כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(32) קראו עוד

הכנה מותאמת לתיל שלכם

מבחן תיל הוא מבחן קבלה המשמש מוסדות אקדמיים רבים למיון המועמדים – אך למעשה לא מדובר במבחן אחד בלבד. המוסדות האקדמיים השונים בוחנים את המועמדים לקבלה באופנים שונים, והם מתאימים את המבחן (את השאלות, את נושאי המבחן, את דרגות הקושי וכד') לדרישות מסלולי הלימודים שהם מציעים. 

עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים בוחנת את המועמדים לקבלה במבחנים מרחביים, מבחני לוגיקה, מבחנים כמותיים ומבחני זריזות ודיוק. המכללה כוללת במבחן תיל לקבלה גם מבחן באנגלית. ערכת ההכנה שלנו מותאמת במיוחד למבחן תיל הנערך בעזריאלי, והיא פותחה באמצעות מחקר מקיף ומשובים של מועמדים שנבחנו בו בעבר. הערכה כוללת את כל הנושאים שעתידים להופיע במבחן, שאלות בכל דרגות הקושי הצפויות וכן את מבחן האנגלית הייחודי. היא מאפשרת לכם לתרגל במגבלת זמן, בליווי הסברים מפורטים לכל שאלה ושיטות פתרון יעילות. הערכה מספקת גם סימולציות מלאות בתנאי המבחן האמיתי, שירגילו אתכם לעבודה מהירה ויעילה. 

מבחן תיל  ערכת ההכנה 
מטריצות 
סדרות ובעיות מילוליות 
בעיות דרך והספק וגיאומטריה
לוגיקה 
זריזות ודיוק: זיהוי ספרה וצמדי תווים
מבחנים טכניים: גלגלי שיניים וגלגלות 
אנלוגיות ואוצר מילים  ✓
חשיבה מרחבית: תיבות נוגעות
מבחן באנגלית 

איך התרגול בערכה יסייע לכם להצליח בבחינה?

    • הוא יעזור לכם לרענן את החומר לקראת הבחינה - חלק ניכר מהחומר לבחינה כנראה מוכר לכם מלימודיכם בעבר, אך סביר שעבר זמן רב מאז תרגלתם אותו. הערכה שלנו מצוידת בהסברים מפורטים שיסייעו לכם לרענן את הידע ולחזק את השליטה בחומר. 
    • הוא ירגיל אתכם לעבודה במגבלת זמן - מבחן תיל נערך במגבלת זמן. בשונה ממבחנים פסיכוטכניים אחרים, במבחן זה לא תוכלו לדעת כמה זמן יוקצב לכם לכל שאלה. כדי להכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבחן, וידאנו ששעון העצר בסימולציות יוסתר מכם כך שלא תוכלו לדעת כמה זמן נותר לכם. 
    • הוא יסייע לכם להגיע למבחן כשאתם רגועים ומכירים את כל נושאי הבחינה - ערכת ההכנה שלנו כוללת אלפי שאלות מכל הנושאים הצפויים להופיע במבחן. היכרות מעמיקה עם נושאי הבחינה, עם סוגי השאלות ועם דרגות הקושי תסייע לכם להגיע לבחינה כשאתם מוכנים ובטוחים בעצמכם ובביצועים שלכם. 

ערכת אמירנט במחיר מיוחד לנבחני תיל בעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה

 עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה דורשת מכלל המועמדים שלא נבחנו בבחינה הפסיכומטרית להיבחן במבחני אמירנט כדי שיהיה אפשר לקבוע את רמתם באנגלית. באמצעות הכנה מקיפה תוכלו לקבל ציון גבוה ולחסוך לעצמכם קורסי אנגלית מיותרים, הגוזלים זמן, אנרגיה וכסף.

הוסיפו את ערכת ההכנה לאמירנט במעמד הרכישה, וקבלו את הערכה, ששווייה 489-289 ₪,
במחיר מיוחד של 100 ₪ בלבד!

מה-1.5.24 מבחן אמירנט מחליף את מבחן אמיר"ם

הדרכת מתמטיקה בסיסית

מפגשי ההדרכה האישיים מיועדים לנבחנים שחשים שרמת השליטה שלהם בחומר הכמותי נמוכה וזקוקים ללימוד בסיסי או לחזרה מקיפה על מושג היסוד הכמותיים השונים (שברים וחזקות, סדר פעולות חשבון וכו').

