לא הצלחתי לצפות במבחנים/בהסברים במערכת המבחנים

למשתמשים בדפדפן Explorer

  1. לחצו בתפריט ראשי על כלים ◄ אפשרויות אינטרנט ◄ מחיקה
  2. תיפתח חלונית נוספת הנקראת מחיקת היסטוריית גלישה
  3. סמנו ב-V את קובצי אינטרנט זמניים + קובצי Cookie
  4. לחצו על הכפתור מחק שבתחתית החלונית.
  5. סגרו את כל הדפדפנים, כולל הדפדפן הפתוח של מכון נועם, ואז פיתחו מחדש את הדפדפן.

למשתמשים בדפדפן Firefox

  1. לחצו בתפריט הראשי על כלים ◄ נקה היסטוריה אחרונה
  2. תיפתח חלונית נוספת הנקראת מחיקת היסטוריה אחרונה
  3. סמנו ב-V את עוגיות + מטמון
  4. סמנו מחק עכשיו בתחתית החלונית
  5. סגרו את כל הדפדפנים, כולל הדפדפן הפתוח של מכון נועם, ואז פתחו מחדש את הדפדפן.

למשתמשים בדפדפן Chrome

  1. לחצו על כפתור האפשרויות (שלושה קווים מאוזנים) אשר נמצא בצד שמאל למעלה.
  2. בחרו באפשרות כלים ◄ נקה נתוני גלישה
  3. תיפתח חלונית נוספת הנקראת הסר נתוני גלישה
  4. סמנו ב-V את רוקן את הקבצים השמורים + מחק קובצי cookie
  5. לחצו על הכפתור נקה נתוני גלישה בתחתית החלונית
  6. אפשר להמשיך לעבוד בלי לסגור את הדפדפן.
האם אפשר לתרגל את המבחנים בכל דפדפן?

המוצרים במערכת המבחנים שלנו מותאמים לדפדפנים פופולריים, כגון אקספלורר, מוזילה וכרום. לצערנו ייתכנו בעיות טכניות בדפדפן ספארי של אפל.

האם מערכת המבחנים מותאמת לטאבלט/סמארטפון?

בוודאי – תוכלו לתרגל בנוחות מהמכשירים הניידים. לאתר שלנו יש התאמה מלאה, ולמערכת המבחנים התאמה של 80%.

תצוגת המבחן לא תקינה / קיבלתי הודעה "מבחן לא מותאם למכשיר נייד" – מה עליי לעשות?

כאשר אנו גולשים בטאבלט או בסמארטפון, נקבל באופן אוטומטי גרסה המותאמת לגלישה במכשירים אלו. לחלק מהמבחנים, המכילים פרטים גרפיים רבים, גרסה זו אינה מתאימה. כדי לפתור זאת יש לטעון במכשיר שאתם משתמשים בו את גרסת המחשב השולחני. כיצד עושים זאת?

בדפדפן CHROME (ניתן להורדה חינם בכל טאבלט/סמארטפון):

  1. נכנסים לאתר מכון נועם.
  2. פותחים את התפריט של הדפדפן (ע"י לחיצה על האייקון של שלוש נקודות/שלושה קווים שמופיע מצד ימין למעלה).
  3. בוחרים באופציה "טען גרסת מחשב שולחני".

בדפדפן SAFARI של APPLE (מגרסת iOS 8 ומעלה):

  1. נכנסים לאתר מכון נועם.
  2. לוחצים על שורת הכתובת.
  3. מופיעה רשימת האתרים הפופולרים – "מושכים" את המסך למטה.
  4. בוחרים באופציה "בקש להציג גרסה רגילה".

בסמארטפונים עם מסך קטן יאפשר המעבר לגרסת מחשב שולחני את הצגת המבחן, אך לא תמיד את תפעולו המלא.

שכחתי את סיסמת ההתחברות שלי למערכת, מה עושים?

תוכלו לאפס את הסיסמה שלכם באמצעות כפתור "שכחתי סיסמה", המופיע מתחת לשדה הסיסמה בעמוד "כניסה ללקוחות".

הזינו את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בחלונית שתיפתח לאחר הלחיצה על הכפתור. מייל, ובו הוראות לאיפוס הסיסמה, יישלח תוך כמה רגעים לכתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם. 

 

 

 

אם נתקלתם בבעיה – כתבו לנו לאי-מייל: tech-support@machon-noam.co.il

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.