כך תגיעו מוכנים לאבחון האישיותי-התנהגותי:

ההכנה שלנו מחולקת למבחנים השונים שתעברו באבחון האישיותי-התנהגותי. היא תאפשר לכם לקבל בסיס תיאורטי חזק שיעזור לכם להבין מה מחכה לכם במיונים, וחשוב מכך - להתנסות בכל אחד ממבחני המיון, בתנאים שדומים ככל הניתן ליום המיונים עצמו. זה מה שאנחנו מציעים:

החלק התיאורטי

ערכת הכנה אונליין

ערכת האונליין היא בעצם הבסיס התיאורטי של ההכנה. תוכלו לקרוא בה על הסוגים השונים של מבחני האישיות שתעברו, למצוא בה דוגמאות של תרגילי דינמיקה קבוצתית, ואפילו להתחיל להתכונן לקראת הריאיון האישי בעזרת הסרטון והמצגת שצירפנו לערכה.

החלק המעשי

הכנה לדינמיקה הקבוצתית במרכז ההערכה

ההכנה שלנו לקראת

הדינמיקה הקבוצתית

הדינמיקה הקבוצתית מורכבת ממשימות קבוצתיות וממשחקי תפקידים שונים. המטרה שלה היא לבחון את מידת התאמתכם לתפקיד, בעיקר בהיבטים של תקשורת בין-אישית, עבודת צוות וכושר מנהיגות.

נערכת בקבוצות של עד שבעה משתתפים. בחלק הראשון תתנסו בסימולציה של הדינמיקה - כלומר, תקבלו משימות המאפיינות את מרכז ההערכה, ותתבקשו להשלים אותן יחד עם חברי הקבוצה. בחלק השני כל אחד ואחת מחברי הקבוצה יקבלו משוב על הביצועים שלהם. המשוב יינתן בפורום הקבוצתי כדי שתוכלו ללמוד גם ממה שנאמר למשתתפים האחרים. בדרך זו, כשתגיעו למרכז ההערכה תדעו מה הבוחנים מחפשים, ובהתאם - אילו תכונות כדאי לכם להבליט יותר ואילו פחות.

משך ההכנה: שלוש שעות

הכנה למבחני האישיות

את ההכנה

למבחני האישיות

מבחני האישיות הם כלי שבו משתמשים הארגונים השונים כדי לאמוד את מידת ההתאמה של מועמדים לעבודה לפרופיל האישיותי המבוקש לתפקיד.

תתחילו בסימולציות של המבחנים שמופיעים במרכז ההערכה (שאלון ביוגרפי, שאלון 300, מבחן אמינות, מבחן סיטואציות וכו'). לאחר מכן תיקבע עבורכם פגישת משוב עם מדריך או מדריכה מהמכון. בפגישה תִלמדו מה עומד מאחורי השאלות במבחני האישיות השונים, ובעיקר - תגלו איך איש מקצוע מפרש את התשובות שלכם ועד כמה הן מתאימות לתפקיד.

משך פגישת המשוב: שעה

הכנה לריאיון האישי

גם ההכנה לריאיון נפתחת בסימולציה: מולכם ישבו מדריך או מדריכה מהמכון, וישאלו אתכם את השאלות שאתם צפויים לפגוש במיונים. בסיום הסימולציה, המדריך או מדריכה יעבירו לכם משוב מפורט על אופן התנהלותכם - הם ינתחו איתכם את התשובות שנתתם ואת אופן ההתנסחות שלכם, יתייחסו לשפת הגוף שלכם ועוד. בנוסף, הם יסייעו לכם לזהות את הכישורים הבולטים שלכם שרלוונטיים לתפקיד הנוכחי, ולהבין איך נכון לשלב אותם בשיחה.
משך ההכנה: שעה

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.