המפגשים מתקיימים בהנחיית מדריך מקצועי בזום או במכון נועם, לבחירתכם. מפגשי ההדרכה נועדו לשמש הכנה לקראת ההתמודדות עם החומר הכלול בערכה, והם מבוססים על קובצי הסרת החלודה הכלולים בה. באפשרותכם לתאם מפגש הדרכה בודד או סדרת מפגשים בהתאם לקצב ההתקדמות האישי שלכם.  

מעוניינים לתאם את מועד מפגש ההדרכה שלכם? סמנו  בתיבת הרכישה ונחזור אליכם בהקדם


שאלות נפוצות - מבחן תיל 

מהו מבחן תיל?

מבחן תיל הוא מבחן פסיכוטכני ממוחשב שנועד לבחון את התאמתכם למסלול הלימודים המבוקש. השאלות במבחן תיל הן שאלות רב-ברירה (אמריקאיות), והן לקוחות מתחומים שונים, כגון חשיבה כמותית, כושר מילולי וכושר טכני. טווח הציונים במבחן תיל הוא 800-200.

כדי לתאם את מועד הבחינה יש ליצור קשר עם משרדי חברת תיל או לטלפן למספר: 03-5787444

 

לא עברתי את הבחינה, מתי אוכל להיבחן שנית?

אפשר לגשת לבחינה שוב לאחר 3 חודשים, אך לא יותר מ-3 פעמים בתקופה של 13 חודשים. 

שימו לב, חשוב לוודא שהמכללה המבוקשת מאפשרת לכם להיבחן מחדש, משום שיש מכללות המגבילות את ההיבחנות במבחן תיל לפעמיים בלבד.

כמה זמן אורך מבחן תיל?

אורכו הממוצע של מבחן תיל הוא 3 שעות. עם זאת, חשוב לציין כי מספר השאלות הכולל שיופיע במבחן וכן הזמן שיוקצב לכל פרק אינם ידועים לנבחנים טרם הבחינה. כמו כן, הזמנים עשויים להשתנות בהתאם למסלול הלימודים המבוקש. יציאה להפסקות קצרות לשירותים תתאפשר במעבר שבין פרקי הבחינה. 

האם כדאי לנחש את התשובות?

בהחלט. השאלות במבחן תיל הן שאלות רב-ברירה (שאלות אמריקאיות) המציגות על פי רוב 4 אפשרויות. אם אינכם יודעים מהי התשובה הנכונה, מומלץ לנחש ולבחור באחת האפשרויות המוצגות. באופן זה תוכלו להעלות את סיכויי ההצלחה בשאלה ב-25%.

שימו לב! המלצה זו תקפה רק במקרים שבהם לא נאמר מפורשות שקיים קנס על תשובות שגויות. 

האם מותר להשתמש במחשבון במבחן?

השימוש במחשבון אסור, אך כמובן תוכלו להשתמש בדפי הטיוטה שיחולקו לכם. 

יש לי לקויות למידה ואני זכאי להקלות. מה עליי לעשות?

עליכם לעדכן את המכללה או את חברת תיל טרם מועד המבחן בדבר ההקלות שאתם זכאים להן. ההקלות הניתנות במבחן תיל הן אפשרות לבחינה עם מחשבון, מילונית (עבור מבחן באנגלית בלבד) ותוספת זמן של 25%.

מהם תנאי הקבלה לעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה?

על מועמדים שלא נבחנו בבחינה הפסיכומטרית להיבחן במבחן תיל. 

כמו כן, כל המועמדים נדרשים להיבחן במבחן אמי"ר או במבחן אמיר"ם טרם תחילת הלימודים (או להציג את ציונם בחלק האנגלית בבחינה הפסיכומטרית), וזאת כדי שיהיה אפשר לקבוע את רמתם באנגלית. על המועמדים לעמוד בציון 185/85 (אנגלית ברמה 3) לפחות.

מועמדים שנבחנו בבחינה הפסיכומטרית בשפה שאינה עברית יידרשו להיבחן במבחן יע"ל ולהשיג את הציון 84 לפחות. 

על אודות עזריאלי המכללה האקדמית להנדסה

עזריאלי המכללה האקדמית להנדסה ממוקמת בשכונת רמת בית הכרם בירושלים, והיא מציעה תוכניות לימוד בהנדסה לתואר ראשון ולתואר שני בתחומים כגון הנדסת מכונות, הנדסת תוכנה, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסה פרמצבטית והנדסת חומרים מתקדמים. כמו כן מציעה המכללה תוכניות ללימודי תעודה וללימודי המשך בשיתוף הטכניון. 

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.