הכנה אונליין למבחנים הפסיכוטכניים

המבחנים הפסיכוטכניים הם חלק מהותי מהמיונים במכון קינן שפי. כדי להצליח במבחנים האלה צריך, בין היתר, שליטה ברמה גבוהה בתחומים שונים (ולמשל חשיבה כמותית, תפיסה מרחבית והבנה טכנית), וכן יכולת לעבוד בזריזות ולעקוב במדויק אחרי הוראות.

ערכת האונליין שלנו מציעה הכנה מקיפה למבחנים הפסיכוטכניים, והיא כוללת קובצי הדרכה, פרקי תרגול מחולקות לפי נושאים וסימולציה מלאה של המבחנים. אם אתם מעוניינים בהכנה לתחנות נוספות בבמיונים של קינן שפי, תוכלו לבחור בחבילת ההכנה המלאה שלנו.

איך ההכנה שלנו תעזור לכם?

  • לומדים את החומר - הערכה שלנו מכילה קובצי הדרכה מפורטים, ובהם חומר תיאורטי בכל נושאי המבחן ושיטות פתרון יעילות שילמדו אתכם איך כדאי "לתקוף" את סוגי השאלות השונים.
  • מתרגלים את כל הנושאים - בערכה תרגול מקיף של כל נושאי המבחנים הפסיכוטכניים שיופיעו במיונים. בסיום כל תרגול תקבלו דו"ח תוצאות מפורט של הביצועים שלכם, עם פתרונות מלאים לכל השאלות. כך תוכלו להבין באילו נושאים אתם מתקשים, ללמוד מטעויות ולשפר את הביצועים. 
  • משפרים את הזריזות - כל התרגול בערכה מתוזמן בהתאם להגבלת הזמן במבחנים הפסיכוטכניים שבמיונים. ככל שתתרגלו יותר, כך השליטה שלכם בחומר תתחזק ותצליחו לפתור את השאלות בזמן קצר יותר.
  • מתנסים בסימולציה - תרגלתם את החומר ואתם מרגישים מוכנים? זה הזמן להתנסות בסימולציה. הסימולציה תיתן לכם את ההתנסות שהכי קרובה למבחנים האמיתיים, ודו"ח התוצאות שתקבלו בסופה ישקף לכם אם אתם כבר מוכנים למבחן או שכדאי לכם לחזור על נושאים מסוימים.
  • נערכים למבחני המיון הנוספים - בערכה תמצאו חומר תיאורטי על תחנות נוספות הצפויות לכם במיונים: מבחני אישיות ואמינות (כולל סימולציה מלאה של מבחן אישיות ממוחשב), דינמיקה קבוצתית וריאיון אישי.

אז מה הערכה כוללת?

  • תרגול טכני: ידע כללי, גלגלי שיניים, גלגלות, מים ועוד.
  • תרגול כמותי: בעיות ותרגילים בחשבון, בעיות דרך והספק, סדרות והסקה כמותית.
  • תרגול צורות וחשיבה מרחבית: מטריצות, היפוך צורה, יוצא דופן ושטיחים. 
  • תרגול מילולי: אנלוגיות, לוגיקה, הוראות, צירופי מילים ועוד.
  • תרגול זריזות ודיוק: תווים, מספרים, שמות וקידוד.
  • סימולציה מלאה: מבחן פסיכוטכני מלא להתנסות.
  • בונוס: חומר תיאורטי על דינמיקה קבוצתית, ריאיון אישי ומבחני אישיות + סימולציה של מבחן אישיות.

תוספת לערכה: ערכת הכנה אונליין למבחן אמינות

מבחן אמינות נועד לאתר בקרב המועמדים נטיות אישיות שעשויות להיות בעייתיות מבחינת המעסיקים, בנושאים כמו שימוש בסמים ובאלכוהול, גניבות ממקום העבודה ויחסים עם קולגות. בעזרת ערכת ההכנה שלנו, תבינו גם את התיאוריה וגם את הפרקטיקה של מבחני האמינות, כך שתדעו להתמודד עם האתגרים שהמבחן מזמן. בחלק התיאורטי של הערכת תמצאו הסברים מפורטים על מבנה המבחן, על התחומים הנבדקים בו ועל הדרך המומלצת לגשת לשאלות. בחלק המעשי מחכים לכם פרקי תרגול בחלוקה לתחומי האמינות הנבדקים במבחן, וכן שלוש סימולציות שבסופן דו"ח תוצאות מפורט. 

