כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(18) קראו עוד

שלוש דרכים שבהן הכנה קצרה תסייע לכם להגיע מוכנים למבחנים: 

  1. הסרת חלודה - סביר להניח שאתם מכירים חלק לא קטן מהנושאים במבחני קינן שפי ממבחנים פסיכוטכניים אחרים שעשיתם לאורך השנים, אבל ספק שאתם שולטים בחומר ברמה שתאפשר לכם להתמודד עם השאלות הקשות במבחן. גם אם אין לכם המון זמן פנוי להתכונן, תתפלאו לגלות כמה הכנה, אפילו קצרה יחסית, יכולה לעזור לכם לרענן את החומר ואת טכניקת המענה שלכם.
  2. התמודדות עם מגבלת הזמן - אתגר מרכזי של המבחנים הפסיכוטכניים הוא הגבלת הזמן הנוקשה, שמחייבת מיומנות גבוהה. אפילו התנסות קצרה בפתרון שאלות תחת הגבלת הזמן ולמידה של כמה אסטרטגיות מהירות לפתרון יעזרו לכם להתמודד עם האתגר הזה. בנוסף, התרגול יכול לעזור לכם לפתח "שעון פנימי" שיסייע לכם לאמוד את קצב הפתרון שלכם, ולהחליט האם עדיף להתעכב על שאלה או לדלג עליה.   
  3. תחושת ודאות - קושי קבוע שמועמדים רבים מעידים עליו הוא חוסר הוודאות בנוגע לנושאים שצפויים להופיע בבחינה. לכן, גם אם אין לכם המון זמן להתכונן למבחנים, מעבר קצר על ערכת האונליין שלנו יכול לעזור לכם לקבל וודאות ולהימנע מהפתעות במבחן האמיתי. 

התאימו את ההכנה ללוח הזמנים שלכם   

אנחנו יודעים שאתם אנשים עסוקים, ולכן הערכה שלנו תפורה כדי להפיק את המקסימום מהזמן העומד לרשותכם, ולהבטיח למידה אפקטיבית. תהליך הלמידה בערכה מורכב מ-3 שלבים פשוטים ויעילים: 

  1. מתחילים במבחן היכרות - את התרגול בערכה תתחילו במבחן היכרות, שיפגיש אתכם עם מבנה המבחנים הפסיכוטכניים וסוגי השאלות שיש בה. דרך המענה ודו"ח התוצאות תוכלו להבין באילו נושאים אתם מתקשים, וכך למקד את הלמידה שלכם. 
  2. מתרגלים באופן ממוקד - בערכה מחכה לכם תרגול ממוקד המחולק לפי כל נושאי המבחן. אחרי שהבנתם אילו נושאים אתם צריכים לחזק, תוכלו להקדיש את הזמן לנושאים אלו ולשפר את השליטה שלכם ולא לבזבז זמן על נושאים שאתם כבר שולטים בהם.
  3. משלימים סימולציה - אם אתם מרגישים מוכנים תוכלו להמשיך לסימולציה מלאה, שמדמה את המבחן האמיתי שאתם צפויים לעבור. הסימולציה תראה לכם בדיוק איפה אתם עומדים לאחר התרגול והאם אתם מוכנים למבחן. 

בחרו את ההכנה המתאימה לכם

הכנה למבחן פסיכוטכני

ערכת אונליין ← מגוון הנושאים שבהם תיתקלו במבחן הפסיכוטכני רחב מאוד (שאלות מילוליות, כמותיות, צורניות ועוד). המבחן נערך בהגבלת זמן, כך שמלבד היכרות עם הנושאים, תידרשו גם לעבוד בזריזות וברמת דיוק גבוהה. בשורה התחתונה, גם אם התנסיתם במבחנים כאלו בעבר, בטח עבר לא מעט זמן מאז, וכדי להצליח במבחנים מסוג זה, חשוב לפתח רמות שליטה בחומר ומיומנות פתרון גבוהות.

ערכת האונליין שלנו תכין אתכם למבחן הפסיכוטכני בצורה מקיפה ויסודית, באמצעות קובצי למידה, טיפים למענה זריז ונכון, תרגולים ממוקדים בכל הנושאים וגם סימולציה אחת מלאה - כדי שתוכלו לתרגל את האינטנסיביות שצפויה לכם ביום מיון עצמו. בסוף כל תרגול תקבלו דו"ח תוצאות מפורט ובו פתרונות מלאים, שיציגו בפניכם גם את הנושאים שבהם עליכם להשתפר, וגם הסברים מפורטים על דרך המענה הנכונה, כך שתוכלו ללמוד דרך חקר הביצועים שלכם ולמקד את ההכנה בהתאם לצורך האישי שלכם. 

