כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(42) קראו עוד

איזו הכנה מתאימה לכם?

הכנה #1: פסיכוטכני

את המבחנים הפסיכוטכניים אתם בטח מכירים ממיונים קודמים שעברתם בבנק. כמתבקש, המבחנים לתפקידי ניהול הם ברמה יותר גבוהה - וכך גם הציפיות מהמועמדים. ערכת ההכנה שלנו נועדה לתת לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לעמוד בציפיות האלה (ואפילו להתעלות עליהן!): תמצאו בה קובצי הדרכה ושיעורי וידיאו, תרגול ממוקד ומוגבל בזמן של כל נושאי המבחנים (בתחום הכמותי, המילולי, הצורני ועוד) ושלוש סימולציות של המבחנים. בסיום כל תרגול וסימולציה תקבלו דוח תוצאות שיראה לכם איפה טעיתם ומה הדרך הכי מהירה להגיע לתשובה.

 

הכנה #2: פסיכוטכני + מבחן אמינות

במסגרת הכנה זו תקבלו ערכת אונליין למבחנים הפסיכוטכניים (כמפורט למעלה) וערכת אונליין למבחן האמינות.

מבחן האמינות נועד לאתר בקרב המועמדים פרטים ודפוסי התנהגות שעלולים להיות בעייתיים מבחינת המעסיקים. במבחן יוצגו לפניכם היגדים בנושאים שונים ויהיה עליכם לדרג אם ועד כמה הם נכונים לגביכם. בין היתר, ההיגדים יעסקו בצריכת סמים ואלכוהול, התנהלות עם כספי ארגון, שימוש במידע פנימי וכו'. אלו נושאים רגישים בעלי חשיבות רבה - על אחת כמה וכמה בבנק - שמועמדים רבים (והגונים!) נופלים בהם בעיקר מסיבות של לחץ ובלבול.

ערכת האונליין שלנו תספק לכם הכנה מקיפה לכל מה שמחכה לכם במבחן: תוכלו לתרגל בה שאלות בתחומי האמינות השונים שנבדקים במבחן, להתנסות בשלוש סימולציות ולקבל דגשים וטיפים שטוב לדעת לקראת המבחן.

 

הכנה #3: פסיכוטכני + אמינות + דואר נכנס

במסגרת הכנה זו תקבלו ערכת אונליין למבחנים הפסיכוטכניים, ערכת אונליין למבחן האמינות (כמפורט למעלה) והכנה למבחן דואר נכנס.

מבחן דואר נכנס מיועד למועמדים לתפקידים ניהוליים בלבד, ובודק יכולות של עבודה תחת לחץ, תעדוף משימות, קבלת החלטות בתנאי אי ודאות ועוד. המבחן למעשה מדמה יום עבודה עמוס במשרד, ובמהלכו תתבקשו להשלים משימות שניתנו לכם מראש ובמקביל להתמודד עם בלת"מים שהבוחנים יציבו בפניכם.

 ההכנה שלנו כוללת סימולציה מלאה של המבחן, ולאחר מכן משוב על הביצועים שלכם ממדריך או מדריכה מקצועיים. כך תוכלו לדעת בדיוק מה מצפה לכם במבחן ואיך אפשר לעבור אותו על הצד הטוב ביותר.

משך ההכנה: שעה וחצי במכון או שעתיים בזום.


מגיעים מוכנים גם לריאיון האישי

כחלק מתהליך המיון במכון אדם מילא, תעברו גם ריאיון אישי עם מראיין או מראיינת מקצועיים. מוזמנים להתכונן איתנו גם לשלב הזה:

הכנה מצולמת לריאיון האישי

ההכנה המצולמת היא אופציה גמישה ונגישה למועמדים עסוקים שרוצים להתכונן לריאיון בעזרת איש מקצוע. בהכנה זו תקבלו ערכת אונליין, שבה תתבקשו לצלם את עצמכם עונים על שאלות המופיעות בראיונות אישיותיים, בהתאם לתפקיד שאליו אתם מתמיינים. לכל שאלה יש זמן מוגבל למענה (אל דאגה, אם לא תאהבו את התוצאה, תוכלו לצלם את עצמכם פעם נוספת 😊), וכשתסיימו לענות על כולן, יישלחו התשובות שלכם לפסיכולוג התעסוקתי של המכון. לאחר הבדיקה ישלח לכם הפסיכולוג משוב מפורט על כל אחת מהתשובות שנתתם, בליווי טיפים חשובים ודגשים לשיפור המענה שלכם. 

נשמע טוב? סמנו את התוספת במקום המתאים בתיבת המכירה, ופנו לעצמכם כחצי שעה למענה על השאלות.


המלצות

5.0
כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.