כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(23) קראו עוד

איך מתכוננים למבחנים הפסיכוטכניים? 

  • משלימים פערים ומסירים חלודה - סביר להניח שחלק גדול מהחומרים המופיעים במבחנים הפסיכוטכניים מוכרים לכם מלימודים קודמים, אך ככל הנראה לא תרגלתם אותם זמן רב. זאת הסיבה שכללנו בערכה קובצי הסרת חלודה, שיאפשרו לכם להתרענן בחומר, להשלים פערים ולחזור לשלוט בנושאים הרלוונטיים.   
  • מכירים לעומק את כל נושאי הבחינה - ערכת ההכנה שלנו כוללת שאלות מכל הנושאים הצפויים להופיע במבחן. היכרות מעמיקה עם נושאי הבחינה, סוגי השאלות ודרגות הקושי יסייעו לכם להגיע לבחינה כשאתם מוכנים ובטוחים בעצמכם ובביצועים שלכם.
  • עובדים בהגבלת זמן - אחד האתגרים המרכזיים במבחנים הפסיכוטכניים הוא הגבלת הזמן. לא מספיק שתצליחו לענות על השאלות, אתם תהיו חייבים גם לעשות זאת במהירות, ולכן רצוי שכבר בהכנה תתרגלו לעבוד עם סטופר. כל פרקי התרגול בערכה, וכמובן גם הסימולציה המסכמת בערכה, מוגבלים בזמן, וירגילו אתכם לעבוד במהירות.
  • לומדים שיטות פתרון יעילות - בסוף כל תרגול תקבלו דו"ח תוצאות, הכולל פתרונות והסברים מלאים. הדו"ח יאפשר לכם ללמוד מהטעויות שלכם, ובעיקר יקנה לכם שיטות פתרון יעילות, שיאפשרו לכם לעבוד בזריזות.  

הכנה אונליין למבחן האמינות הממוחשב

במסגרת תהליך המיון שלכם תיבחנו גם במבחן אמינות - מבחן שמטרתו לאתר תכונות ודפוסי התנהגות שעשויים להיתפס כבעייתיים בעיני המעסיקים. ערכת האונליין שלנו תאפשר לכם להבין מה מצפה לכם במבחן הזה ואיך אתם יכולים לעבור אותו בהצלחה: בחלק התיאורטי של הערכה תמצאו הסברים מפורטים על מבנה המבחן, על התחומים הנבדקים בו ועל הדרך המומלצת להתמודדות עם השאלות; ובחלק המעשי תמצאו תרגול ממוקד לפי התכונות הנבדקות במבחן וכן שלוש סימולציות שבסופן דו"ח תוצאות מפורט.

מעוניינים? סמנו  ✓  בתיבת המכירה 

הכנה למבחן הדינמיקה הקבוצתית

במבחן הדינמיקה הקבוצתית יבחנו את היכולת שלכם לעבוד בתוך צוות, להיות קשובים לעמיתים שלכם, ליזום רעיונות ולהוביל את היישום שלהם, לנהל משא ומתן וכן הלאה. ההכנה שלנו לדינמיקה קבוצתית אורכת שלוש שעות ונערכת בקבוצה של עד שבעה משתתפים. במסגרת ההכנה תעברו סימולציה של הדינמיקה הקבוצתית - כלומר תקבלו את המשימות שמאפיינות את המיונים של פילת, ותתבקשו להשלים אותן כקבוצה. בסיום הסימולציה, המדריך או המדריכה שינחו אתכם יקדישו זמן למשוב אישי והכוונה לכל אחד ואחת מהמשתתפים. 

שימו לב - הדינמיקה הקבוצתית בפילת נערכת במתכונת פרונטלית. תוכלו לבחור אם לקיים את ההכנה במכון (פרונטלית) או בזום.

מעוניינים? סמנו  ✓  בתיבת המכירה וניצור איתכם קשר לתיאום מועד ההדרכה

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.