כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(10) קראו עוד

ראיון קבלה ושאלון שאו"ל (של"ו)

ראיון הקבלה לרפואת שיניים ייערך במסגרת "יום ראיונות ושאלון שאו"ל", כפי שהוא מכונה באוניברסיטה העברית, ו"יום התחנות" באוניברסיטת תל אביב. על פי רוב, הריאיון ייערך בכמה תחנות. בכל תחנה יראיינו אתכם שני מראיינים לפחות - רופא שיניים ופסיכולוג. רופא השיניים יתרשם מהפן המקצועי שתביאו לידי ביטוי, והפסיכולוג מהפן האישיותי. מטרת הריאיון היא להכיר אתכם ולהבין אם אתם מתאימים לעסוק ברפואת שיניים. המראיינים ירצו להבין מדוע אתם רוצים לעסוק במקצוע, ויציגו לפניכם דילמות ערכיות ומקצועיות. 

שאלון שאו"ל הוא שאלון אישיות ממוחשב, הבוחן את "חמש התכונות הגדולות" - מצפוניות, מוחצנות, נועם הליכות, יציבות רגשית ופתיחות מחשבתית. למענה על השאלון מוקצבות 60 דקות, אבל סביר להניח שתסיימו אותו בזמן קצר יותר של 25-20 דקות. באוניברסיטה העברית לציון שתקבלו בשאלון זה יהיה משקל של 15% בציון המשוקלל בשלב זה, ובאוניברסיטת תל אביב משקלו יהיה 20% מהציון המשוקלל בשלב זה.   

למה כדאי להתכונן לריאיון ולשאלון שאו"ל (של"ו)?

ראיון הקבלה לרפואת שיניים נועד לוודא שיש לכם האיכויות והתכונות הדרושות כדי להיות רופא או רופאת שיניים טובים. המראיינים מחפשים שילוב ייחודי של קריטריונים קוגניטיביים ואישיותיים, ולכן היכרות מוקדמת עם הנושאים המרכזיים שאיתם תתמודדו בריאיון תעזור לכם להגיע מוכנים ולהותיר רושם טוב.

דבר דומה אפשר לומר גם על שאלון שאו"ל - היכרות מוקדמת עם חמש התכונות הגדולות והבנה כיצד הן צריכות לבוא לידי ביטוי אצל מי שמועמדים ללימודי רפואת שיניים, יעזרו לכם להבין מה הציפיות של הבוחנים מכם וכיצד להתמודד טוב יותר עם השאלון. 

ההכנה שאנו מציעים מתחילה בסימולציה, שבה ישאל אתכם מדריך מקצועי ומנוסה שאלות שסביר מאוד שישאלו אתכם גם בריאיון. לאחר הסימולציה ייתן לכם המדריך משוב מפורט, כך שתדעו היטב כיצד להביא לידי ביטוי את התכונות הטובות שלכם ומאילו מוקשים כדאי לכם להימנע. לאחר מכן יעזור לכם המדריך לגבש מענה רהוט ומשכנע שידגיש את התאמתכם למקצוע. 

בנוסף, תקבלו מן המדריך משוב מפורט על התשובות שלכם בשאלון שאו"ל וטיפים חשובים לקראת המבחן האמיתי.  

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.