כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(24) קראו עוד

בחרו את ההכנה המתאימה לכם

הכנה #1: פסיכוטכני 

המבחנים הפסיכוטכניים הם מהמאתגרים והאינטנסיביים במיונים באדם מילא. מלבד מגוון רחב של נושאים (פרקים כמותיים, מילוליים, צורניים ועוד), המבחנים נערכים בהגבלת זמן, וזה אומר שכדי לעבור אותם בהצלחה תידרשו לא רק לענות נכון על השאלות, אלא גם לעשות את זה בזריזות רבה. 

ערכת האונליין שלנו תכין אתכם למבחנים הפסיכוטכניים בצורה מקיפה ויסודית. לצד קובצי למידה ושיעורי וידיאו, שכוללים טיפים חשובים למענה זריז ונכון, תמצאו בערכה תרגולים ממוקדים בכל הנושאים וגם סימולציה אחת מלאה, שתעזור לכם לחוות את האינטנסיביות שצפויה לכם במיונים עצמם. בסוף כל אחד מהתרגולים (וכמובן, גם בסוף הסימולציה) תקבלו דו"ח תוצאות מפורט, הכולל פתרונות והסברים מלאים. בעזרת הדו"ח תוכלו לתחקר את התשובות שלכם, להבין איפה טעיתם ולמה, וכן ללמוד דרכי פתרון אפקטיביות, שיעזרו לכם לקצר ככל האפשר את הזמן שנדרש למענה. 

 

הכנה #2: פסיכוטכני + אמינות

בחבילה זו תקבלו את ערכת האונליין למבחנים הפסיכוטכניים (כמפורט למעלה) וכן ערכת הכנה אונליין למבחן האמינות.

מבחן האמינות נועד לאתר דפוסי התנהגות בעייתיים בקרב מועמדים לעבודה. המבחן מורכב מהיגדים בנושאים שונים כמו צריכת סמים ואלכוהול, התנהלות עם כספי הארגון ושימוש במידע פנימי, ואתם תתבקשו לדרג אם ועד כמה כל היגד נכון לגביכם. ההיגדים עלולים לבלבל (וליתר דיוק, לשם כך הם מיועדים), ולכן במקרים רבים מועמדים לא יודעים כיצד נכון לענות על השאלות ולשמור על תדמית עקבית ואמינה, שחשובה כל-כך בעבודה רגישה בבנקים.

בערכה שלנו תוכלו למצוא הסברים מפורטים על מבנה המבחן, על התחומים שעליהם תישאלו בו ועל דרך המענה המומלצת. את ההנחיות תוכלו ליישם בחלק המעשי שבערכה, שכולל מבחנים ממוקדים בכל תחומי האמינות (14 בסך הכול) וכן סימולציות מלאות של מבחן אמינות. גם התרגולים וגם הסימולציות מלווים בדו"ח תוצאות מפורט, שיעזור לכם להבין כיצד לשפר את המענה כדי לעבור בהצלחה את המבחן.

 

הכנה #3: פסיכוטכני + אמינות + דינמיקה קבוצתית

בחבילה זו תקבלו את ערכת האונליין למבחנים הפסיכוטכניים ואת ערכת האונליין למבחן האמינות (כמפורט למעלה), ובנוסף תשתתפו בסימולציה של דינמיקה קבוצתית, בהנחיית מדריך או מדריכה מקצועיים. 

מבחן הדינמיקה הקבוצתית בוחן את היכולת שלכם לשתף פעולה עם אנשים אחרים, לעבוד בתנאי לחץ, להפגין חשיבה יצירתית, לגלות גמישות, להוביל ועוד. האתגרים שמציב מבחן זה רבים - למשל, איך להתבלט מבלי להשתלט; איך לתת לאחרים מקום, מבלי להיתפס פסיבי מדי - ובמהלך ההכנה שלנו תוכלו להתנסות בהם וכמובן גם במשימות הקבוצתיות האופייניות למיונים באדם מילא. בתום הסימולציה המדריך או המדריכה ייתנו משוב אישי לכל משתתף. המשוב יינתן במסגרת הקבוצה, כך שתוכלו ללמוד גם מההערות שיקבלו משתתפים אחרים. 
ההדרכה נמשכת שלוש שעות, בזום או במכון שלנו (לבחירתכם). מספר המשתתפים - עד שבעה. 

 

תוספת הכנה מצולמת לריאיון 

הריאיון האישי במבחני הקביעות נערך על ידי פסיכולוג של מכון אדם מילא. שלא כמו ריאיון רגיל, שנערך על ידי המעסיק ובדרך כלל עוסק בפן המקצועי, הריאיון שתעברו כאן הוא ראיון אישיותי. כפי שאפשר להבין משמו, בריאיון אישיותי המיקוד הוא במבנה האישיות שלכם, בתכונות שמייחדות אתכם וביחסים הבין-אישיים שלכם.  

במסגרת ההכנה לריאיון תקבלו ערכת אונליין, הכוללת שאלות אופייניות לראיונות אישיותיים לתפקיד שאליו אתם מתמיינים. בעזרת פיצ'ר מיוחד שקיים בערכה, תתבקשו לצלם את עצמכם בזמן שאתם עונים על השאלות. הוא ייתן לכם טיפים לשיפור ושימור ויעזור לכם לשפר את התשובות ואת הרושם שאתם מותירים, כך שתגיעו לריאיון האמיתי כשאתם בטוחים בעצמכם וביכולות שלכם. 

נשמע טוב? סמנו ✓ בתיבת המכירה ופנו לעצמכם חצי שעה למענה על השאלות 


המלצות

4.8
כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.