מה זה יום המא"ה?

יום המא"ה (מיון, איתור והתאמה) הוא יום אפיון מקצועי המיועד לכל המלש"בים שיש להם פרופיל 45 ומעלה וציון עברית 6 ומעלה. מטרתו היא לסווג יכולות וכישורים שעשויים להיות רלוונטיים לשירותכם הצבאי.

במהלך היום תעברו בין ארבע תחנות: הדרכהמבחנים פסיכוטכנייםעבודת צוות ויחסים בין-אישיים. הציונים שתקבלו בכל תחנה ישוקללו עם נתוני הצו הראשון שלכם, ויחד הם יקבעו מה יהיו התפקידים שתקבלו בשאלון ההעדפות. 

כיום, יום המא"ה נערך בזום - גם לבנים וגם לבנות. יומיים לפני המיונים תצטרכו לאשר את השתתפותכם. היום עצמו נמשך בדרך כלל שמונה שעות (בין 8:00 ל-16:00, פחות או יותר).

שימו 

אם לא תשתתפו ביום המא"ה, לא ייפתח לכם שאלון ההעדפות (מנילה) ותשובצו אך ורק על פי צורכי הצבא.


ציוני יום המא"ה

ביום המא"ה תקבלו לא מעט ציונים: חלק מהם ייקבעו על פי הביצועים שלכם בתחנה ספציפית, חלק ייקבעו על פי שקלול של הביצועים שלכם ביותר מתחנה אחת, וחלק ייקבעו על פי ההתנהלות הכללית שלכם ביום המיון.

הציונים ניתנים בסולם של 1 עד 5 (5 הוא הציון הטוב ביותר), ומחולקים לארבעה תחומים עיקריים:

  יכולות בין-אישיות

יכולות הנוגעות לתקשורת שלכם עם הסובבים אתכם. הציונים בתחום זה יעידו אם אתם בנויים לפקד על קבוצת חיילים, לתת שירות ולטפל באחרים, להעביר הדרכות מקצועיות ועוד.

היכולות שייבדקו: 

  • עבודת צוות
  • פיקוד
  • טיפול באדם
  • הדרכה

        

 יכולות קוגניטיביות

תחום זה מתייחס ליכולות שלכם להבין ולתפעל מערכות טכנולוגיות מורכבות, תוך כדי יישום של הדגשים שניתנים לכם לכל משימה ובהגבלת זמן מחמירה.

היכולות שייבדקו:

  • הפעלה טכנית
  • תפיסה מרחבית
  • עיבוד מידע
א

  יכולות אישיות

מטרת הציונים שתקבלו בתחום זה היא לנבא איזה סוג של חיילים תהיו, בעיקר בהיבט של היכולת שלכם להשתלב ולתפקד בצורה טובה במסגרת הצבאית התובענית.

היכולות שייבדקו: 

  • השקעה והתמדה
  • התנהגות מסגרתית
  • בגרות ובשלות

      

 יכולות ביצועיות

הציונים בתחום זה יאפשרו לצבא להבין אם יש לכם את היסודיות והקפדנות הנדרשות בתפקידים רגישים, ואם תוכלו לשמור על איכות עבודה גבוהה גם כשהשעון מתקתק. 

היכולות שייבדקו: 

  • קשב מתמשך
  • ניהול וארגון
    א

 

 מילה מאיתנו
 כל תחנה ביום המא"ה בוחנת יותר ממדד אחד, ולכן כדאי שתשקיעו גם בתחנות שנראות לכם פחות רלוונטיות לתפקיד שאתם רוצים. תפקידים רבים דורשים ציונים טובים בכמה מדדים - למשל אם אתם רוצים להיות תוכניתנים, אתם צריכים להוציא ציון טוב לא רק בעיבוד מידע, אלא גם בניהול וארגון.

 

יש לכם הזדמנות להשפיע על המנילה שלכם. לא תיקחו?  


התחנות ביום המא"ה 

כמו שאמרנו, במהלך יום המא"ה, שיתקיים כולו בזום, תעברו בארבע תחנות. כל אחת מהתחנות תציב לפניכם אתגרים אחרים, והאופן שבו תתמודדו איתם יאפשר לצבא ללמוד אילו תפקידים מתאימים לכם. *אלו התחנות שתעברו בהן:

*מתחת לכל כותרת מפורטים המדדים שנבדקים בתחנה.

תחנה 1: הדרכה 

הדרכה

 

בגרות ובשלות

בתחנה זו תתבקשו להעביר הדרכה של כ-10 דקות לשאר חברי הקבוצה והבוחנים. ההדרכה תהיה בנושא שייבחר באופן אקראי מתוך רשימת נושאים, וכדי שתוכלו לבנות אותה, תישלח אליכם מצגת בנושא הנבחר ויוקצבו לכם מספר דקות להתכונן. במהלך ההדרכה עצמה הבוחנים עשויים להתערב ולשאול שאלות, כדי לראות איך אתם מתמודדים עם ההפרעה. 

