התקדמו למערכת מיון חדשנית וגייסו במהירות ובקלות את המועמדים המוכשרים ביותר

עובדים טובים ומוכשרים הם המשאב היקר ביותר בכל ארגון. אלא שלא פשוט למצוא אותם, ובדרך הגיוס המסורתית זה גם לוקח הרבה מאוד זמן, כך שאתם עלולים לפספס אותם. מערכת המיון החכמה שפיתחנו עושה שימוש בדאטה רחבה, והיא תאפשר לכם לקבל תמונה מקצועית, אמינה ומדויקת על כל מועמד ומועמדת בתוך כ-45 דקות מהגשת המועמדות, ולהגיע ראשונים אל המועמדים שהכי מתאימים לכם.

התקדמו למערכת מיון חדשנית וגייסו במהירות ובקלות את המועמדים המוכשרים ביותר
סריקת קורות חיים אוטומטית

סריקת קורות חיים אוטומטית

ברגע שמועמד או מועמדת שולחים קורות חיים, ה-CV Analyze שפיתחנו יסרוק אותם אוטומטית. המטרה כאן היא לבדוק אם המועמדים עונים על דרישות התפקיד שהגדרתם, ולתת להם ציון התאמה שידרג אותם ביחס למועמדים האחרים.

 

שאלון התאמה לארגון

שאלון התאמה לארגון

בעזרת שאלון התאמה תוכלו לוודא שלמועמדים יש את הנתונים הקריטיים ביותר מבחינתכם, וייתכן שהם אינם מופיעים בקורות החיים. את השאלון תוכלו לבנות בעזרת בנק השאלות המומלצות שתמצאו במערכת או בעזרת שאלות חדשות, המותאמות לצרכים שלכם. כך למשל, אם התפקיד שאותו אתם מאיישים דורש יוזמה, תוכלו לבחור שאלה בנושא, והמועמדים בעלי התכונה המבוקשת יקבלו ציון גבוה יותר ממועמדים אחרים בפרמטר זה.

 

כלי אבחון שאפשר לסמוך עליהם

כלי אבחון שאפשר לסמוך עליהם

מערכת המיון שלנו מבוססת על מבחני הערכה מסוגים שונים: מבחנים קוגניטיביים, מבחן אישיות, מבחן אמינות ומיון גיימינג. המבחנים פותחו ותוקפו על ידי צוות של פסיכולוגים מוסמכים, והם מאפשרים לבחון את כל המועמדים על פי אותן אמות מידה, ולקבל תמונה ברורה של הכישורים והתכונות שכל אחד ואחת מביאים איתם לתפקיד.

 

אחוזי נטישה נמוכים בתהליך המיון

אחוזי נטישה נמוכים בתהליך המיון

כשתהליך המיון הוא ארוך, מועמדים רבים מסירים את המועמדות שלהם לפני תום המיונים או מוצאים בינתיים משרה אחרת. כדי שלא תפספסו מועמדים טובים באמצע הדרך, בנינו מערכת מיון שמזהה תוך זמן קצר (החל משמונה דקות!) את פוטנציאל ההתאמה של כל מועמד ומועמדת.  

בשורה התחתונה: כך המערכת עובדת

בשורה התחתונה: כך המערכת עובדת

המערכת תציג לכם בדשבורד אחד את כל מה שחשוב לדעת על המועמדים: ציון ההתאמה של קורות החיים שלהם, התוצאות שקיבלו בשאלון ההתאמה ובמבחני ההערכה והציונים שתיתנו להם בשלב הראיונות. כולם יחד ירכיבו ציון התאמה משוקלל שימקד את החיפוש שלכם, ויבטיח לכם גיוס איכותי ומוצלח.