כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(27) קראו עוד

למי הערכה מתאימה? 

הערכה מתאימה לכל מי שרוצה לגשת לשאלון 804 (481): תלמידי כיתה י' וי"א ונבחנים אקסטרניים. 

ערכת ההכנה כוללת את כל הנושאים שבמיקוד ומסודרת באופן כרונולוגי, לפי תוכנית הלימודים (לא כולל המתכונת החדשה). חוץ מהערכה, תקבלו תוכנית עבודה אישית שתיבנה במיוחד עבורכם, בהתאם לשליטה שלכם בחומר. כך שלא משנה באיזה שלב אתם, הערכה בנויה באופן שיאפשר לכם להתאים את הלימוד בדיוק למה שאתם צריכים.

גם אם הבגרות עוד רחוקה, תוכלו למצוא את כל נושאי היסוד הנלמדים כבר מכיתה י'. ואם אתם צריכים הכנה לבגרות הקרובה, תוכלו להיעזר בתרגולים ובסימולציות המדמות את הבחינה האמיתית. אפילו אם עברו שנים מאז שיעור המתמטיקה האחרון שלכם, בערכה יש את כל הידע הנדרש שיסייע לכם להיות המורים של עצמכם.

6 סיבות לרכוש דווקא את הערכה שלנו

1 - מערכי שיעור מפורטים: בערכה יש קובצי למידה שבאמצעותם תוכלו ללמוד את כל החומר שיש במיקוד לבגרות. הקבצים בנויים בצורה מפורטת, לפי תתי-פרקים, כדי לאפשר למידה יסודית של כל נושא בפני עצמו. מערכי השיעור כוללים גם את השיטות האופטימליות לפתירת השאלות המאפיינות כל נושא, כך שתוכלו לרכוש כלים פרקטיים לקראת המבחן. 

2 - תרגול הדרגתי: הייחודיות של הערכה שלנו היא שיש בה אפשרות לתרגול הדרגתי בשלוש בחינות: 

  • ברמת הנושאים - הערכה כוללת תרגול בכל הנושאים: מהבסיסיים ביותר, שנלמדים בכיתה י' (למשל נקודות חיתוך עם צירים), ועד לנושאים המורכבים שיופיעו בבגרות (למשל חקירת פונקציה אי-רציונלית). 
  • ברמת תתי-הנושאים - כל אחד מהנושאים בערכה מחולק לתתי-נושאים, בהתאם לסוגי השאלות בבגרות. לדוגמה, הנושא בעיות תנועה מחולק לתתי-נושאים כגון בעיות תנועה עם מספר משתתפים, בעיות תנועה הכוללות שימוש במשפט פיתגורס ועוד. תתי-הנושאים מסודרים ברמת קושי עולה, כך שתוכלו לדעת אם ולאן אתם צריכים להתקדם.
  • ברמת מקבצי התרגול - גם מקבצי התרגול בכל תת-נושא בנויים לפי רמת קושי עולה כך שיתחילו מהתרגילים הקלים ויסתיימו בתרגילים הקשים.

3 - השאלות במקבצי התרגול כוללות רמזים: אז רגע לפני שאתם מרימים ידיים ורצים לקרוא את הפתרון, תהיה לכם עוד הזדמנות לפתור את השאלות בעצמכם. 

4 - דו"ח תוצאות מפורט: לאחר כל תרגול וסימולציה שתעשו, תקבלו דו"ח תוצאות מפורט שיראה לכם את דרך הפתרון המלאה, על מנת שתוכלו לאתר איפה בדיוק טעיתם, בצירוף הסברים לדרכי פתרון מהירות ויעילות לכל שאלה. הדו"ח הוא כלי לימוד נוסף של הערכה, שתורם להבנה מעמיקה יותר של החומר הנלמד.

5 - תרגול אונליין: הדבר היחיד שאתם צריכים כדי לתרגל הוא הטלפון שלכם (ואתם גם ככה לוקחים אותו איתכם לכל מקום). אפשר לתרגל בערכה מכל מקום ובכל זמן - באוטובוס, בתור למקדונלד'ס או בזמן הפרסומות.

6 - האנשים שמאחורי הערכה: לשם כתיבת השאלות וההסברים בערכת ההכנה גיבשנו צוות של מורים למתמטיקה בעלי ניסיון של כ-10 שנים בהגשת לבגרות (וכן, כולנו עדיין אוהבים את זה). זה אומר שאתם מקבלים ערכה שבנויה בצורה שתאפשר לכם לבנות את הידע בהדרגה, עם הסברים ברמה הכי גבוהה שיש. בנוסף, אנחנו נהיה גם אלו שנבנה עבורכם את תוכנית הלמידה האישית על בסיס שאלון מאבחן ומפגש אישי (כפי שמפורט בהמשך).


מה הערכה כוללת? 

