כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(19) קראו עוד

מבחני הדפ"ר התעדכנו - וגם אנחנו

כמו שבטח שמעתם, לאחרונה הוכנסו כמה שינויים למבחני הדפ"ר. כדי שתקבלו את ההכנה הכי טובה ויעילה למבחנים, עדכנו את הערכות שלנו בהתאם:

  • פינקנו בפרק חדש לגמרי של חשיבה צורנית - בצה"ל הוחלט להוסיף למבחנים הפסיכוטכניים פרק של חשיבה צורנית, אז לא נשארנו חייבים והוספנו לערכה שלנו 9 מבחנים בנושא.
  • שפצרנו את סוגי השאלות בפרק הכמותי - מאגר השאלות של מבחני הדפ"ר רוענן, וכך גם הערכה שלנו. מעכשיו תוכלו למצוא בפרק הכמותי בערכה גם שאלות הסקה מתרשים, גיאומטריה, הסתברות ועוד.
  • גזרנו זמנים - כדי לייצר לכם חוויה קרובה ככל האפשר למבחני הדפ"ר האדפטיביים שהתחילו לערוך בצה"ל, תזמנו את הסימולציות כך שכל שאלה בהן תהיה מוגבלת בזמן.

 

בקיצור, נגמרו התירוצים למה לא להתכונן 😉

הכנה למבחני צו ראשון 

מבחני הדפ"ר בצו הראשון הם מבחנים פסיכוטכניים הכוללים מגוון רחב של שאלות בנושאים שונים. לציון הדפ"ר תהיה השפעה ישירה על התפקיד שאליו תשובצו בשירותכם הצבאי ועל האפשרויות שייפתחו בפניכם בהמשך. כמו בכל מבחן אחר, כדי להשיג ציון גבוה, דרושה הכנה מוקדמת. תרגול מוקדם והיכרות עם סוגי השאלות יסייעו לכם להפנים את דרכי הפתרון לכל שאלה, להפחית את תחושת הלחץ המתלווה למבחן שכזה, ולעזור לכם להגיע לציון שאליו אתם מכוונים ולפתוח דלתות למגוון תפקידים מובחרים. 


הכנה לבחינה הפסיכומטרית

לצד מבחני הדפ"ר, המועמדים לעתודה אקדמית בצה"ל יידרשו לעבור גם בחינה פסיכומטרית, בדיוק כמו סטודנטים אחרים המבקשים להתקבל ללימודים אקדמיים. ערכת ההכנה לפסיכומטרי מיועדת ללימוד עצמאי, בקצב האישי שלכם ובזמן שלכם. בסיום כל מבחן תקבלו ציון, וכן פירוט של כל השאלות שהצלחתם לפתור ושל כל השאלות שבהם טעיתם, בליווי הסברים מפורטים לכל שאלה. אופן התרגול הזה יסייע לכם לזהות את הקשיים שלכם, ללמוד ליישם שיטות פתרון חדשות ולחזור לתרגל את הנושאים שבהם אתם מתקשים באופן ממוקד ויעיל. 


מהם יתרונות הערכה המשולבת?

    • מחיר משתלם ואטרקטיבי לשתי ערכות הכנה.
    • ערכת ההכנה המשולבת מתאימה לעתודאים וגם לתלמידי כיתה י"א/י"ב שרוצים לגשת לפסיכומטרי עוד לפני הצבא.
    • תרגול אונליין המאפשר התקדמות בקצב אישי, בזמן ובמקום הנוחים לכם.
    • קבלת משוב בסוף כל מבחן כך שתוכלו לדעת את קצב ההתקדמות בלמידה.
    • הסברים מפורטים וטיפים יעילים לפתרון שיסייעו לכם להגיע מוכנים לבחינות.

זקוקים לעזרה? יש לכם כתובת

ערכת ההכנה אונליין אומנם מיועדת ללמידה עצמית, אך אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך. אם במהלך התרגול עולה לכם שאלה או שהפתרון וההסברים שסיפקנו למבחן מסוים לא ברורים לכם - אנחנו כאן בשבילכם: ask.mika@machon-noam.co.il

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.