AI Recruitment - הכירו את מערכת הגיוס המהפכנית

שלבו בתהליך הגיוס שלכם את היכולות המפתיעות של הבינה המלאכותית ואת הניסיון רב השנים של מכון נועם, והגיעו ראשונים אל המועמדים המתאימים ביותר במהירות ובקלות.
AI Recruitment עורכת למועמדים תהליך מיון קצר ומדויק ומבליטה את המועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר למשרה. באופן זה תוכלו לנהל תהליך מיון מושכל, מהיר ומסודר, שיעזור לכם לאתר את המועמדים הטובים ביותר לפני כולם.

AI Recruitment  - הכירו את מערכת הגיוס המהפכנית
CV Analyzer

CV Analyzer

מערכת סריקת קורות החיים, CV Analyzer, היא מערכת חדשנית מבוססת AI, הבוחנת את כל קורות החיים המתקבלים במהירות וביעילות בהתאם לדרישות המשרה שהוזנו. המועמדים שקורות החיים שלהם עומדים בדרישות התפקיד, יחלו באופן מיידי בתהליך ההערכה האוטומטי, ויוצגו בדשבורד באופן מודגש. כל קורות החיים יישמרו במאגר המידע של המערכת, לשימוש עתידי עבור גיוסים נוספים, ולשליפה מהירה על פי מילות חיפוש. 

שאלון התאמה

שאלון התאמה

עם הגשת המועמדות, נשלח לכל מועמד שאלון התאמה הכולל שאלות בסיסיות בתחומים, כגון ניידות, ציפיות שכר ושנות ניסיון. בדרך זו, AI Recruitment מסייעת לכם לקבל תמונה מלאה וברורה, כבר בשלב הגשת קורות החיים, וללא צורך ביצירת קשר טלפוני. המידע נשמר במאגר המידע של המערכת, וזמין לשימוש עתידי. 

 

 

מבחנים קוגניטיביים

מבחנים קוגניטיביים

AI Recruitment כוללת בתהליך המיון מבחנים קוגניטיביים בהתאמה אישית לאיתור יכולות כמו תשומת לב לפרטים, לוגיקה, חשיבה צורנית, מבחני זריזות ודיוק ועוד. הניסיון הרב שלנו בעולמות המיון והגיוס מאפשר לנו לסייע לכם לבחור את המבחנים המדויקים עבור כל פרופיל משרה ואף לערוך עבורכם מבחנים ייחודיים המותאמים לדרישות שלכם. 

 

 

 

מבחני אישיות

מבחני אישיות

AI Recruitment מאפשרת לכם לבחון את מידת ההתאמה האישיותית של המועמדים לתפקיד ולארגון שלכם. מבחן האישיות הכלול במערכת מבוסס על חמש התכונות הגדולות (Big 5), ובעזרתו תוכלו לאתר את המועמדים שסט התכונות שלהם הוא המתאים ביותר עבורכם -  וכל זה, עוד לפני שיחת הטלפון הראשונה. רוצים לאתר נטיות אישיותיות ותכונות אופי ייחודיות? המערכת תאפשר לכם לבצע התאמות, כך שתתאים בדיוק לדרישות ולארגון שלכם. 

ריאיון מצולם

ריאיון מצולם

AI Recruitment עורכת לכם היכרות ראשונית עם המועמדים, עוד לפני שיחת הטלפון הראשונה. לצד שאלון ההתאמה והמבחנים הקוגניטיביים, המועמדים יתבקשו לענות על מספר שאלות בריאיון מצולם. אתם, מצידכם, תוכלו לפגוש בהם לראשונה מבעד למסך, בזמן ובקצב שלכם, ולבדוק אם שפת הגוף של המועמד, האופן שבו הוא עונה לשאלות, תשובותיו ואופיו מתאימים לדרישות המשרה שלכם. בשלב זה תוכלו להזין את התרשמותכם האישית למערכת, לשתף בה אחרים ולקרוא חוות דעת של גורמים נוספים בארגון. 

דשבורד חכם - מנהלים את תהליך הגיוס בשקיפות ובקלות

דשבורד חכם - מנהלים את תהליך הגיוס בשקיפות ובקלות

    • AI Recruitment מדגישה ומקדמת את המועמדים המתאימים ביותר למשרה שלכם, בהתבסס על הנתונים שנאספו בתהליך ההערכה - ציוני סריקת קורות החיים, תשובות שאלון ההתאמה, ניתוח ביצועי המבחנים הקוגניטיביים וחוות הדעת מהראיון המצולם. 
    • המערכת מציגה את המידע החיוני לתהליך הגיוס בצורה נוחה ונגישה - ציפיות שכר המועמדים, עיר מגוריהם, שנות הניסיון ופרטים רלוונטיים נוספים. 
    • מערכת הגיוס הופכת את יצירת הקשר עם המועמדים, המנהלים וצוותי הגיוס - לפעולה פשוטה בלחיצת כפתור אחת. 

 

מערכת גיוס שלומדת לענות על הצרכים של הארגון שלכם

מערכת גיוס שלומדת לענות על הצרכים של הארגון שלכם

AI Recruitment, המבוססת על טכנולוגיית AI חדשנית, לומדת את צורכי הארגון שלכם באופן מתמיד, ומתאימה את עצמה לדרישותיו בכל שלב מחדש. 

כל שימוש במערכת יהפוך אותה למדויקת יותר, יסייע לה לצבור ניסיון באיתור המועמדים המתאימים ביותר לארגון שלכם ויהפוך את התהליך הגיוס שלכם למדויק יותר ולמותאם עבורכם באופן אישי.