כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(17) קראו עוד

האתגרים במבחן תיל לפנימייה הצבאית - ואיך מתמודדים איתם

    • הגבלת זמן - אחד האתגרים המרכזיים של מבחן תיל הוא הגבלת הזמן. הפרקים במבחן נעשים בהגבלת זמן מחמירה, כאשר הנבחנים לא יודעים כמה זמן יש ברשותם לכל פרק, מה שמערים אתגר נוסף. בשביל לעבור את המבחן בהצלחה תצטרכו לשלוט בחומר ברמה גבוהה ולפתח מיומנות מענה מהירה. כדי להכניס אתכם לקצב המהיר של המבחן, תִזמנו את כל התרגול בערכה וצירפנו הסברים על שיטות עבודה נוחות ויעילות שיחסכו לכם זמן.
    • אינטנסיביות - מבחן תיל הוא מבחן ארוך המכיל נושאים שונים (חשיבה כמותית, חשיבה מרחבית, אנגלית, זריזות ודיוק ועוד), כל אחד מהם בוחן יכולות וכישורים אחרים. בנוסף, הנבחנים לא יודעים כמה שאלות מחכות להם בכל פרק. בשביל להכין אתכם לאינטנסיביות של המבחן ולמעבר המהיר בין הנושאים, כללנו בערכה סימולציות מלאות שמדמות את המבחן האמיתי מבחינת היקף הנושאים, רמת השאלות והגבלת הזמן. בסוף כל סימולציה תקבלו דוח תוצאות עם הסברים לכל השאלות.
    • נושאים לא מוכרים - במבחן תיל לקבלה לפנימייה הצבאית יש גם נושאים שככל הנראה מעולם לא נתקלתם בהם. בערכת האונליין שלנו אנחנו בעצם נערוך לכם היכרות עם כל נושאי המבחן באמצעות תרגול ממוקד, מוגבל בזמן ומותאם לרמת הקושי של המבחן. גם כאן, לאחר כל תרגול תקבלו דוח תוצאות שיעזור לכם להבין איפה טעיתם ואיך אתם יכולים לתקן את זה להבא.

לשדרוג ההכנה שלכם:

הדרכה אחד על אחד לקראת המבחנים הפסיכוטכניים

מפגש הדרכה אישי בן 90 דקות עם מדריכה פסיכוטכנית מצוות המכון, שמתאים למי שרוצה לקבל ליווי אישי בהכנה לקראת המבחנים. במהלך הפגישה, המדריכה תענה על כל השאלות שעלו לכם במהלך התרגול בערכה, תפתור איתכם תרגילים שלא הצלחתם ותיתן לכם כלים וטיפים חשובים להתמודדות עם השאלות תחת הגבלת הזמן. בנוסף, המדריכה תבנה יחד איתכם תוכנית עבודה מותאמת אישית עד למועד המבחן.  

הפגישה יכולה להתקיים במכון או בזום, לבחירתכם.

מעוניינם בהדרכה אחד על אחד? סמנו  בתיבת המכירה

הכנה לריאיון האישי

השלב האחרון בתהליך הקבלה לפנימייה הוא השתתפות בפלגת הכנה, שכוללת גם ריאיון אישי. הריאיון האישי יכול להעלות לא מעט חששות, וההכנה שלנו תעזור לכם להגיע מוכנים לאתגרים שהוא מזמן. ההכנה מורכבת ממפגש זום בן שעה עם מדריך או מדריכה מנוסים מצוות המכון, שיעבירו לכם סימולציה של ראיון קבלה. הסימולציה תכלול שאלות הנוגעות למוטיבציה שלכם להתקבל לפנימייה הצבאית, לתחביבים ולהישגים שלכם. בסיום הסימולציה יוקדש זמן למשוב על התנהלותכם בריאיון, כולל טיפים לשיפור ולשימור, היבטים שחשוב לשים אליהם לב בשפת ודגשים לבנייה נכונה של תשובות.

מעוניינים בהכנה לריאיון? סמנו  בתיבת המכירה

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.