 טיפים לתחנת ההדרכה

    • מתמקדים בעיקר - זכרו שמטרת ההדרכה היא לא לבדוק את הידע שלכם, אלא את האופן שבו אתם מתמודדים עם מידע חדש, בתנאי לחץ, ומציגים אותו לאחרים. 
    • עובדים מסודר - כתבו לעצמכם את המבנה הכללי של ההדרכה וציינו את הנקודות שבהן תרצו להתמקד. עדיף שתעבירו חלק מהמידע בצורה מסודרת וברורה, מאשר שתנסו לדחוס את כל המידע בזמן הקצר שניתן לכם.
    • נשארים בפוקוס - נסו לא לתת להפרעות ולשאלות שצצות במהלך ההדרכה להסיח את דעתכם. מומלץ להגיד מראש שבסוף ההדרכה יוקדש זמן למענה על שאלות. 
    • מרימים את הראש - דברו בקול רם ושמרו על ישיבה זקופה. אתם כמובן יכולים להיעזר במה שכתבתם, אבל השתדלו לשמור על קשר עין עם המצלמה ולא להיות עם הראש בתוך הדף.

תחנה 2: מבחנים פסיכוטכניים 

עיבוד מידע

 

הפעלה טכנית

 

תפיסה מרחבית

 

קשב מתמשך

 

ניהול וארגון

המבחנים הפסיכוטכניים של יום המא"ה נועדו לבחון את היכולות שאתם רואים בבועיות כאן למעלה. כל יכולת נמדדת במינימום שני מבחנים, ומשך הזמן שמוקצב לכל מבחן הוא 30-15 דקות. זה מה שצפוי לכם במבחנים השונים:

  • עיבוד מידע - השאלות במבחנים אלו בדרך כלל מבוססות על טבלת נתונים או תרשים זרימה, וכדי להצליח לענות עליהן תצטרכו לבחון את הנתונים הרלוונטיים ולהסיק מהם מסקנות.
  • הפעלה טכנית - במבחנים אלו יציגו לכם תיאור של מערכת טכנולוגית. בהתאם למידע שיינתן לכם, תתבקשו לענות על שאלות שיבחנו עד כמה אתם מבינים איך לתפעל את המערכת ומהם החוקים וההגבלות שלה.
  • ניהול וארגון - במבחנים מסוג זה תקבלו הנחיות למשימות שדורשות ריכוז ותשומת לב ברמה גבוהה, למשל לסווג פריטים לקטגוריות, לאתר שגיאות בטבלאות נתונים, למצוא הבדלים בין שני פרטי מידע שיינתנו לכם ועוד.
  • קשב מתמשך - במבחנים אלו תתבקשו לסמן בצורה שיטתית אלמנטים חזותיים שיופיעו לסירוגין על המסך. ייתכן שתידרשו לאתר כמה אלמנטים - ולסמן כל אחד מהם באופן אחר.
  • תפיסה מרחבית - השאלות במבחנים אלו עוסקות בהבנה של מיקום ושל "התנהגות" של פריטים במרחב, בהתאם לדגשים שיינתנו לכם על הסביבה שבה הם נמצאים ועל התנאים שחלים עליהם. 

שאלות לדוגמא - מבחנים פסיכוטכניים

שאלות ניתוח נתונים

שאלה 1

לפניכם טבלה המציגה את נתוני הצריכה המשפחתית הממוצעת במשק הישראלי בחודש ינואר בשנים 2008 ו-2010:

שאלת הסקה מתרשים 1 מתוך מבחן יום המאה לדוגמא

בינואר 2008 ההוצאה הממוצעת של משפחה על צריכת מזון הייתה 1,000 שקלים. ידוע שבין שנת 2008 לשנת 2010 ההוצאות על מזון עלו ב-20%. 

מה היה סך הצריכה המשפחתית בינואר 2010 בשקלים?

תשובה נכונה
תשובה לא נכונה

פתרון והסבר:

התשובה הנכונה היא 4.

אנו נשאלים על צריכת מזון, לכן נתמקד בטבלה בשורות ובעמודות הרלוונטיות:

סימון שורה 1 בתרשים 1 כחלק מפתרון שאלת הסקה מתרשים במבחן לדוגמא של יום המאה

כדי לענות על השאלה ולמצוא את סך הצריכה המשפחתית בשנת 2010, נמצא תחילה את סך צריכת המזון ב-2010, ומשם נגיע לסך הצריכה הכללית.

ידוע לנו שבינואר 2008 ההוצאה המשפחתית על מזון הייתה 1,000 שקלים. כמו כן, נתון כי עד 2010 היא עלתה ב-20%.

נציב זאת בטבלת אחוזים:

אחוז מספר
100% 1,000
120% ?

נשתמש בשיטת הערך המשולש, כלומר נכפיל את המחיר של הצריכה השנתית באחוז העלייה ונחלק באחוז לפני העלייה.

1000 כפול 120 חלקי 100 - חלק מפתרון שאלת הסקה מתרשים במבחן לדוגמא של יום המאה

מכאן שההוצאה המשפחתית על מזון בינואר 2010 הייתה 1,200 שקלים.