הערכה כוללת קובצי תרגול ולמידה בכל הנושאים הנלמדים בכיתות י'-י"א ב-4 יח"ל מתמטיקה:

  • בעיות מילוליות - בעיות תנועה, בעיות קנייה ומכירה, בעיות גיאומטריות, בעיות כלכליות. 
  • גיאומטריה אנליטית - מציאת שיפוע ומשוואת ישר, מפגש בין פונקציות, ישרים מקבילים ועוד. 
  • הסתברות - חישובים בסיסיים, טבלה דו-ממדית, דיאגרמת עץ, נוסחת ברנולי ועוד. 
  • דיפרנציאלי פולינום - הנגזרת, משוואות משיק, נקודות קיצון, חקירה ונגזרת פונקציה ועוד. 
  • דיפרנציאלי רציונלי (מנה) - הנגזרת, המשיק, אסימפטוטות ונקודות חור ועוד. 
  • דיפרנציאלי אי רציונלי (שורש) - הנגזרת, המשיק, תחומי עלייה וירידה ונקודות קיצון ועוד. 
  • אינטגרלי פולינום, רציונלי (מנה) ואי-רציונלי (שורש) - האינטגרל הלא מסוים, חישוב שטחים, מציאת פונקציה קדומה ועוד.

בנוסף לכך, בערכה תוכלו למצוא 5 סימולציות מלאות של שאלון 804 - הסימולציות בערכה מדמות את בחינת הבגרות גם מבחינת רמת השאלות וגם מבחינת מבנה הבחינה והגבלת הזמן שמאפיינת אותה.

ולבסוף, בסיום כל מקבץ תרגול וסימולציה תקבלו דו"ח תוצאות הכולל ציון מסכם ופתרונות מלאים.


נניח שרכשתי את הערכה - איך מתחילים? 

לפני שתתחילו לתרגל בערכה, תתבקשו לענות על שאלון מקדים, שבו תתבקשו למלא פרטים אישיים (גיל, כיתה, מגמה) כדי שנדע מהם הנושאים הרלוונטיים בערכה עבורכם. לאחר מכן תתבקשו לעבור מבדק קצר שכולל 4 שאלות מהנושאים הכלולים בשאלון, כדי שנוכל להעריך את רמת שליטתכם בחומר ואת החוזקות והחולשות שלכם. בהתבסס על כל הנתונים האלו יחד, צוות המורים שלנו יבנה לכם תוכנית עבודה אישית. התוכנית תסייע לכם להפיק את המיטב מן הערכה, בהתאם לרמה ולשאיפות שלכם.

את התוכנית תקבלו במפגש הדרכה אישי מקוון עם המדריך שהכין אותה עבורכם. במסגרת המפגש יסביר לכם המדריך את הרציונל שעומד מאחורי התוכנית, ותוכלו להתייעץ בנוגע אליה ולעשות התאמות, אם יש בכך צורך. 


קחו את ההכנה שלכם צעד קדימה

תוכלו להוסיף עוד שני חיזוקים ללמידה שלכם במידת הצורך: לימודי מרתון ושיעורים פרטיים.

מרתון קבוצתי מקוון 

המרתון מיועד לאלו מכם שניגשים השנה לבגרות בשאלון 804. המרתון יתקיים באופן מקוון, בקבוצה קטנה של 5 עד 10 משתתפים, בשבועיים האחרונים לפני בחינת הבגרות (אם זה מעניין אתכם, יש לנו גם מרתון לשלוש יחידות). המרתון יחולק לשני מפגשים באורך של שלוש שעות (שש שעות סה"כ).

מה מצפה לכם במרתון?

    • התנסות בבחינה - במסגרת המרתון תבצעו בחינת בגרות מלאה, שתאפשר לכם גם לתרגל פתרון מבחן במסגרת הזמן של בחינת הבגרות, וגם להסיק מסקנות שיעזרו לכם להתייעל לקראת הבחינה, בפרק זמן שיאפשר לכם ליישם ולשמר אותן לקראת הבגרות. 
    • כלים פרקטיים לבגרות - בשני מפגשי המרתון תקבלו כלים שיסייעו לכם להתמודד בצורה טובה יותר עם השאלון: תכנון זמנים נכון, סדר מומלץ למענה על השאלות, התמודדות עם חרדת בחינות ועוד טיפים שיסייעו לכם בישורת האחרונה.
    • מענה לשאלות - העובדה שמדובר בקבוצת לימוד קטנה, תאפשר לכם לקבל מענה לשאלות שעלו לכם בזמן הלימוד, וגם ללמוד משאלות של משתתפים נוספים, שאולי לא חשבתם עליהן. 

שיעורים פרטיים מקוונים 

תוכלו להוסיף להכנה שלכם חמישה שיעורים עם אחד ממורי המתמטיקה שלנו, שילווה את תהליך הלמידה שלכם באופן פרטני. כל המורים בצוות המכון הם בעלי ניסיון רב בהוראה ובהגשה לבגרויות במתמטיקה ויודעים להתאים את אופן הלימוד למגוון רחב של תלמידים. 

איך השיעורים הפרטיים מסייעים ללמידה?

    • הסרת מכשולים בדרך - מורה פרטי ידע לזהות במה אתם מתקשים, ויסייע להשלים את מה שחסר לכם כדי להבין את הנושא ביסודיות.
    • דינמיות בתהליך הלמידה - במידת הצורך, המורים ידעו לזהות אם יש צורך בשינוי תוכנית הלימוד שלכם, ולהתאים את הלמידה לקצב ההתקדמות שלכם.
    • תרגול נוסף - במסגרת השיעורים תקבלו תרגילים נוספים לתרגול משיעור לשיעור, בהתאם לצורך ולהתקדמות האישית שלכם.

 

מועדי מבחן הבגרות - שאלון 804 (481)

מועד חורף: 13-14.3.24
מועד קיץ: 29-30.5.24

 אז מה אתם אומרים, רוצים להגיע מוכנים?  

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.