מעוניינים? סמנו  ✓  בתיבת המכירה 

תוספת לערכה: הכנה לתרגיל דואר נכנס

מבחן דואר נכנס מיועד למועמדים לתפקידי ניהול, בעיקר בכירים. המבחן מדמה יום עבודה עמוס במשרד, ובודק יכולות ניהוליות שונות כגון יכולת לתעדף משימות, לקבל החלטות בזריזות ולהתמודד עם מצבי לחץ ועם מצבים בלתי מתוכננים. ההכנה שלנו כוללת סימולציה מלאה שבה תקבלו את המשימות שמאפיינות את מבחן דואר נכנס בקינן שפי. לאחר מכן תמשיכו לפגישת משוב אישית עם מדריך או מדריכה מהמכון. במהלך הפגישה המדריך או המדריכה יציגו לפניכם ניתוח של הביצועים שלכם בסימולציה, ועל בסיס זה תקבלו הכוונה לשיפור הביצועים שלכם במבחן האמיתי.

משך ההדרכה: שעה וחצי במכון או שעתיים בזום (לבחירתכם)

מעוניינים? סמנו  ✓  בתיבת המכירה 


הכנה אונליין + הדרכות אישיות בזום או במכון

חבילת הכנה מקיפה לכל שלבי המיון שצפויים לכם. במסגרת חבילה זו תקבלו שתי ערכות אונליין וארבע הדרכות אישיות (שמועברות בזום או במכון שלנו, לבחירתכם):

ערכת אונליין + הדרכה למבחנים הפסיכוטכניים

לצד ערכת האונליין שלנו למבחנים הפסיכוטכניים, תקבלו גם הדרכה אישית בת שעה וחצי עם מאבחנת פסיכוטכנית. במסגרת ההדרכה, המאבחנת תעבוד איתכם על נושאים שבהם התקשיתם במהלך התרגול, תענה על שאלות שעלו לכם וכן תתכנן יחד איתכם תוכנית להמשך הלמידה עד למועד המבחן. 

ערכת אונליין + הדרכה למבחני האישיות והאמינות

הכנה זו כוללת ערכת אונליין ממוקדת למבחני האישיות והאמינות והדרכה אישית של שעה עם מדריך או מדריכה מצוות המכון. בערכת האונליין מחכות לכם סימולציות של מבחן אישיות ושל מבחן אמינות, לצד מידע תיאורטי ופרקי תרגול לפי תחומים. בהדרכה האישית המדריך או המדריכה ייתנו לכם משוב על הסימולציות שמילאתם, ויסבירו לכם על הרציונל של מבחנים מהסוג הזה ועל האופן שבו מעריכים אותם.

הדרכה לדינמיקה הקבוצתית

דינמיקה קבוצתית בודקת את כישורי המנהיגות, ההובלה והיחסים הבין-אישיים שלכם. ההדרכה שלנו נמשכת שלוש שעות, ונערכת בקבוצה של עד שבעה משתתפים. במסגרת ההדרכה תעברו סימולציה מלאה של דינמיקה קבוצתית, הכוללת סדרה של משימות שדורשות שיתוף פעולה עם שאר חברי הקבוצה. בתום הסימולציה המדריך או המדריכה ייתנו משוב לכל אחד מחברי הקבוצה, כך שתדעו על מה כדאי לכם לשים דגש במבחן האמיתי. 

הדרכה לריאיון האישי

הדרכה בת שעה לקראת הריאיון האישי שתעברו במיונים של קינן שפי למהנדסים. במסגרת ההדרכה, תעברו סימולציה של ריאיון אישי מול מדריך או מדריכה מצוות המכון. הריאיון האישי יכלול שאלות שתיתקלו בהן בריאיון האמיתי, בנושאים כמו דרכי התמודדות עם קונפליקטים ויחסים עם קולגות. בסיום הסימולציה תקבלו משוב מנומק על ההתנהלות שלכם, שישקף את הרושם שהותרתם ויעזור לכם להשתפר לקראת המיונים.

 

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.