כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(16) קראו עוד

התוכנית התלת-שנתית - שלב ההערכה האישיותית

אם אתם מתעניינים בתוכנית התלת-שנתית של אוניברסיטת בר-אילן בפקולטה לרפואה בצפת, אתם בטח לקראת סיום השנה השלישית שלכם בלימודי רפואה בחו"ל. כלומר, כבר יש לכם קילומטראז' מרשים במבחנים. העניין הוא שבחלק האישיותי של המיונים לתוכנית התלת-שנתית, תיתקלו בסגנון אחר של מבחנים מזה שאתם רגילים אליו: המבחנים בחלק זה יהיו מורכבים מהרבה שאלות פתוחות, והפוקוס שלהם יהיה עליכם - ניסיון חיים, כישורים, מוטיבציה ללימודים ועוד. בקיצור, אפילו שאתם ככל הנראה כבר מאסטרים בחרישות, המבחנים האלה ידרשו מכם משהו שונה לגמרי. 

אז איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

ההכנה שלנו תאפשר לכם לתרגל את סוגי השאלות שמצפים לכם בשאלון המקדים (שאלון רקע), בשאלון שאו"ל ובראיונות (ריאיון ביוגרפי וראיון מצב), ולקבל פידבק על המענה שלכם. ככה זה עובד:

הדרכה ראשונה - הכנה לשאלון המקדים ולשאלון שאו"ל

במסגרת ההערכה האישיותית שהאוניברסיטה עורכת תתבקשו למלא שאלון מקדים עוד לפני שתגיעו ליום המיונים. השאלון כולל שאלות עומק על תחנות שונות בחייכם (לימודים, עבודה, התנדבויות וכו'), אירועים ודמויות שהשפיעו עליכם, הישגים ומטרות ועוד. להדרכה נבקש מכם להגיע עם התשובות הכתובות שלכם לשאלון, נעבור עליהן ונלטש אותן כדי להציג אתכם בצורה הכי טובה, שתראה שאתם מתאימים ללימודי רפואה. כשתצאו מההדרכה, אתם כבר תהיו הרבה יותר שלמים עם השאלון שלכם.

בנוסף, האוניברסיטה תבקש מכם למלא את שאלון שאו"ל (של"ו). בשאלון זה יופיעו לפניכם כ-120 זוגות היגדים, וכל היגד יתאר התנהגות או עמדה שמייצגות ממד אישיות מסוים. עליכם לבחור מכל צמד היגדים את זה שאתם יותר מתחברים אליו. השקלול של כל ההיגדים יאפשר לבנות תמונת אישיות מסוימת, שתוכל לשקף למעריכים איפה אתם עומדים ביחס לממדי האישיות החשובים במקצוע הרפואה. בערכה שלנו שתי סימולציות של שאלון שאו"ל, שאותן תתבקשו לבצע לפני ההדרכה. במהלך ההדרכה נעבור יחד איתכם על תוצאות הסימולציות ונציג לכם את מבנה האישיות המשתקף מהן. בסיום ההדרכה תדעו איך לגשת לשאלון שאו"ל בצורה כזו שתאפשר לכם להבליט את החוזקות שלכם ואת התאמתכם ללימודי רפואה.  

ההדרכה אורכת שעה ומתקיימת בזום. 

הדרכה שנייה - הכנה לראיונות

יום הראיונות נערך בפקולטה לרפואה בצפת ומורכב משני סוגים של ראיונות: ריאיון ביוגרפי, שמורכב בעיקר משאלות אישיות - חוזקות וחולשות, מוטיבציה ללימודים וכו'; וראיון מצב, שבו תתבקשו לתאר איך תתמודדו עם סיטואציות מורכבות שונות מעולם הרפואה.

בהדרכה נערוך לכם סימולציה של ריאיון, עם שאלות שאופייניות לשני הראיונות שמצפים לכם: ניגע בהיבטים האישיים שהובילו אתכם ללימודי רפואה, ובבחירה שלכם בתוכנית הלימודים בשלוחה בצפת (למה אתם רוצים לחזור לארץ, מה הזיקה שלכם לפריפריה וכו'); ונקדיש זמן לדיון בתרחישים רפואיים שכרוכים בדילמות שונות. בסיום הסימולציה ננתח את הביצועים שלכם ונחדד את המקומות שבהם אתם יכולים לשפר את ההצגה העצמית ואת המענה שלכם. 

ההדרכה אורכת שעה וחצי ומתקיימת בזום. 

 

לזה כדאי לכם לשים 

 אם אחרי ההדרכות תרגישו שאתם צריכים עוד קצת חידודים ותרגולים, תוכלו לקבוע הדרכת רענון של שעה (על בסיס מקום פנוי) ללא כל תשלום.

 

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.