להגיע מוכנים ליום המיונים

המיונים בקסלמן וקסלמן PwC כוללים ראיון עבודה שיתבצע באנגלית. בקרב רבים ממחפשי העבודה ראיון העבודה מעורר חוסר נוחות וחשש, בוודאי כשמדובר בתפקיד מבטיח בפירמה מובילה, שמציע הזדמנויות מעניינות. חשש זה עלול להתגבר כשהריאיון מתקיים בשפה שאינה שפת האם של המרואיין או המרואיינת.

הכנה מוקדמת לראיון העבודה באנגלית תעזור לכם לשפר את האופן שבו אתם מציגים את עצמכם באנגלית, להתנסח בצורה מקצועית יותר ולא פחות חשוב - להתמודד עם כל השאלות הקשות הצפויות להופיע בראיון הקבלה להתמחות בקסלמן וקסלמן. 

שלבי ההכנה האישית לראיון העבודה 

  1. סימולציה מלאה של ראיון עבודה באנגלית - סימולציה בהנחיית מדריך או מדריכה מקצועיים, אשר ישמשו מראיינים. במסגרת הריאיון תישאלו את כל השאלות הנפוצות שעתידות להופיע בריאיון, וכן את השאלות הקשות המאפיינות רבים מהם. 
  2. משוב מפורט - בסיום הסימולציה, תקבלו משוב מפורט על התנהלותכם בריאיון - באילו נושאים יצרתם רושם מקצועי ואישי חיובי ובאילו נוצר רושם שלילי. 
  3. טכניקות התמודדות נכונות - לקראת סיום, המדריך או המדריכה יציידו אתכם בטכניקות שונות שיסייעו לכם להתמודד טוב יותר בראיון העבודה ובטיפים שיעזרו לכם להפוך את הריאיון שלכם לשיחה מקצועית ומשכנעת.

הכנה אישית בזום

הכנה אישית בזום חוסכת לכם את הפקקים, את בעיות החניה ואת הזמן הכרוך בהגעה אלינו למכון, ומאפשרת לכם להתכונן לראיון העבודה מהבית.  

בימים אלו יש סיכוי לא מבוטל שגם ראיון המיון שלכם יתקיים באופן מקוון, וההכנה האישית בזום תכין אתכם גם לאתגרים המיוחדים של ראיון עבודה מסוג זה (בחירת החדר המתאים, תאורה, זוויות צילום וכדומה).

ההכנה כוללת את כל השלבים המתוארים בעמוד (סימולציה, משוב וכדומה), ומתקיימת בהנחיית מדריך או מדריכה מצוות המכון. תיאום מועד ההדרכה ייעשה לאחר הרכישה, בשיחת טלפון שתקבלו מאחד מנציגינו. 

בתוספת תשלום של 100 ש"ח תוכלו גם להיעדר במדריך או במדריכה כדי לתקן ולשדרג את קורות החיים שלכם. אם זה נשמע לכם טוב, סמנו ✓ במקום המתאים בתיבת המכירה.

מתמיינים לכמה משרדי ראיית חשבון? קבלו מינוי ל-5 ערכות הכנה למשרדים המובילים. 


על פירמת קסלמן וקסלמן PwC Israel

קסלמן וקסלמן PwC היא אחת הפירמות הגדולות בישראל, והיא מבקרת עשרות חברות ציבוריות ועוסקת במגוון תחומים. בפירמה מועסקים כ-1,200 עובדים, ומשרדיה פרוסים בתל אביב, בחיפה, בירושלים ובעומר. מדי שנה נערכים בה מבחנים באנגלית וראיונות קבלה להתמחות בראיית חשבון. המבחנים קפדניים ביותר ואין מועד ב'. מומלץ להתכונן למיונים אלה.

 

 

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.