XXX

XXX

 XXX
XXX
XXX
XXX
XXX
XXX
XXX

ליווי התהליך במכון נועם

    • הדרכה במילוי שאלונים - הכוונה בדרך הניסוח הנכונה והפיכת רקורד, מעשים וניסיון להצהרות ברורות ומרשימות. מתן דגש על תכונות הרלוונטיות לתחרות, וסיוע באיתור הישגים נוספים.
    • הכנה לריאיון - ביצוע סימולציה של ריאיון המאפשרת התנסות בזמן אמת ובתנאים אותנטיים. הסימולציה מאפשרת למועמד לחוות את הריאיון בצורה ריאליסטית, ומאפשרת לפסיכולוג או למדריך המקצועי לבחון את התנהלותו. בסיום הסימולציה המראיין מספק משוב אישי מקיף הכולל ניתוח של התשובות וההתנהגות של המרואיין והצעות לשיפור ולשימור.

תהליך המיון

מועמדותם של אלפי מורים נשלחות אל מארגני התחרות, ומתוכם ייבחרו רק שישה אנשי חינוך מצטיינים.

תהליך המיון כולל 3 שלבים:

  1. תהליך סינון - התהליך יתבצע במכון קינן שפי. טופסי מועמדות ראשוניים שהוגשו נבדקים והמלצות. בנוסף, הצוות מבצע ראיונות טלפוניים עם מנהלי בית הספר של המועמדים.
  2. העולים לשלב השני ימלאו מספר שאלונים מפורטים.
  3. קיום ריאיון אישי מול חברי ועדת הפרס - ועדה ציבורית הכוללת אישים בכירים בתחומי החינוך, החברה, הביטחון והתעשיה בישראל - לבחירת 15 מועמדים סופיים שיגיעו לשלב הגמר.

חברי ועדת הפרס יבחרו בששת המורים הזוכים בתחרות.


כיצד תתרום ההכנה במכון נועם למועמדים למורה של המדינה?

למכון נועם הכנה מקצועית לראיונות ולמענה על שאלונים המותאמת לתהליך המיון:

מועמדים רבים מרגישים כי כאשר גורם חיצוני שאינו מכיר אותם בוחן ומתשאל אותם, הם אינם מצליחים "להעביר את עצמם" באופן מיטבי. בסיטואציות מבלבלות או מלחיצות, אנו עלולים שלא להתנסח בבהירות, או לפספס הזדמנויות בהן אנו יכולים להציג את הישגינו.

לצוות מכון נועם שנים רבות של ניסיון בהכנה למבחני מיון שונים, כולל שאלונים אישיים וראיונות עומק.


על אודות תחרות המורה של המדינה

פרויקט "המורה של המדינה" הוקם בשיתוף הסתדרות המורים, מפעל הפיס, ידיעות אחרונות, Ynet וקינן שפי. מטרתה של התחרות היא להביא לקדמת הבמה הציבורית את פועלם של מורים מצטיינים בישראל ולהוקיר את אלו אשר עשו מאמץ מיוחד לקדם את תלמידיהם.

בשנת 2019 15 המורים שהגיעו לגמר קיבלו תעודת הערכה ומחשב נייד, ו-6 הזוכים בתחרות זכו גם לטוס להשתלמות יוקרתית בארה"ב.


 מהם הקריטריונים לבחירת המורה של המדינה?

  • בתחרות מוזמנים להשתתף מורים ואנשי חינוך, בעלי ותק של שלוש שנים לפחות בהוראה בפועל, הפעילים כיום (או נמצאים בשנת שבתון) בבתי ספר יסודיים ועל יסודיים. המדד על פיו יבחנו מורים אלה הוא כיצד פעלו לתרומה משמעותית עבור תלמידיהם, בית הספר והקהילה. 
  • התרומה יכולה להתבטא במספר דרכים, ובהן: קידום הישגים לימודיים ומצוינות, תרומה יוצאת דופן והטבעת חותם על בית הספר, מתן דוגמה אישית בהתנהלות, הצבת ערכים חברתיים ותרבותיים בעדיפות גבוהה, עידוד חשיבה חוויתית, סקרנית וחקרנית וכן חדשנות והטמעת טכנולוגיות למידה.

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
הטופס נשלח בהצלחה. נציגינו ייצרו איתך קשר בקרוב.
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
הטופס נשלח בהצלחה. נציגינו ייצרו איתך קשר בקרוב.
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.