כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(19) קראו עוד

 ההכנות שלנו למיונים באדם מילא

חבילות ההכנה שלנו יעזרו לכם להגיע אל המיונים כשאתם כבר מכירים את המבחנים ואת השיטות לעבור אותם. אתם מוזמנים לבחור את החבילה שהכי מתאימה לכם ולצורך שלכם, מהחבילה הבסיסית ביותר ועד לחבילה המקיפה ביותר.

#1 פסיכוטכני

ערכת האונליין להכנה למבחנים הפסיכוטכניים תעזור לכם להתכונן לאחד המבחנים האינטנסיביים והמאתגרים ביותר במיונים שלכם באדם מילא. שניים מהאתגרים הגדולים במבחן הם מגוון הנושאים הרחב שהוא כולל (כמותי, מילולי, צורני ועוד) והגבלת הזמן, שתחייב אתכם להפגין מיומנות גבוהה ולעבוד בזריזות. הדבר הזה עלול קצת להלחיץ, אבל חשיפה מוקדמת לנושאי המבחן ותרגול שלהם ישפרו במידה ניכרת את הסיכויים שלכם להצליח בו, גם אם הזמן שאתם יכולים להקדיש להכנה מוגבל.  

בערכת הפסיכוטכני תמצאו תרגולים בכל נושאי המבחן, כולם בהגבלת זמן. הערכה בנויה כך שתוכלו להתמקד בנושאים שבהם אתם זקוקים לחיזוק, מבלי לבזבז זמן יקר על נושאים שבהם אתם כבר שולטים היטב. כמו כן, תמצאו בערכה 3 סימולציות של מבחן פסיכוטכני מלא, שיאפשרו לכם להתנסות בדבר האמיתי. בתום כל תרגול וסימולציה תקבלו דו"ח תוצאות מפורט, ובו פתרונות מלאים והסברים. דו"ח זה יעזור לכם להבין באילו נושאים אתם פחות חזקים וזקוקים לתרגול נוסף, והוא גם יאפשר לכם ללמוד מהטעויות שלכם. לצד התרגולים כוללת הערכה גם קובצי למידה. הקבצים מיועדים ללמידה עצמית, ותוכלו למצוא בהם הסברים פשוטים על נושאי המבחן וגם שיטות פתרון קלות ושימושיות, שיעזרו לכם למצוא במהירות את התשובה הנכונה.

#2 פסיכוטכני + הכנה מצולמת לריאיון

חבילה זו משלבת בין ערכת ההכנה לפסיכוטכני (כמפורט למעלה) להכנה מצולמת לריאיון עם פסיכולוג או פסיכולוגית שצפוי לכם במיונים. כפי שתוכלו לראות בהסבר על מה שצפוי לכם בשלב השני במיונים, לא מדובר בריאיון עבודה רגיל, אלא בריאיון אישיותי עם פסיכולוג תעסוקתי, ומכאן שהתנסות מוקדמת והכוונה של איש מקצוע יכולים להגדיל את הסיכויים שלכם לעבור את הריאיון. 

במסגרת ההכנה שלנו תקבלו ערכת אונליין נוספת, ובה שאלות המאפיינות ראיונות אישיותיים. השאלות מותאמות למיון שאתם עתידים לעבור, ואת המענה עליהן תתבקשו לצלם בעזרת פיצ'ר ייחודי הקיים בערכה. המענה על כל שאלה מתבצע בנפרד, דבר שיאפשר לכם לצפות בהקלטה ולהחליט אם אתם מרוצים מהתשובה שנתתם או מעוניינים לעשות ניסיון נוסף. עם זאת, יש לענות על כולן ברצף, כדי לדמות ככל האפשר את התנאים הצפויים בריאיון. 

ההקלטות שלכם יישלחו באופן אוטומטי לפסיכולוג התעסוקתי של מכון נועם, והוא יעבור על התשובות שלכם וייתן לכם משוב מפורט בכתב. המשוב ייגע בכל ההיבטים שחשוב לשים לב אליהם בריאיון שכזה, ולאופן שבו התנהלתם: איכות התשובות ואורכן, מידת ההלימה שלהן לציפיות של המראיינים, שפת הגוף ותנועות הידיים שלכם ועוד. בנוסף, הוא יכווין אתכם אילו דברים עבדו טוב וכדאי לשחזר בריאיון, ואיפה אתם יכולים להשתפר ואיך.

משך ההכנה המצולמת לריאיון: כחצי שעה (נדרשת מצלמת רשת) 

#3 פסיכוטכני + ריאיון + דינמיקה קבוצתית

החבילה הזאת כוללת את ההכנות שיש בחבילה השנייה, ערכת הפסיכוטכני והכנה מצולמת לריאיון (כמפורט למעלה), וגם הכנה לתרגיל הדינמיקה הקבוצתית. אחד האתגרים בתרגיל הזה הוא שאתם לא נבחנים לבד, יש איתכם בקבוצה עוד מועמדים, שבדיוק כמוכם נמצאים במיונים ורוצים להוכיח את עצמם. כלומר, ההצלחה שלכם תלויה לא רק בכם, אבל אם תכירו את עקרונות התרגיל ואת התכונות שהבוחנים מחפשים לראות אצלכם, יהיו לכם מספיק כלים שיעזרו לכם להשתלב בצורה טובה במשימה.

