כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
(15) קראו עוד

ריאיון אישיותי-התנהגותי - אז מה קורה שם בעצם?

השאלות שנשאלים בראיונות אישיותיים-התנהגותיים שונות מן השאלות שמוכרות לכם מראיונות עבודה מקצועיים שהתנסיתם בהם בעבר - ראיונות אלה ממוקדים בידע המקצועי שלכם, ואילו הראיונות האישיותיים-התנהגותיים מתמקדים במידת ההתאמה האישיותיות שלכם לתפקיד ולארגון. השאלות בראיונות האישיותיים-התנהגותיים יעסקו ביחסי עבודה, בסיבות שבגינן עזבתם מקום עבודה, בהתקדמות שלכם לאורך הקריירה וכו'. השאלות שנשאלות בראיונות מסוג זה מוסיפות לראיונות אלו תחושות חוסר ודאות ואולי גם חשש - כדי לצמצם את התחושות הללו, חשוב להיחשף לסוגי השאלות שאתם עומדים להישאל, ולהתנסות במענה עליהן. ההתנסות הזו תוביל להפחתת הלחץ שתחוו לפני הריאיון עצמו ובמהלכו, ותאפשר לכם להתמודד טוב יותר עם הסיטואציה. 

בהכנה שלנו תוכלו להתנסות בריאיון אישיותי התנהגותי, להכיר את השאלות הנפוצות בו, להתמודד עם ההתקלות הצפויות ולבסוף, לקבל משוב אישי ומקצועי על התנהלותכם בו, כך שתוכלו להגיע לראיון מדויקים, רגועים ובעיקר - מוכנים.


אז מה תקבלו בכל אחת מההכנות שלנו?

 הכנה אישית לראיון 

אחד הדברים המסקרנים ביותר מבחינתנו, המרואיינים, הוא לתאר לעצמנו איך המראיין מתרשם מאיתנו, מה הוא חושב על התשובות שלנו ומה דעתו על ההתנהלות שלנו (שפת הגוף, לבוש וכדומה). בדרך כלל, אחרי שהריאיון מסתיים, אנחנו נשארים לבד עם הספקות והשאלות ומתקשים להשתפר מריאיון לריאיון. ובדיוק לשם כך נועדה ההכנה שלנו, שבה תוכלו לפגוש מדריך מקצועי שישקף לכם באופן בהיר ומדוייק את כל מה שדורש שיפור בהתנהלות שלכם, ויעזור לכם לשפר את התפקוד שלכם באופן משמעותי ברגע האמת. 

בשלב הראשון בהכנה תעברו סימולציה של ריאיון מלא. הסימולציה תתקיים במכון נועם או בזום, בהתאם לסוג הריאיון שאליו זומנתם. את הסימולציה יערוך מדריך מקצועי ומנוסה מצוות המכון, שישמש כמראיין שלכם, ובמהלכה תישאלו שאלות הצפויות לעלות בריאיון שאליו זומנתם בהתאם למכון המיון שבו תיבחנו, לתפקיד שאליו אתם מועמדים ולעיתים גם לארגון שאליו אתם מתמיינים.

בסיום הסימולציה ייתן לכם המדריך משוב מפורט על התשובות שנתתם וכן על התרשמותו מכם. המשוב יכלול התייחסות להופעה שלכם, לשפת הגוף, לטיב התשובות (עד כמה היו ענייניות ומלאות) והאם הצלחתם להציג את עצמכם באור חיובי בעיניו. בנוסף, המדריך יסייע לכם לנסח תשובות טובות יותר לשאלות שהמענה שלכם עליהן לא היה מספק, להתמקד בתכונות האישיות שלכם הרלוונטיות לתפקיד, לבחור סיטואציות המדגימות בצורה טובה יותר את החוזקות שלכם ולשפר את שפת הגוף.  

משך ההכנה: כשעה.

 

 הכנה מצולמת לראיון

אם אתם עובדים כרגע בעבודה שלא מאפשרת לכם להתפנות להכנה במהלך היום או מנהלים שגרה עמוסה סביב ילדים, סידורים ועניינים שלא נגמרים עד שעות הערב - אתם לא חייבים לדחוס ללו״ז גם הדרכה בשעות היום - תתכוננו מתי שנוח לכם, בלי תלות בשעות העבודה שלנו :) מה זה אומר בפועל?

ערכת האונליין שתקבלו כוללת פיצ'ר מיוחד, שבעזרתו תתבקשו לצלם את עצמכם עונים על סדרה של שאלות האופייניות לריאיון אישי לתפקיד שאליו אתם מתמיינים. כדי לדמות ככל האפשר את התנאים שצפויים בריאיון, יש לענות על כל השאלות ברצף. עם זאת, המענה על כל שאלה מתבצע בנפרד, דבר שנועד לאפשר לכם לצפות בהקלטה ולהחליט אם התשובה שנתתם מספקת או שאולי דרוש ניסיון נוסף. 

