כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(21) קראו עוד

שימו : ביולי 2023 נערך המועד האחרון של מבחן יע"ל. המבחן שמחליף אותו הוא יעלנט, מבחן ממוחשב לקביעת רמת העברית.

כמה מילים על מבחן יעלנט

במבחן יעלנט יבחנו את רמת העברית שלכם באמצעות סוגים שונים של שאלות ומטלות: השלמת משפטים, ניסוח מחדש, הבנת הנקרא וכתיבת חיבור. בשביל מועמדים רבים ללימודים באקדמיה, ששפת האם שלהם היא לא עברית, זו עשויה להיות משימה די מורכבת: בלי הכנה, יכול להיות שתיתקלו במבחן בהרבה מילים לא מוכרות, בקושי בהבנה של טקסטים והוראות ובקושי בעמידה בזמני המבחן (בשני הפרקים הראשונים יש בממוצע דקה לשאלה, ובפרק השלישי מוקצבות 15 דקות לכתיבת החיבור).

לציון שתקבלו במבחן יעלנט יש השפעה ישירה על הלימודים האקדמיים שלכם - כדי להתקבל ללימודים תצטרכו לעמוד בציון סף מסוים (משתנה בין המוסדות האקדמיים ובין מסלולי הלימודים); ובחלק מהמוסדות הציון שלכם גם יקבע אם תהיו מחויבים בלימודי עברית או לא. בקיצור, מדובר במבחן שהמאמץ שתשקיעו בו עכשיו יכול להשתלם לכם בעתיד המאוד קרוב. ועם ערכת האונליין שלנו, ההכנה למבחן יעלנט תהיה לכם הכי פשוטה ונוחה שיש.


בואו נדבר בעברית - הדרך להשיג את הציון שאתם רוצים

ערכת האונליין שלנו נועדה להכין אתכם באופן הכי מקיף ויסודי למבחן יעלנט: בכניסה לערכה תקבלו הסבר מלא על מבחן יעלנט והנחיות לתרגול בערכה. לאחר מכן תוכלו לעבור להכנה המקדימה שלנו, שכוללת קובצי הדרכה ויחידות תרגול באוצר מילים ובדקדוק - המטרה של החלק הזה היא לוודא שיש לכם את יסודות השפה שנדרשים במבחן.

בשלב הבא כבר תעברו לתרגול ממוקד של שאלות השלמת משפטים, ניסוח מחדש והבנת הנקרא. התרגול קצוב בזמן, בהתאם להגבלת הזמן במבחן האמיתי, ובסיום כל יחידת תרגול תקבלו דו"ח תוצאות שיסביר לכם איפה טעיתם ויציג לכם את שיטות הפתרון המומלצות לכל שאלה.

לא שכחנו גם את פרק החיבור: בערכה יש מדריך מפורט לכתיבת חיבור שאפשר למצוא בו, בין היתר, תבנית לחיבור, סדר פעולות מומלץ במטלת הכתיבה, דגשים שחשוב לשים אליהם בנושאי משלב ותחביר ועוד. בנוסף, יש בערכה גם חיבורים לדוגמה, בליווי שאלות שעוסקות בפרמטרים הנבחנים במטלת החיבור: מבנה החיבור, המשמעות של מילה מסוימת, התפקיד של כל פסקה וכו'.

וכמובן - סימולציות מלאות של מבחן יעלנט: בערכה יש חמש סימולציות, שייתנו לכם את ההתנסות הכי קרובה למבחן האמיתי - מענה על פרקי המבחן ברצף ותחת הגבלת זמן. בסיום כל סימולציה תקבלו דו"ח תוצאות עם הסברים הנוגעים לפרקים של השלמת משפטים, ניסוח מחדש והבנת הנקרא. בחלק זה תמצאו גם חמש משימות חיבור שתוכלו לתרגל בהן את כל מה שלמדתם לפני כן על כתיבת חיבור (מעוניינים שמדריך או מדריכת יעלנט מהצוות שלנו יבדקו את החיבורים שלכם? יש לנו הכנה מיוחדת שמציעה בדיוק את זה).

והכי חשוב? אנחנו יודעים שמבחנים זה מלחיץ, במיוחד כשהם לא נערכים בשפת האם שלכם. אם אתם נתקלים בקושי או בבעיה במהלך התרגול, תוכלו לפנות אלינו (אפשר לעשות את זה בקלות מתוך הערכה), ואנחנו נחזור אליכם בהקדם כדי לעזור לכם להתקדם 😊

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.