפדפן  chrome או firefox.
  3. ההיבחנות במבחנים הממוחשבים מהבית דורשת שתצלמו את עצמם לאורך כל המבחנים. טרם המבחנים, ודאו שאתם נבחנים בחדר מואר ושקט, וכן שמצלמת הרשת שברשותכם פעילה ותקינה. 

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.