ההקלטות שלכם יישלחו באופן אוטומטי לבדיקה אצל פסיכולוג תעסוקתי מטעם המכון. הפסיכולוג יעבור על כל אחת מהתשובות שלכם וישלח לכם משוב מפורט כתוב. המשוב ייגע בכל הפרמטרים החשובים בריאיון: שפת הגוף שלכם, איכות המענה ורמת הפירוט של התשובות, מידת ההתאמה לציפיות מכם בתפקיד ובארגון ועוד. הוא יעזור לכם לדייק את התשובות שלכם וייתן לכם הצעות איך לשדרג את אופן ההצגה שלכם וטיפים פרקטיים שתוכלו ליישם. כך שתוכלו להפיק את המירב מהכנה אישית ומקצועית, בזמן ובמקום שנוחים לכם.

נשמע טוב? סמנו את ההכנה במקום המתאים בתיבת המכירה, ופנו לעצמכם כחצי שעה למענה על השאלות 


בטוחים שאתם מקבלים הצעות עבודה מספיק טובות בשבילכם?

הצעה לתוספת - שדרוג קורות חיים

קורות חיים כתובים היטב, מעוצבים כראוי ומותאמים לדרישות התפקיד, הם תנאי בסיסי לקבלת זימון לראיון עבודה. היות שהתחרות על כל משרה גדולה מאוד, יש לכם לא יותר מכמה שניות כדי להרשים את מי שמקבל את קורות החיים שלכם. מסיבה זו, ישנה משמעות גדולה מאוד לנראות של קורות החיים שלכם, לתוכן וליכולת שלכם להבליט באמצעותם את הניסיון והכישורים הרלוונטיים לתפקיד. אומנם מפתה להשתמש בתבנית קורות חיים מוכנה מראש, כזו שזמינה כיום באתרים רבים, אבל תהיו בטוחים שאתם לא הראשונים ולא האחרונים להשתמש בהם, ומבין עשרות ואולי מאות קורות חיים, הם לא יהיו אלה שיבלטו מעל כל השאר.

אם כבר החלטתם להשקיע בשיפור הביצועים שלכם בראיונות עבודה, נצלו את ההזדמנות לקבל חוות דעת מקצועית על קורות החיים שלכם ולהבין מה נדרש כדי לשפר ולהתאים אותם למשרות שאתם מתמודדים עליהן. 

משך ההכנה: כחצי שעה (תוספת למפגש ההכנה לריאיון).

רוצים לקבל הצעות עבודה טובות יותר? סמנו ✔ בתיבה המכירה 


3 סיבות שבגללן שווה להתכונן לריאיון הבא שלכם באופן מקצועי:

  1. כדי ללמוד אילו תכונות כדאי להבליט ואילו להצניע - אחת הדילמות הגדולות ביותר במהלך ריאיון נוגעת לתכונות האישיות שעלינו להבליט, לעומת אלו שכדאי לנו להצניע. הפתרון לכך טמון בהבנה של התכונות החשובות לצורך ביצוע התפקיד שאליו אתם מתמיינים ושל התכונות שעלולות להזיק. זה בהחלט לא דבר פשוט - סט התכונות משתנה מתפקיד לתפקיד ומארגון לארגו, והדגש משתנה בכל אחד מהם. הכנה ממוקדת לתפקיד שאליו אתם מיועדים, תסייע לכם להבין אילו מהתכונות החזקות שלכם כדאי לכם להבליט בריאיון הספציפי שאתם צפויים לעבור, ואיך כדאי לעשות זאת.
  2. כדי להבין כיצד להשתפר בשביל לעבור את הריאיון בהצלחה - הפקת הלקחים היא החלק החשוב ביותר בהכנה לריאיון, וזה משהו שקשה לעשות באופן עצמאי ואובייקטיבי. משוב מקצועי על התנהלותכם יסייע לכם לבנות תשובות מתאימות יותר לשאלות שנשאלתם, לאתר סיטואציות מהעבר שמאירות אתכם באור חיובי יותר ולהבין איך להתאים את שפת הגוף למעמד הריאיון. 
  3. כדי להכין כראוי את הסביבה שבה נערך הריאיון - רוב הראיונות נערכים כיום באופן מקוון, וכדי להצליח בהם נדרשת התנהלות שונה למדי מזו שנדרשת בראיונות פרונטליים. הדיבור אל המצלמה, הסביבה הביתית והתפעול הטכני חשובים לא פחות מהתשובות שלכם במהלך הריאיון. בנוסף, קיים קושי גדול "לעבור מסך" ולהצליח להציג ולהביע את עצמכם כפי שהייתם רגילים בריאיון פרונטלי. הכנה מותאמת לסביבה המקוונת תאפשר לכם ללמוד כיצד להתמודד עם אתגרים טכניים ומסיחי דעת, כך שתוכלו להתמקד בריאיון עצמו. כמו כן, היא תעזור לכם להביא את עצמכם לידי ביטוי גם דרך מסך המחשב. 


המלצות

4.9
כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב מלא כוכב חצי מלא
אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.