איך מתקבלים לתיכון בליך?

כדי להתקבל לתיכון בליך רמת גן, תידרשו לעבור ראיון קבלה בבית הספר. המטרה של הריאיון היא להעריך את ההתאמה שלכם לתיכון בשני היבטים עיקריים: לימודי ואישיותי. בשביל לבחון את הדברים, תישאלו שאלות בטווח רחב למדי של נושאים: מהישגים וקשיים שהיו לכם בלימודים, דרך התחביבים והשאיפות שלכם ועד היחסים שלכם עם משפחה וחברים.

חשוב להגיד - טבעי להיות לחוצים לפני ריאיון. אחרי הכול, מדובר בסיטואציה שמעוררת לחץ גם בקרב אנשים מבוגרים מכם בהרבה. אבל כדי לשמור על מפלס הלחץ נמוך, מומלץ לחשוב לעומק לפני הריאיון על הסיבות שהופכות אתכם למועמדים המתאימים לקבלה לתיכון (למשל איך תתרמו לבית הספר ובמה הוא יתרום לכם).

 

הדרך הכי טובה להוריד את הלחץ


מה לומדים בתיכון בליך?

בתיכון בליך לומדות ארבע שכבות - מכיתה ט' ועד י"ב. בית הספר מציע תוכניות לימוד במקצועות רבים וייחודיים, למשל, מערכות בריאות, מחול, מוזיקה, קולנוע וטלוויזיה, תיאטרון, חוק ומשפט, חינוך גופני, פיזיקה, מידענות, סינית ועוד.

בנוסף, תיכון בליך מפעיל מספר תוכניות לתלמידים מצטיינים:

תוכנית מצוינות - תוכנית זו מציעה לימוד מואץ של חומרי הלימוד, כך שתוכלו להשלים את תעודת הבגרות לפני סיום כיתה י"ב.

עתודה מדעית טכנולוגית - במסגרת מסלול זה תלמדו עשר יח"ל במקצועות מדעיים וטכנולוגיים, ותשתתפו בפעילויות העשרה שונות (סיורים, הרצאות, ביקורים בחברות הייטק ועוד).

תוכנית נחשון - כיתת מצוינות שמטרתה לטפח מנהיגות מדעית בקרב התלמידים. הכיתה פועלת בשיתוף עם התוכנית הצבאית תלפיות ועם אוניברסיטת תל אביב.

תוכנית סייבר - תוכנית לאומית לקידום מצטיינים במסלול טכנולוגי. בוגרי התוכנית מאותרים אוטומטית למיוני יחידה 8200 לקראת גיוסם הצבאי.

רשמו לעצמכם

• כדי להתקבל למגמות ייחודיות בתחום האומנויות והחינוך הגופני (מחול, תיאטרון, חינוך גופני וקולנוע ומדיה ויזואלית) יש לעבור מבחן קבלה מעשי* בבית הספר.

• כדי להתקבל למגמות ייחודות בתחום המדעים והטכנולוגיה (הנדסת תוכנה, מידענות וערבית, רובוטיקה, מערכות בריאות ועוד) יש לעבור מבחן קבלה עיוני* בבית הספר.

*מבחני הקבלה הם בנוסף לראיון הקבלה
אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.