כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(18) קראו עוד

על ראיונות הקבלה ללימודי רפואה

טווח הנושאים שאתם צפויים להישאל לגביהם בראיונות הקבלה ללימודי רפואה הוא סופר רחב, ונע מעיסוק מעמיק בחיים האישיים שלכם ובדפוסי ההתנהגות שמאפיינים אתכם, לנושאים מקצועיים יותר כמו המוטיבציה שלכם ללמוד רפואה והיכולת שלכם להתמודד עם קשיי המקצוע. בין לבין גם יצוצו להן שאלות שלא תמיד תבינו איך הן רלוונטיות לסיטואציה (למשל "מהי המוזיקה האהובה עליכם?"), אבל מה שמשותף לכל השאלות הוא הניסיון להכיר אתכם טוב יותר כבני אדם וכסטודנטים פוטנציאליים לרפואה. 

הכול טוב ויפה - אבל איך מתכוננים לדבר הזה?

כדי שבאמת תתנסו במעמד של ריאיון אישי ובמענה על כל סוגי השאלות שצפויים לכם, אנחנו מציעים לכם פגישה של שעה וחצי עם מראיין או מראיינת מקצועיים מטעם המכון (הפגישה יכולה להיערך במכון או בזום, מה שמתאים לכם).

הפגישה תתחלק לשניים: בחלק הראשון תעברו סימולציה של ריאיון, שכוללת את כל השאלות הקשות שאתם עשויים להיתקל בהן בריאיון האמיתי. בחלק השני המראיין או המראיינת ינתחו איתכם את ההתנהלות שלכם במהלך הסימולציה - האם התשובות שלכם מספקות? איפה אתם יכולים לחסוך במילים ואיפה אתם יכולים להעמיק עוד? מה שפת הגוף שלכם משדרת? ובשורה התחתונה - איזה רושם אתם משאירים?

כשתצאו מהפגישה, תהיה לכם הבנה הרבה יותר טובה של מה מחפשים בראיונות הקבלה ואיך לבנות את התשובות שלכם, וגם (וזה לא פחות חשוב!) מד הלחץ שלכם ירד משמעותית :)

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.