כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(17) קראו עוד

איזו הכנה מתאימה לכם?

הכנה #1: פסיכוטכני 

תהליך המיון באדם מילא כולל מבחנים פסיכוטכניים שבהם תיבחנו על בנושאים מילוליים, צורניים, כמותיים ועוד. זהו מבחן ארוך ואינטנסיבי שדורש מענה מהיר בהגבלת זמן נוקשה. ערכת ההכנה שלנו כוללת קובצי הדרכה ושיעורי וידיאו, תרגול מקיף וממוקד של כל נושאי המבחן הפסיכוטכני, ושתי סימולציות מלאות של המבחנים. בסיום כל תרגול וסימולציה תקבלו דו"ח תוצאות מפורט, שיציג לכם איפה צדקתם ואיפה טעיתם, וכן יספק הסברים ודרכי פתרון מהירות לכל שאלה. 

 

הכנה #2: פסיכוטכני + אמינות 

במסגרת הכנה זו תקבלו ערכת אונליין למבחנים הפסיכוטכניים וערכת אונליין למבחן האמינות.

מבחן האמינות נועד לאתר דפוסי התנהגות שעלולים להיתפס כבעייתיים מבחינת הבנק, ודאי בתפקידים שלהם אופי רגיש. המבחן יציג בפניכם היגדים בנושאים שונים, ואתם תתבקשו לדרג אם ועד כמה הם נכונים לגביכם. ההיגדים יעסקו בנושאים כמו צריכת סמים ואלכוהול, שימוש במידע פנימי, התנהלות עם כספי ארגון וכו'. רבים מהמועמדים נוטים לחוש תחושות לחץ ובלבול בעת המבחן - הם אינם יודעים כיצד לענות על השאלות, מה מבקשים הבוחנים לגלות באמצעות ההיגדים ומהי מטרת המבחן.

ערכת ההכנה למבחני האמינות כוללת קובצי הדרכה מפורטים, תרגול מקיף בתחומי האמינות שנבדקים במבחן והסברים לכל סוג שאלה. כמו כן, כוללת הערכה גם 3 סימולציות מלאות הכוללות דו"ח תוצאות מפורט, שיעזרו לכם להבין את הרציונל מאחורי המבחן, איך לגשת למענה על ההגידים השונים ואילו נושאים כדאי להצניע באופן כללי.

 

הכנה #3: פסיכוטכני + אמינות + אישיות

במסגרת הכנה זו תקבלו ערכת אונליין למבחנים הפסיכוטכניים, ערכת אונליין למבחן האמינות והדרכה אישית למבחני האישיות והאמינות. 

מטרת מבחני האישיות והאמינות נועדו לאתר תכונות, דפוסי התנהגות, נטיות וכישורים שעשויים להשפיע על ההתאמה האישיותית שלכם לעבודה בבנק ולאופי הארגון כולו. ישנם סוגים מגוונים של מבחני אישיות, שבודקים היבטים שונים ומטרתם להרכיב תמונה שתשקף את האישיות שלכם ואת מידת ההתאמה למשרה מבחינה אישיותית. 

ההכנה שלנו מורכבת משני חלקים - ערכת אונליין ממוקדת למבחני האישיות והאמינות ופגישה אישית בת שעה עם מדריך או מדריכה מצוות המכון. בערכת האונליין מחכות לכם סימולציות של מבחני אישיות (שאלון ביוגרפי, שאלון אישיות ממוחשב). לאחר מילוי הסימולציות המדריך יעבור עליהן וייתן לכם משוב על מבחני האישיות ועל אחת מסימולציות מבחן האמינות. הוא יסביר לכם על מבנה המבחנים, על האופן שבו מעריכים אותם ועל הרציונל שעומד מאחוריהם, ויעזור לכם להבין בדיוק איזו אישיות משתקפת מהתשובות שלכם ואיך ניתן לשפר את המענה לקראת המבחן האמיתי. 


תוספת: הכנה מצולמת לריאיון 

בשלב השלישי אתם עתידים לעבור ריאיון מול פסיכולוג. בשונה מראיונות עבודה שגרתיים שמתנהלים מול המעסיק, ריאיון מול פסיכולוג בוחן היבטים אישיותיים ואת התאמתכם למשרה המקצועית בבנק. תוספת ההכנה המצולמת לריאיון נועדה לסייע לכם להתמודד עם המענה בריאיון. עם רכישת התוספת תקבלו גישה לערכת אונליין שבה תתבקשו לצלם את עצמכם עונים על שאלות המופיעות בראיונות אישיותיים, בהתאם לתפקיד שאליו אתם נבחנים. לכל שאלה יש זמן מוגבל למענה וניתן לצלם כמה טייקים בזמן ובסביבה הנוחים לכם. בסיום, התשובות שלכם יגיעו אל פסיכולוג תעסוקתי מטעם המכון, שיצפה בהן וישלח לכם משוב מפורט על כל אחת. בתשובתו, הוא יתייחס למבנה התשובות שלכם, לדוגמאות שהבאתם, לנקודות שחשוב שתעלו וכן גם להיבטים כמו שפת גוף ומבט. הוא יעזור לכם לדייק את התשובות וייתן לכם הצעות חשובות לשדרוג אופן ההצגה שלכם, כך שבזמן הריאיון האמיתי תוכלו לשדר את הגרסה הטובה ביותר שלכם.

