כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(65) קראו עוד

בואו נשים את הדברים על השולחן:
למה לכם ללמוד איתנו אם יש לצה"ל לומדה חינמית ליום המא"ה?

אל תבינו אותנו לא נכון, הלומדה של צה"ל היא אחלה - אבל היא לא מכסה את כל נושאי המבחנים הפסיכוטכניים (אפשר לראות את זה כאן) ואין בה את אותו היקף של תרגול כמו בערכה שלנו. ככה שאם תתכוננו, כמו כולם, רק עם הלומדה של צה"ל, יכול להיות שתגיעו להישגים יפים - אבל ככל הנראה הם לא יהיו הרבה מעל הממוצע. לעומת זאת, אם תתכוננו עם הערכה שלנו - אתם בוודאות תהיו מוכנים ליותר שאלות, ובהתאם - ההישגים שלכם יהיו יותר גבוהים. ומה זה אומר הישגים יותר טובים? תפקידים יותר שווים בשאלון ההעדפות 😎

הכנה אונליין למבחנים הפסיכוטכניים 

המבחנים הפסיכוטכניים ביום המא"ה שונים מאלו שנבחנתם בהם בצו הראשון. לעומת המבחנים בצו הראשון, שבוחנים יכולות קוגניטיביות, המבחנים שתעברו ביום המא"ה מתמקדים בכישורים ספציפיים - למשל ניתוח נתונים, הבנה ותפעול של מערכות טכנולוגיות, קשב וריכוז לאורך זמן ועוד. צה"ל בעצם משתמש במבחנים האלה כדי להכיר את החוזקות שלכם, ולפי זה לקבוע לאילו תפקידים אתם מתאימים.

התרגול בערכת האונליין יכין אתכם בצורה יסודית למבחנים הייחודיים של יום המא"ה, ויאפשר לכם להראות לצבא שאתם יכולים לעשות חיל (סטגדיש!) גם בתפקידים עם תנאי סף גבוהים.

אז מה בעצם מחכה לכם בערכה ומה יש בה שאין בלומדה של צה"ל?


כך תשדרגו את ההכנה שלכם:

הדרכה אישית למבחנים הפסיכוטכניים

ההדרכה האישית מבוססת על ערכת האונליין, והיא נועדה לעזור לכם להשתפר בנושאים שבהם אתם מתקשים. במפגש ההדרכה תעברו עם מדריכה מקצועית על כל השאלות שהתקשיתם בהן במהלך התרגול בערכה, ותקבלו הכוונה וטיפים שישפרו את השליטה שלכם בחומר. בנוסף, המדריכה תתכנן איתכם לו"ז למידה עד למועד המיונים.

משך ההדרכה: שעה וחצי. 

מחיר: 250 שקלים. 

מעוניינים? סמנו ✓ ליד ההכנה בתיבת המכירה וניצור איתכם קשר לתיאום ההדרכה.

סדנת הכנה לדינמיקה קבוצתית

סדנה בהנחיית מדריך או מדריכה מצוות המכון. הסדנה נערכת בקבוצה מצומצמת של עד שישה משתתפים כדי להבטיח רמת אפקטיביות גבוהה, ולא פחות חשוב, כדי לתת לכל אחד מהמשתתפים אפשרות להתבטא. בסדנה תעברו סימולציות של התחנות הקבוצתיות ביום המא"ה: עבודת צוות, הדרכה ויחסים בין אישיים (שלוש תחנות מתוך ארבע התחנות שיש בסך הכול במיונים). לאחר הסימולציות תקבלו פידבק מקצועי מהמדריך או המדריכה, וכדי לספק לכם הכנה טובה ותואמת לתנאים שבהם נערך יום המא"ה, הסימולציה תיערך בזום. 

משך ההכנה: 3 שעות. 

מחיר: 450 שקלים.

מעוניינים? סמנו ✓ ליד ההכנה בתיבת המכירה וניצור איתכם קשר לתיאום ההדרכה.

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.