ההכנה שלנו לדינמיקה קבוצתית נעשית בקבוצות של עד שבעה משתתפים אצלנו במכון או בזום, והיא מחולקת לשני שלבים. השלב הראשון הוא סימולציה שבה הקבוצה תקבל משימה קבוצתית המאפיינת תרגילים מסוג זה. בתום הסימולציה יתחיל החלק השני של ההכנה שבו כל משתתף ומשתתפת יקבלו משוב אישי על אופן התנהלותם במשימה. המשוב ייערך בצורה קבוצתית, כדי שתוכלו ללמוד גם מההתנהלות שלכם וגם מההערות שהמשתתפים האחרים מקבלים. 

משך ההכנה לדינמיקה הקבוצתית: כשלוש שעות

 

אופציה לשדרוג - תוספת הדרכה למבחני אישיות

לא משנה באיזו חבילה בחרתם, תוכלו להוסיף תוספת של הדרכה למבחני האישיות להכנה שלכם. כשמגיעים למבחני האישיות, רוב המועמדים בוחרים באחת משתי האסטרטגיות הבאות: יש את המועמדים שחושבים שצריך להיות אותנטיים לחלוטין כדי לעבור את המבחנים, ויש כאלו שחושבים שהם צריכים להציג פרסונה מסוימת, גם אם זה אומר לא לענות בכנות על כל השאלות במבחנים. האמת? לא אלו ולא אלו צודקים. הדרך להצלחה במבחנים האלו קצת יותר מורכבת, ובכך בדיוק מתמקדת ההכנה שלנו.

השלב הראשון בהכנה יספק לכם התנסות במבחני האישיות שצפויים לכם במיונים באדם מילא. שלב זה נועד לחשוף אתכם לסוגי השאלות שאתם עתידים לפגוש במבחנים, כך שתהיו פחות מופתעים, וגם לספק לכם הצצה ראשונה אל האתגרים שהמבחנים האלה מציבים. בשלב השני תקיימו מפגש הדרכה אישית עם מדריך או מדריכה מקצועיים מטעם המכון. במסגרת ההדרכה האישית תקבלו הסבר על מה שעומד מאחורי השאלות והמשימות של מבחני האישיות, כך שתוכלו להבין מה בדיוק הן מבקשות לבדוק. בנוסף, המדריך או המדריכה יעברו איתכם על התשובות שלכם וייתנו לכם משוב מפורט, הכולל טיפים חשובים להצלחה ודגשים לשיפור ולשימור. 

מעוניינים? סמנו ✔ בתיבת המכירה

 


 מורשה חתימה בבנק - שלבי המיון

בשביל לקבל את הסמכות להיות מורשה חתימה מטעם הבנק שבו אתם עובדים, תצטרכו לעבור כמה שלבים:

שלב ראשון - ריאיון מקצועי

ריאיון עם המנהל או המנהלת שתחתיהם אתם מיועדים לעבוד ועם נציגים ממחלקת משאבי אנוש בבנק.

שלב שני - מיונים באדם מילא

יום מיונים מקוון שנעשה מהבית. זה אומנם נשמע נוח והרבה יותר קל מלהגיע למכון מיון עצמו, אבל זה עדיין יום אינטנסיבי עם לא מעט מבחנים שמחכים לכם:

  • מבחנים פסיכוטכניים - מבחנים אלו בודקים יכולות קוגניטיביות וצורות חשיבה שונות (לוגית, טכנית, מרחבית). המבחנים ארוכים, כוללים פרקים מגוונים (כמותי, מילולי, צורני ועוד) ונערכים בהגבלת זמן.
  • מבחני אישיות - מבחנים שמטרתם לבדוק אם הפרופיל האישיותי שלכם מתאים לתפקיד. מבחנים אלו כוללים מבחן השלמת משפטים, מבחני יצירתיות, שאלון ממוחשב ועוד. לרוב לא תצטרכו לעשות את מבחן האמינות, כיוון שעשיתם אותו לפני שהתקבלתם לעבודה בבנק. אבל אם עבר הרבה זמן מאז, ייתכן שתצטרכו לעשות אותו שוב. במקרה כזה, תוכלו להתכונן גם אליו, פרטים נוספים - כאן
  • ריאיון עם פסיכולוג/ית - ריאיון שצפוי לעסוק בענייני עבודה, אבל בדומה למבחני האישיות, גם כאן המטרה היא לבחון את מידת ההתאמה שלכם לתפקיד מבחינה אישיותית, ולא מקצועית. שאלות שיכולות לעלות בריאיון: מה אתם אוהבים או לא אוהבים בתפקיד הנוכחי? אילו טיפים לשיפור הייתם נותנים למנהלים קודמים שלכם? כמו כן, אתם עשויים להתבקש לספר לספר על החלטה לא נכונה שקיבלתם לאחרונה בעבודה או על מקרה שבו זיהיתם כשל ניהולי.
  • דינמיקה קבוצתית - תרגיל שבו בוחנים כיצד אתם מתנהלים בקבוצה כשיש משימה שצריך לבצע יחד. המשימה יכולה להיות למשל לחלק סכום נכבד של כסף בין מחלקות שונות בחברה, או לסדר מחסן לפי הוראות מבלבלות. המטרה היא לבחון את התקשורת הבין-אישית שלכם ואת היכולת שלכם לשתף פעולה. 


המלצות

4.6
כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.