מה חשוב לקורא?

בבואנו לכתוב את קורות החיים, אנו צריכים לחשוב על מנהל כוח האדם או המעסיק שיקראו אותם. על פי מחקרים שבוצעו בתחום, מנהל כוח אדם טיפוסי אינו קורא לעומק את כל קורות החיים שנשלחים אליו משום שאין לו זמן לכך. במקום זאת, הוא צפוי להקדיש שניות בודדות (!) לרפרוף על קורות החיים שלכם. לכן ישנה חשיבות רבה לסדר הכתיבה, לכותרות ולכמות הפירוט.

מבנה קורות החיים

קורות חיים אמורים להציג בחלק העליון שלהם את שמכם בפונט מעט גדול יותר משאר הטקסט, בצירוף הפרטים האישיים שלכם כמו מספר הנייד, כתובת המייל שלכם וכדומה. מתחת לאלו, תוכלו לתת לקורא תמונת מצב של תכונות האופי שלכם (כותרת אופציונלית ובדרך כלל אינה חובה). מומלץ לבחור תכונות אופי שעשויות להיות רלוונטיות לתפקיד המכירות אליו אתם מנסים להתקבל.

מיד אחר כך, נהוג לכתוב פרטים לגבי ההשכלה שלכם. זאת פסקה מאוד חשובה שכמעט כל מעסיק מקדיש לה תשומת לב. חשוב לציין באיזו אוניברסיטה או מכללה למדתם ובאילו שנים. כמו כן, כדאי להוסיף את שם התיכון בו למדתם.

בהמשך, יש למנות את מקומות העבודה האחרונים שלכם בסדר כרונולוגי הפוך (המקום האחרון צריך להופיע ראשון). נסו לחפש אלמנטים בעבודות הקודמות שלכם שעשויות להיות רלוונטיות למשרת המכירות אליה אתם מנסים להתקבל.  איתור לקוחות פוטנציאליים או משא ומתן יכולים לאותת לקורא שיש לכם מה שנדרש כדי להצליח במשרת המכירות.

בסיום הקובץ, חשוב לציין את השליטה שלכם בשפות שונות. כל שפה נוספת אמורה להוות יתרון גדול כשמדובר במשרת מכירות.


דניאל דניאלי

פרטים אישיים:

טלפון נייד:
כתובת :
דוא"ל:
שנת לידה:

תכונות אישיות:

מסירות ומוסר עבודה גבוה, מוטיבציה גבוהה, יכולת למידה גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, אחריות. שליטה מלאה בתוכנות Microsoft Office

השכלה:

2002 – 2005 - B.A תקשורת, המכללה האקדמית __________, סיום תואר בהצטיינות

ניסיון מקצועי:

2007 – היום מנהלת תיק לקוח מוסדי, חברת_____
ייעוץ ושיווק ללקוחות מוסדיים קיימים ופוטנציאליים
איתור לקוחות פוטנציאליים והגדלת נתח שוק ללקוחות קיימים
ניהול פגישות ואיתור צרכי החברה עם עובדי החברה ומחלקת משאבי אנוש
ניהול מו"מ עם מנהלי משאבי אנוש ומנהלי רכש
אחריות על אספקת המוצר ותיאום עם מספר גורמים בתוך המערכת ומחוצה לה
ניהול כנסים וימי עיון למנהלים ומשאבי אנוש


2006 – 2007 - מנהלת מכירות, ____
פיתוח וניהול מערך המכירות של החברה
ניהול פגישות ואיתור לקוחות פוטנציאלים עבור החברה
ניהול הליך המו"מ וסגירת החוזה
שימור והגדלת נתח לקוח
ניהול מערך הכספים והגבייה

2004 – 2006 - עוזרת אישית למנכ"ל במשרד ____
אחראית על התקשרויות עם ספקים ולקוחות
הכנה ובניית אסטרטגיה לצוותים השונים

2000 – 2004 - מנהלת מסעדה, רשת מסעדות "______"
ניהול צוות המונה כ-35 עובדים וגיוס כוח אדם
ניהול שוטף של המסעדה: שכלל ניהול מלאי ועבודה מול ספקים
פיתוח מערך שירות ומכירות, והטמעת תודעת שירות

1998 – 2000 - מנהלת שירות לקוחות, ______ החברה וניהולו.
עבודה ישירה מול מחלקת Q.A וסמנכ"ל התפעול של החברה

שירות צבאי:

1996 – 1998 - עוזרת קצין שלישות חטיבתי

שפות:

עברית: שפת אם

אנגלית: רמה גבוהה מאד

****המלצות יימסרו לפי דרישה

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.