כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(5) קראו עוד

מבחן שב"ס - מה שחשוב לדעת

המבחן ששירות בתי הסוהר עורכים למועמדים שלהם הוא בעצם מבחן פסיכוטכני שמורכב מכמה נושאים: סדרות, בעיות מילוליות, מטריצות, חשיבה צורנית ועוד. לכל שאלה יהיה לכם זמן קצוב של חצי דקה עד דקה, מה שאומר שלא רק שתצטרכו להיזכר בכל הנושאים האלה - שככל הנראה לא תרגלתם כבר הרבה זמן (ואם בכלל) - אלא גם תצטרכו לעשות את זה מהר.

לא פשוט, נכון? אל דאגה, יש לנו פתרון  

בעזרת ערכת האונליין שלנו תוכלו להגיע לרמת שליטה גבוהה בכל אחד מנושאי המבחנים. איך? ככה: 

הרבה תרגול - אין לנו איזו נוסחת קסם, אבל זה מה שעובד: בערכה שלנו יש עוד המון שאלות, כמו אלו שראיתם במבחן לדוגמה, בחלוקה לנושאי המבחנים. וכדי שלא תרגישו שאתם נזרקים ישר למים - לכל נושא צירפנו גם קובץ הדרכה, שינחה אתכם בנוגע לשיטות הפתרון שמומלץ להשתמש בהן בכל תרגול. 

עבודה בהגבלת זמן - כדי שתיכנסו לקצב המהיר של המבחן, תזמַנו את כל פרקי התרגול בערכה - כך שבזמן שתתרגלו תראו את הטיימר "מתקתק" לו. זה מלחיץ, אבל קריטי להצלחה במבחן - אתם כבר תראו בעצמכם איך זמן המענה שלכם הולך ומשתפר מתרגול לתרגול. 

פידבק מקצועי - בסיום כל תרגול תקבלו דוח תוצאות מפורט עם הסברים לכל השאלות בפרק. המעבר על הדו"ח יאפשר לכם ללמוד מהטעויות שלכם, להכיר שיטות נוספות (ואולי מהירות יותר) לפתרון, ואז להגיע מוכנים יותר לתרגול הבא ובסופו של דבר - למבחן עצמו.

בונוס! הצצה למבחני מיון נוספים - בערכה תמצאו גם  סימולציה של מבחן אישיות ממוחשב (עם יותר מ-200 שאלות!) וחומר תיאורטי על מבחני אישיות ואמינות, על הדינמיקה הקבוצתית ועל הריאיון האישי.

 

הערה קטנה על המבחנים הפסיכוטכניים בשב"ס: חלק מהמתמיינים לשב"ס יבצעו את המבחנים מהבית, עם מצלמת אינטרנט פתוחה, במערכת המבחנים של מכון פסיפס. במבחנים שנערכים מהבית חלק מהפרקים הם אדפטיביים - כלומר הגבלת הזמן בהם היא לפי שאלה, ורמת הקושי שלהם משתנה בהתאם למענה של הנבחנים. בסך הכול, מבחנים אלו אורכים כשלוש שעות.

לשדרוג ההכנה שלכם:

הכנה אונליין למבחן אמינות

בתהליך המיון שלכם אתם צפויים להיבחן גם במבחן אמינות. מדובר במבחן שמסייע למעסיקים לאתר התנהגויות בלתי רצויות אצל מועמדים למשרה, למשל שימוש בסמים ובאלכוהול, בעיות התנהגויות, היסטוריה של הימורים ועוד. באמצעות ערכת ההכנה שלנו תוכלו לתרגל מענה על שאלות בכל אחד מתחומי האמינות שנבדקים במבחן, וגם שלוש סימולציות מלאות של המבחן. בסוף כל סימולציה ותרגול תקבלו דו"ח תוצאות, שיעזור לכם להבין אם המענה שלכם תואם למה שמחפשים בשב"ס.

מעוניינים? סמנו ✓ בתיבת המכירה

הדרכה אחד על אחד למבחנים הפסיכוטכניים בשב"ס

הדרכה אישית של שעה וחצי, שמיועדת למי שרוצים ליווי והכוונה צמודים יותר לקראת המבחנים הפסיכוטכניים. ההדרכה מבוססת על ערכת האונליין, ובמהלכה מדריכה פסיכוטכנית מצוות המכון תעבור איתכם על כל נושאי המבחן, תסייע לכם בשאלות שבהן התקשיתם, ותיתן לכם טיפים שיעזרו לכם להתמודד טוב יותר עם הגבלת הזמן במבחן. לקראת סוף המפגש המדריכה תנחה אתכם איך להמשיך להתכונן בעזרת הערכה עד מועד המבחן. אפשר לקיים את ההדרכה במכון או בזום - לבחירתכם. 

מעוניינים? סמנו ✓ בתיבת המכירה, וניצור איתכם קשר לתיאום מועד ההדרכה

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.