כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(17) קראו עוד

שלבי ההכנה לריאיון האישי 

הריאיון האישי עלול להיות סיטואציה מלחיצה. כדי שלא תקפאו ברגע האמת, ותצליחו להבליט את הכישורים והתכונות החיוביות שלכם, כדאי שתגיעו מוכנים למה שמצפה לכם. ההכנה שלנו תאפשר לכם גם להתנסות בריאיון דומה לזה שייערך לכם וגם לתרגל מענה לכל השאלות הקשות שעולות בראיונות מסוג זה.

איך זה עובד?  

  1. סימולציה מלאה של ריאיון אישי - בשלב הראשון תעברו סימולציה של ריאיון מלא המדמה את הריאיון שאתם עתידים לעבור. את הסימולציה ינחה מדריך מקצועי ומנוסה, שישאל אתכם את כל השאלות האופייניות לראיונות מסוג זה, וכן שאלות מכשילות שכדאי להיערך אליהן.
  2. משוב מפורט - בסיום הסימולציה ייתן לכם המראיין משוב מפורט. המשוב יכלול התייחסות לתשובות שנתתם, לאופן התנהלותכם בזמן הריאיון ולרושם שיצרתם. 
  3. דגשים וטיפים - לקראת סיום יצייד אתכם המדריך בדגשים לשיפור ולשימור, בטיפים ובטכניקות התמודדות שיעזרו לכם לעבור את הריאיון בהצלחה ויגדילו את הסיכויים שלכם להתקבל לתפקיד שבו אתם חושקים.

הכנה אישית בזום או במכון?

באופן עקרוני ההכנות האישיות נערכות במכון, פנים אל פנים, עם מדריך מקצועי. אלא שלנוכח משבר הקורונה רבים מהמיונים בצה"ל נערכים בזום, וכדי להכין אתכם בצורה הטובה ביותר למה שצפוי לכם, הוספנו את האפשרות לערוך גם את ההכנה בזום.  

ריאיון בזום כולל את כל האתגרים שמציב ריאיון רגיל, בצד כמה אתגרים חדשים וייחודיים. בחירת התאורה המתאימה, סידור החדר והתאמת זווית הצילום הם רק כמה דוגמאות לאתגרים הייחודיים לזום. בהכנה יושם דגש על האתגרים הללו, וכמובן גם ייסקרו האתגרים המוכרים יותר מראיונות פנים אל פנים וכן יוצגו דרכים להתמודד איתם. 

גם ההכנה בזום וגם ההכנה הפרונטלית כוללות את שלושת השלבים המתוארים לעיל בהכנה לריאיון פנים אל פנים (סימולציה, משוב וכדומה), ושתיהן מתקיימות בהנחיית מדריך מקצועי ומנוסה. בכל מקרה תיאום מועד ההדרכה ייעשה לאחר הרכישה, בשיחת טלפון שתקבלו מאחד מנציגנו. 

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.