נבחנים מהבית, אבל יש קאץ'

ההבדל המרכזי בין השירות שמציעה חברת לוגיפס לזה שמציעים רוב מכוני המיון המוכרים, הוא שהאבחון אינו מתבצע במשרדי החברה, אלא בביתו של המועמד, באמצעות המחשב האישי או המכשיר הסלולרי וללא צורך בהתקנת תוכנה.

לאפשרות להיבחן מן הבית יש יתרונות רבים, בעיקר למועמדים שעדיין עובדים ומעוניינים לשמור על דיסקרטיות או שאינם מעוניינים להיעדר מהעבודה לצורך השתתפות במיונים. עם זאת חברת לוגיפס מודעת לאפשרות שמועמדים מסוימים יעשו שימוש לא ראוי באפשרות זו, ועל כן מפעילה כלים מתקדמים וייחודיים כדי לוודא שהמועמדים לא העתיקו, זייפו או נעזרו בחבריהם לצורך השלמת המבחנים.

חשוב לדעת כי במקרים שבהם יש חשש להעתקה או לזיוף, רשאית החברה שבעבורה נערך המיון לזמן את המועמד למבחן חוזר במשרדיה כדי לוודא שאין פערים גדולים בביצועים בין שני המבחנים.

לסיכום: את מבחני המיון של לוגיפס תבצעו בבית, אך היזהרו מהעתקות והביאו בחשבון שתצטרכו להיבחן פעם נוספת במשרדי החברה.


מה כוללים מבחני המיון של לוגיפס?

  • מבחנים פסיכוטכניים (מבחני כישורים) - כוללים תת-מבחנים בנושאים כגון אנלוגיות מילוליות, הבנה מכנית, שאלות זיכרון, שאלות מילוליות, התאמת מחרוזות, גרפים, סדרות צורניות ושליטה באנגלית.
  • מבחני אישיות - מטרתם של מבחני האישיות היא למדוד כישורים בין-אישיים, תכונות אישיות, יכולת הסתגלות ועוד. המבחנים מורכבים ממודל פסיכולוגי בשם "חמש הגדולות" המודד חמש תכונות אישיות מרכזיות של המועמדים: פתיחות לחוויות חדשות, מצפוניות, מוחצנות, נעימות ונירוטיות (יציבות רגשית).
    מבחני האישיות כוללים שאלות השלכה שבהן נבחנת תגובתו של המועמד לתמונות שמופיעות לפניו, מבחני דיווח עצמי שבהם למשל נשאל המועמד אם הוא מסכים או אינו מסכים עם ההיגד שלפניו ומבחני התנהגות שמשקפים את דפוסי התנהגותו של האדם.
  • מבחני אמינות - מבחנים שנועדו לבחון יושרה והגינות, ותכליתם לסנן מועמדים שמציגים התנהגויות לא רצויות או בלתי הולמות, החל באיחורים לעבודה ובקושי לפעול על פי נהלים וכלה בהימורים ובשימוש בסמים.

תנאי ההיבחנות

כאמור, מבחני המיון של חברת לוגיפס נערכים אונליין בבית המועמד. המבחן נמשך עד כשלוש שעות, וניתן להיבחן בשפות עברית, ערבית, אנגלית ורוסית.

אם המכשיר שממנו נבחנתם כבה או שהחיבור לאינטרנט התנתק, לחיצה על הקישור שהוביל אתכם למבחן תאפשר לכם להמשיך את המבחן מהמקום שבו עצרתם.

נכון להיום, ניתן להיבחן פעם נוספת אך ורק במבחנים הפסיכוטכניים (מבחני הכישורים). במבחני האישיות ובמבחני האמינות לא תוכלו להיבחן פעם נוספת.

עזרים: חל איסור להשתמש בדף, בעט ובמחשבון במהלך המבחן.

 

הגדילו את סיכוייכם להצליח בכל סוגי המבחנים.


טיפים למבחני לוגיפס

    • הקפידו לא להפגין ביצועים גרועים במבחנים האחרונים - אם ביצועיכם בסוף הבחינה יהיו גרועים במידה ניכרת מאלה שבתחילתה, לוגיפס עלולה להגדיר אתכם כ"לא עקביים בוויסות הכוחות".
    • נצלו את הזמן במלואו וחזרו לבדוק את תשובותיכם - כדי שלוגיפס תציג אתכם כ"שקולים בתכנון עבודה", אל תגישו את המבחן לפני שסיימתם לבדוק את תשובותיכם.
    • יחס הספק-איכות – לוגיפס  שמה דגש על היחס בין ההספק לאיכות התשובות שלכם. נסו להיות יעילים, אבל שמרו על רמת עבודה גבוהה.
    • אל תוותרו מייד על השאלות הקשות - לוגיפס בוחנת את מידת הנחישות שלכם. נצלו את הזמן העומד לרשותכם כדי לנסות לפתור את שאלות הקצה.

תוצאות המבחנים

עם סיום הבחינה לוגיפס שולחת דו"ח תוצאות מסכם למעסיקים הפוטנציאליים שלכם. הדו"ח המסכם מהווה שקלול של תוצאותיכם בכל חלקי המבחנים וכולל:

  • ציון סופי כללי (מ-1 עד 100) המייצג את התאמתכם לתפקיד שאליו התמיינתם.
  • ציונכם בחלק של המבחנים הפסיכוטכניים, ונקודות החוזקה והחולשה שלכם בחלק זה. הציונים שתקבלו יהיו בטווח של 9-1, ומה שחשוב לדעת לגביהם הוא שמדובר בציונים נורמטיביים (ציון נורמטיבי הוא ציון שנקבע ביחס לביצועיהם של נבחנים אחרים). 
  • ציונכם בחלק של מבחני האישיות, ונקודות החוזקה והחולשה שלכם בחלק זה.
  • דפוסים כלליים שנצפו, כגון: הידרדרות הביצועים ככל שהתקדמה הבחינה, חוסר עקביות, מידת ההיענות להנחיות הבחינה ותוצאות שאלון יושרה תעסוקתית.

על אודות לוגיפס

מערכת המבחנים של חברת לוגיפס פועלת למעלה מעשור. מנכ"ל חברת לוגיפס הוא גבי אדם והאחראית על מערך המבחנים היא ד"ר מירב חמי, פסיכולוגית במקצועה.

משרדי חברת לוגיפס ממוקמים בכתובת לוטוס 81, נהריה.

ליצירת קשר עם חברת לוגיפס:
טלפון: 077-8001290
ניתן להתקשר בימים א'-ה' בשעות 16:00-8:00.
דוא"ל: support@logipass.co.il

 

אל תחמיצו את ההזדמנות להשפיע על ציונכם.

אפשר לעזור לך סימן שאלה
אפשר לעזור לך סימן שאלה
לפני שנמצא בשבילך את ההכנה המתאימה, הנה כמה פרטים שאנחנו צריכים.
-
הטופס נשלח בהצלחה. נציגינו ייצרו איתך קשר בקרוב.
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
הטופס נשלח בהצלחה. נציגינו ייצרו איתך קשר בקרוב.
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.