רשימת שאלות נפוצות


אנחנו לא מצליחים לצפות במבחנים/ בהסברים במערכת המבחנים. מה לעשות?

למשתמשים בדפדפן Explorer

  1. ליחצו בתפריט ראשי על כלים ◄ אפשרויות אינטרנט ◄ מחיקה
  2. תיפתח חלונית נוספת הנקראת מחיקת היסטוריית גלישה
  3. סמנו ב-V את קבצי אינטרנט זמניים + קבצי Cookie
  4. ליחצו על הכפתור מחק בתחתית החלונית.
  5. סיגרו את כל הדפדפנים כולל הדפדפן הפתוח של מכון נועם, ואז פיתחו מחדש את הדפדפן.

למשתמשים בדפדפן Firefox

  1. ליחצו בתפריט הראשי על כלים ◄ נקה היסטוריה אחרונה.
  2. תיפתח חלונית נוספת הנקראת מחיקת היסטוריה אחרונה
  3. סמנו ב-V את עוגיות + מטמון
  4. סמנו את הכפתור מחק עכשיו בתחתית החלונית
  5. סיגרו את כל הדפדפנים כולל הדפדפן הפתוח של מכון נועם, ואז פיתחו מחדש את הדפדפן.

למשתמשים בדפדפן Chrome

  1. ליחצו על כפתור האפשרויות (שלושה קווים מאוזנים) אשר נמצא בצד שמאל למעלה.
  2. בחרו באפשרות כלים ◄ נקה נתוני גלישה
  3. תיפתח חלונית נוספת הנקראת הסר נתוני גלישה
  4. סמנו ב-V את רוקן את הקבצים השמורים + מחק קובצי cookie
  5. ליחצו על הכפתור נקה נתוני גלישה בתחתית החלונית
  6. ניתן להמשיך לעבוד ללא סגירת הדפדפן.

האם אפשר לתרגל את המבחנים בכל דפדפן?

המוצרים במערכת המבחנים שלנו מותאמים לדפדפנים פופולריים כגון אקספלורר, מוזילה וכרום. לצערינו ייתכנו בעיות טכניות בדפדפן ספארי של אפל.


האם מערכת המבחנים מותאמת לטאבלט/סמארטפון?

בוודאי, תוכלו לתרגל בנוחות מהמכשירים הניידים. לאתר שלנו יש התאמה מלאה, ולמערכת המבחנים התאמה של 80%.


תצוגת המבחן לא תקינה / קיבלתי הודעה "מבחן לא מותאם למכשיר נייד" - מה עליי לעשות?

כאשר אנו גולשים דרך טאבלט או סמארטפון, נקבל באופן אוטומטי גירסה המותאמת לגלישה במכשירים אלה. עבור חלק מהמבחנים, המכילים פרטים גרפיים רבים, גירסה זו אינה מתאימה. כדי לפתור זאת, יש לטעון במכשיר בו אתם משתמשים את גירסת המחשב השולחני. כיצד עושים זאת?

בדפדפן CHROME (ניתן להורדה חינם בכל טאבלט/סמארטפון)

  1. נכנסים לאתר מכון נועם.
  2. פותחים את התפריט של הדפדפן (ע"י לחיצה על הסימן של שלוש נקודות/שלושה קווים שמופיע מצד ימין למעלה).
  3. בוחרים באופציה "טען גירסת מחשב שולחני".

בדפדפן SAFARI של APPLE (מגירסת iOS 8 ומעלה):

  1. נכנסים לאתר מכון נועם.
  2. לוחצים על שורת הכתובת.
  3. מופיעים רשימת האתרים הפופולרים - "מושכים" את המסך למטה.
  4. בוחרים באופציה "בקש להציג גירסא רגילה".

בסמארטפונים עם מסך קטן, המעבר לגירסת מחשב שולחני יאפשר את הצגת המבחן, אך לא תמיד את תפעולו המלא.

אם נתקלתם בבעיה - כיתבו לנו לאי-מייל: info@machon-noam.co.il

מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
loading..
הטופס נשלח בהצלחה. נציגינו ייצרו איתך קשר בקרוב.
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.