כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא
(1) קרא עוד

מה כוללת ההכנה?

    • הכנה אישית בת שעה וחצי עם מדריך מקצועי ומנוסה.
    • ביצוע סימולציה של ראיון הקבלה לבר אילן.
    • הכרת שאלות הנפוצות בראיונות קבלה.
    • קבלת טיפים ודגשים להצגה של עצמכם וקורות חייכם באופן מיטבי.
    • סרט באורך 20 דק' על ראיונות וטיפים להצלחה.
    • מידע תאורטי אודות ראיונות והגישה שמומלץ לנקוט כלפיהם.
    • ניתן לבצע הכנה במכון נועם או דרך הסקייפ.

שלבי ההכנה:

    • שלב א': סימולציית ראיון מלא בו הפסיכולוג בתפקיד המראיין, שואל את כל השאלות הקשות העשויות להופיע בראיון.
    • שלב ב': הפסיכולוג נותן משוב על התרשמותו מהמרואיין ומפרט את הנושאים בהם יצר המרואיין רושם מקצועי ועל אילו בהם הרושם שנוצר במהלך הראיון הוא שלילי.
    • שלב ג': הפסיכולוג יציע טכניקות למיקוד והתמודדות כדי להפוך את הראיון לשיחה מקצועית ומשכנעת.

 

מי המראיינים?

הראיון לתוכנית התלת שנתית של בר אילן נערך באופן אישי, מול פסיכולוג ושני רופאים.

מהי מטרת הראיון?

מטרת הראיון היא להכיר אתכם ולאפיין האם אתם מתאימים לעסוק בתחום הרפואה. כלומר, האם יש לכם את היכולות והמוטיבציה הנדרשות לעיסוק במקצוע טיפולי. לכן, חשוב להראות מוטיבציה ללימודים ולמקצוע, רצון ללמוד, ותשוקה לעזור לאנשים.

הדגשים של מכון נועם לקראת הראיון:

  • ראיון מהווה שלב משמעותי במיון. חשוב מאוד להגיע אליו מוכנים, רגועים וממוקדים.
  • באופן טבעי, ראיון קבלה מעורר תחושת לחץ כמעט אצל כולם. גם אנשים מוכשרים ומתאימים עלולים להיכשל בראיון בגלל תחושה זו. יש מרואיינים שבשל הלחץ מגיבים בזלזול ובביקורתיות כלפי המראיין ולעומתם ישנם מרואיינים שמתכנסים בעצמם ומאבדים את הריכוז.
  • החשיבות הגדולה ביותר של הכנה לראיון קבלה ללימודים אחד על אחד קשורה בהורדת מפלס הלחץ. זה נעשה על ידי קבלת משוב מקצועי על הצגת היתרונות של המועמד בזמן קצר ובצורה ממוקדת ומקצועית. תוצאות הכנה לראיון במכון נועם משמעותיות ביותר.
אפשר לעזור לך סימן שאלה
אפשר לעזור לך סימן שאלה
לפני שנמצא בשבילך את ההכנה המתאימה, הנה כמה פרטים שאנחנו צריכים.
-
הטופס נשלח בהצלחה. נציגינו ייצרו איתך קשר בקרוב.
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
הטופס נשלח בהצלחה. נציגינו ייצרו איתך קשר בקרוב.
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.