נשמע טוב? סמנו ✓ בתיבת המכירה ופנו לעצמכם חצי שעה למענה על השאלות 


בשורה התחתונה: איך מתכוננים למיונים עם ההכנות שלנו?

ההכנות שאנחנו מציעים, הכנה אונליין לפסיכוטכני ולמבחן האמינות והכנה פרונטלית למבחני האישיות, אולי שונות זו מזו, אבל לכל אחת מהן החוזקות שלה, ושילוב שלהן עשוי בהחלט להיות המפתח שלכם להצלחה במיונים. בואו נדבר על איך עושים את זה נכון:

מתכוננים עם ערכת ההכנה אונליין

ערכת האונליין להכנה למבחנים הפסיכוטכניים ולמבחן האמינות מאפשרת לכם ללמוד בזמן ובקצב שלכם. הערכה זמינה לתרגול מכל מכשיר, מייד עם סיום הרכישה. כך מתכוננים למבחנים בעזרתה:

  • מרעננים את החומר - סביר שהחומר הכלול במבחן הפסיכוטכני מוכר לכם מלימודיכם בעבר, אך ייתכן שחלף זמן רב מאז תרגלתם אותו לאחרונה. ערכת ההכנה שלנו מצוידת בקובצי "הסרת חלודה" הכוללים הסברים מפורטים במגוון נושאים. 
  • מתרגלים בהגבלת הזמן - המבחן הפסיכוטכני מוגבל בזמן, וערכת ההכנה כוללת תרגול מקיף בהגבלה זמן שדומה לזו שתפגשו גם במבחן האמיתי. הערכה תאפשר לכם להתרגל לעבודה מהירה ויעילה בתנאים של מבחן המיון הצפוי לכם. 
  • לומדים מטעויות - בסוף כל פרק תרגול תקבלו דו"ח תוצאות המכיל פתרונות והסברים לכל שאלה. ההסברים יקנו לכם טיפים חשובים ודרכי פתרון יעילות, שיעזרו לכם לשפר את הביצועים שלכם ולעמוד בשלל האתגרים שכל אחד מהמבחנים מציב. 
  • מתנסים בסימולציות מלאות - בערכות תמצאו סימולציות מלאות של המבחן בתנאים דומים לאלו של המבחן האמיתי - מבחינת היקף החומר, הגבלת הזמן ומבנה המבחן. בתום הסימולציה תקבלו דו"ח תוצאות וציון, כך שתדעו בדיוק איפה אתם עומדים ואילו נושאים כדאי לחזור ולחזק. 

מתכוננים בהכנה פרונטלית

ההדרכה למבחני אישיות ואמינות היא הכנה פרונטלית הנערכת לבחירתכם, אצלנו במכון או בזום.  ההדרכה כוללת פגישה עם מדריך או מדריכה מנוסים מצוות המכון שלנו, ומאפשרת לכם לקבל יחס אישי ומענה על כל השאלות שלכם בנוגע למבחני האישיות והאמינות. המפגש עם המדריכים יחזק את הביטחון שלכם במענה על השאלות המורכבות ביותר, ויביא אתכם למבחני האישיות כשאתם בטוחים בדרך שבה אתם מציגים את עצמכם.

למי מתאימות ההכנות?

ההכנות מתאימות לתפקידי אנליסטים, כלכלנים, בנקאי השקעות, דילרים ועוד, שמתמיינים לתפקידים בבנק מזרחי טפחות, מרכנתיל, דיסקונט, לאומי, הפועלים או בנק יהב והגיעו לשלב ב' של המיונים. 

מהם שלבי המיון?

תהליך המיון כולל שלושה שלבים, שהראשון בהם הוא ריאיון טלפוני מקצועי. מי שיעבור אותו, ימשיך לשלב השני, שכאמור כולל מבחנים פסיכוטכניים ומבחני אישיות ואמינות. בשלב השלישי תעברו דינמיקה קבוצתית וריאיון עם פסיכולוג.


המלצות

4.6
כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.