כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(18) קראו עוד

עדכון חשוב!

בוטלה הבחינה האנליטית במסלולים הארבע-שנתיים ללימודי רפואה באוניברסיטאות בר אילן, תל אביב, אריאל ובאר שבע לשנה זאת.

 

איך ערכת ההכנה תסייע לכם לצלוח את המבחן האנליטי?

מניסיוננו, ההכנה המיטבית למבחן החשיבה האנליטי היא תרגול של כל סוגי השאלות במבחן, בתנאים הקרובים ככל הניתן לאלו של המבחן האמיתי. לאור זאת, ערכת ההכנה שלנו כוללת שלושה רכיבים שיאפשרו לכם ללמוד ולתרגל באופן היעיל ביותר:

מקבצי תרגול ממוקדים

ערכת ההכנה כוללת עשרות מקבצי תרגול בכמה רמות קושי. כל מקבץ מתמקד באחד מתוך שלושת סוגי השאלות במבחן (הבנה והסקה, הבנת הנקרא והסקה מתרשים), ונערך בהגבלת זמן המותאמת לזו שבמבחן. המקבצים נועדו להכיר לכם את נושאי המבחן, ולאפשר לכם לתרגל אותם בתנאי ההיבחנות האמיתיים. הם ירגילו אתכם להתרכז ולעבוד ביעילות במגבלת זמן נוקשה, ויכשירו אתכם לפתור את השאלות במבחן באופן מדויק ומהיר.

סימולציות של המבחן האנליטי

ערכת ההכנה כוללת 3 סימולציות מלאות של המבחן האנליטי. הסימולציות מורכבות משלושה פרקים הכוללים את סוגי השאלות שתרגלתם במקבצים הממוקדים, והן מדמות את המבנה, את האורך ואת רמת הקושי של המבחן האמיתי. מטרתן המרכזית של הסימולציות היא לאפשר לכם להתנסות במבחן מלא, כך שהתחושות השליליות הנוטות להופיע לפני ההתנסות הראשונית - ימוזערו. נוסף על כך, הסימולציות יעזרו לכם להעריך את רמת המוכנות שלכם למבחן, ואת רמת השליטה שלכם בחומרי המבחן. 

דו"ח תוצאות

דו"ח התוצאות הוא כלי עזר המופיע בתום כל מקבץ תרגול וכן בסוף הסימולציה. הוא כולל ציון המשקף את רמת ההצלחה שלכם בתרגול, וכן טבלה המסכמת את כל השאלות שבהן טעיתם, ואת כל השאלות שבהן צדקתם. כמו כן, הדו"ח כולל פתרונות מלאים לכל השאלות שהופיעו במקבץ או בסימולציה, כך שתוכלו ללמוד מהטעויות שלכם, ולהכיר דרכי פתרון חדשות לפתרון השאלות.

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.