הכנה למבחן פסיכוטכני + מבחן אמינות 

1.

ערכת אונליין

ערכת הכנה אונליין למבחן הפסיכוטכני בקינן שפי (פרקים מילוליים, כמותיים, צורות, מרחבי, ועוד). כוללת קובצי למידה תיאורטיים, טיפים פרקטיים למענה נכון, תרגולים ממוקדים, סימולציית מבחן מלאה ודו"ח תוצאות מפורט לסימולציה ולכל תרגול.

 2. ערכת אמינות ← מבחן האמינות יציגו לפניכם היגדים במגוון נושאים (למשל יחס לגניבה בעבודה, יחסים בין קולגות, להימורים ועוד), ועליכם יהיה לדרג את מידת ההסכמה שלכם עם כל אחד מהם. על פניו, נראה שאין סיבה להתכונן למבחן מסוג זה - אבל האמת היא שמדובר באחד המבחנים המאתגרים והמתעתעים ביותר במיונים: המבחן כולל אין-ספור שאלות, המנוסחות במכוון בצורה חזרתית מתוך כוונה לבלבל ולהעמיד את העקביות והכנות שלכם במבחן. נוסף על כך, במהלך המבחן מופיעות התראות שמטרתן להלחיץ, לזרז את המענה ואפילו לנטוע בכם ספק. כמו כן, השאלות הן בנושאים רגישים, שלא בהכרח היינו רוצים לחשוף בתהליך המיון לעבודה ולכן קשה להבין מהי הדרך הנכונה לענות. 

בערכת האמינות תמצאו חומרי קריאה על המבחן שיעזרו לכם להבין מה הרציונל שעומד מאחורי השאלות, וטיפים פרקטיים שיראו לכם כיצד כדאי לגשת אליהן. כמו כן, תמצאו בה תרגולים רבים, כולל שלוש סימולציות מלאות של מבחן האמינות. לאחר התרגולים המעשיים תקבלו דו"ח תוצאות מפורט בנוגע לביצועים שלכם וכיצד תוכלו לשפר אותם, כדי שתוכלו להגיע מוכנים וממוקדים לאחד המבחנים המכשילים ביותר במיונים.

מעוניינים בערכת אמינות בלבד? לחצו כאן.

הכנה למבחן פסיכוטכני + מבחן אמינות + מבחן דואר נכנס

1.

ערכת אונליין

ערכת הכנה אונליין למבחן הפסיכוטכני בקינן שפי (פרקים מילוליים, כמותיים, צורות, מרחבי, ועוד). כוללת קובצי למידה תיאורטיים, טיפים פרקטיים למענה נכון, תרגולים ממוקדים, סימולציית מבחן מלאה ודו"ח תוצאות מפורט לסימולציה ולכל תרגול.

2.

הכנה למבחן אמינות

בערכת האמינות תרגולים רבים, כולל שלוש סימולציות מלאות של המבחן. לאחר התרגולים המעשיים תקבלו דו"ח תוצאות מפורט בנוגע לביצועים שלכם וכיצד תוכלו לשפר אותם, כדי שתוכלו להגיע מוכנים וממוקדים לאחד המבחנים המכשילים ביותר במיונים.

3. הכנה למבחן דואר נכנס: מבחן דואר נכנס הוא אחד המבחנים המאתגרים במיונים לתפקידי ניהול, בעיקר לתפקידים בכירים. המבחן מדמה יום עבודה עמוס במשרד - במהלכו יינתן לכם פרק זמן קצר לעבור על מספר גדול יחסית של מיילים, ולקבוע את אופן הטיפול בהם ואת סדר העדיפות שלהם. מטרת המבחן היא לבדוק שורה של יכולות שהן קריטיות לתפקידי ניהול, כגון היכולת לתעדף משימות בצורה מושכלת, להתמודד עם מצבי לחץ ולקבל החלטות במהירות. 

ההכנה שלנו מתבצעת במפגש הדרכה אישי שבו תתנסו בסימולציה מלאה המדמה את המבחן האמיתי, ולאחריה פגישת משוב אישית האורכת כחצי שעה עם מדריך או מדריכה מקצועיים, בזום או במכון (לבחירתכם). במהלך הפגישה תקבלו ניתוח של הביצועים שלכם בתרגיל, דגשים בנוגע לשיפור המענה שלכם במהלך המיון וגם טיפים חשובים שיסייעו לכם להצליח גם במבחן הזה.


המלצות

4.8
כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.