כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(8) קראו עוד

הגיעו למבחן כשאתם שולטים בכל החומר 

בדומה למבחנים אחרים, גם למבחנים הפסיכוטכניים רצוי להתכונן. הכנה ממוקדת ויעילה לא רק תסייע לכם להשיג שליטה מלאה בכל הנושאים שיופיעו במבחן, אלא גם תאפשר לכם להגיע למבחן בראש שקט ולעבור אותו בקלות. 

איך משתמשים בערכת ההכנה?

  • חוזרים על כל הנושאים – ערכת ההכנה כוללת קובצי הסרת חלודה המיועדים לסייע לכם ללמוד מחדש את כל הנושאים המופיעים במבחן או להיזכר בהם. חזרה יסודית על כל הנושאים תרענן את זכרונכם באשר להגדרות, נוסחאות ושיטות פתרון, ותהווה הכנה לקראת תרגול הנושאים.
  • פותרים תרגילים רבים מכמה סוגים – בערכה תוכלו למצוא כמה מקבצי תרגול בכל נושא. ככל שתפתרו יותר תרגילים ותיחשפו למגוון רחב יותר של שאלות, כך הבנתם בחומר תעמיק. לא רק זאת, אלא שגם ביטחונכם ביכולותיכם יעלה, דבר אשר ישרת אתכם גם בפתרון השאלות בבחינה האמיתית.
  • כותבים בדף המסקנות לאחר כל תרגול – בתום כל מקבץ תרגול תקבלו דו"ח תוצאות מסכם. בדו"ח התוצאות תוכלו למצוא פתרונות מלאים לכל השאלות שהופיעו במקבץ, וכן ציון המשקף את רמת השליטה שלכם בנושא. עיון בדו"ח התוצאות הוא שלב חשוב בלמידה, שכן הוא מאפשר לכם לזהות את הטעויות שלכם וכן ללמוד דרכים יעילות יותר לפתרון השאלות בנושאים השונים. במהלך הקריאה בדו"ח, מומלץ לתעד מסקנות ולקחים בדף נפרד כך שהטעויות לא יישנו.
  • מתנסים בסימולציה מלאה – הסימולציה בערכת ההכנה מדמה את המבחן האמיתי הן מבחינת רמת הקושי של השאלות והן מבחינת מגבלת הזמן. תרגול הסימולציה יאפשר לכם לזהות נקודות חולשה אחרונות לתרגול, וכן להתנער מהלחץ וההלם המלווים את חוויית ההיבחנות בפעם הראשונה. 

ערכת הכנה אונליין למבחן האמינות הממוחשב

מבחן האמינות משמש מעסיקים לאיתור התנהגויות רצויות ובלתי רצויות בקרב המועמדים למשרה. בין היתר, הנושאים הנבדקים במבחן זה הם יחסים עם קולגות, התנהלות עם כספי ארגון וצריכת סמים ואלכוהול. כדי לבדוק את עמדתכם כמועמדים כלפי הסוגיות האלה, יוצגו לפניכם סדרה של שאלות והיגדים ישירים (למשל "האם לפעמים מתחשק לך לקלל?") ועקיפים (למשל "כשהפיתוי גדול והסיכוי להיתפס קטן, רוב האנשים יגנבו"), ואתם תתבקשו לסמן אם ועד כמה הם נכונים לגביכם.

כדי לדעת איך לגשת לשאלות האלה, מה עומד מאחוריהן ומה חשוב וראוי שתחשפו בנוגע לניסיון החיים ולעבר התעסוקתי שלכם, אנו מציעים לכם ערכת הכנה הכוללת תרגול בתחומים הספציפיים שנבדקים במבחן, וכן סימולציות מלאות והסברים תיאורטיים מעמיקים. כך תוכלו להתמודד בצורה מושכלת ויעילה עם הלחץ האופייני למבחני מיון – על אחת כמה וכמה במבחן כזה.

מעוניינים? סמנו  בתיבת המכירה

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.