להוצאה זאת, על פי נתוני הטבלה, משקל של 20% מסך הצריכה המשפחתית בחודש ינואר 2010. 20% הם חמישית, כלומר סך ההוצאה המשפחתית גדול פי 5 ושווה ל-

1200 כפול 5 - חלק נוסף בפתרון שאלת הסקה מתרשים מתוך מבחן לדוגמא של יום המאה

לפיכך התשובה הנכונה היא 4.

 

שאלה 2

לפניכם גרף המציג נתונים המתייחסים לציונים בבחינה בתנ"ך בשלושה מועדים שונים:

שאלת הסקה מתרשים 2 מתוך מבחן לדוגמא של יום המאה

עוזר ההוראה טוען שמספר התלמידים שעברו את מועד א' גבוה ממספר התלמידים שעברו את מועד ג'. 

האם הוא צודק?

תשובה נכונה
תשובה לא נכונה

פתרון והסבר:

התשובה הנכונה היא 1.

אפשר לראות ש-60% ממספר התלמידים שניגשו למועד א' עברו את מועד א' (העמודה האדומה במועד א'), וש-50% ממספר התלמידים שניגשו למועד א' ניגשו למועד ג' (העמודה הכחולה במועד ג').

כלומר – מספר התלמידים שניגשו למועד ג' קטן ממספר התלמידים שעברו את מועד א'. 

אפילו אם כל מי שניגש למועד ג' היה עובר אותו (ובפועל עברו רק 80%), עדיין מספר העוברים במועד א' גבוה ממספר העוברים במועד ג'. ולכן עוזר ההוראה צודק, והתשובה הנכונה היא 1 – כן.

דוגמה מספרית להמחשה:

נניח ש-100 תלמידים ניגשו למועד א'. אם כך, 60 תלמידים עברו אותו בהצלחה (לפי הנתונים, 60% עברו).

לפי הנתונים האלה, אם 100 תלמידים ניגשו למועד א', אז רק 50 תלמידים ניגשו למועד ג'. 

מכאן שיותר תלמידים עברו את מועד א' מאשר את מועד ג'.

 

שאלה 3

לפניכם גרף המתאר את תפוקת פירות ההדר בישראל בשנים 1988-1983:

שאלת הסקה מתרשים 3 מתוך מבחן לדוגמא של יום המאה

מה היחס בין תפוקת התפוזים לתפוקת הלימונים בשנת 1984?

תשובה נכונה
תשובה לא נכונה

פתרון והסבר:

התשובה הנכונה היא 4.

אנו נשאלים על תפוקת התפוזים ועל תפוקת הלימונים בשנת 1984.

לכן, נתמקד בגרף בחלק המייצג את שנה זו בלבד ונחלץ את הנתונים הרלוונטיים לנו:

סימון שנת 1984 בתרשים 3 כחלק מהסבר שאלת הסקה מתרשים במבחן לדוגמא של יום המאה

אפשר להבחין שתפוקת התפוזים היא 10 טונות (העקומה הירוקה) ושתפוקת התפוזים והלימונים יחד היא 20 טונות (העקומה האדומה). 

מכאן נובע שתפוקת הלימונים בלבד היא 10 טונות.

תפוקת הלימונים = תפוקת התפוזים – תפוקת התפוזים והלימונים יחד

10 = 10 - 20

מצאנו שבשנת 1984 תפוקת הלימונים ותפוקת התפוזים היו זהות ועמדו על 10 טונות כל אחת. לפיכך, התשובה הנכונה היא 4.

שאלות תפיסה מרחבית

שאלה 1

מצאו את הצורה שתתקבל מחיבור הצורות.

שאלת צורות 1 העוסקת בחיבור צורות מתוך מבחן לדוגמא של יום המאה

תשובה נכונה
תשובה לא נכונה

פתרון והסבר:

התשובה הנכונה היא 4.

נבחן את התשובות:

  • תשובה 1 אינה נכונה כיוון שחסרות הנקודות המופיעות בחיצים הנתונים בשאלה.
  • תשובה 2 אינה נכונה כיוון ששתי הנקודות מופיעות בראשי החיצים, ואילו בשאלה מופיעות הנקודות בראש חץ אחד ובבסיס השני.
  • תשובה 3 אינה נכונה כיוון ששתי הנקודות נמצאות בבסיסי החיצים.
  • בתשובה 4 מופיעים שני החיצים ללא קו מפריד, הנקודות נמצאות בראש חץ אחד ובתחתית השני ולכן זוהי התשובה הנכונה.

 

שאלה 2

מצאו את הצורה שתתקבל מחיבור הצורות.

שאלת צורות 2 בנושא חיבור צורות מתוך מבחן יום המאה לדוגמא

תשובה נכונה
תשובה לא נכונה

פתרון והסבר:

התשובה הנכונה היא 2.

על מנת לפתור את השאלה נבחר להשוות את מספר הריבועים בצורות שחיברנו (16 = 8 + 8) למספר הריבועים באפשרויות התשובה. התשובה הנכונה תכיל את אותו מספר ריבועים. חשוב לשים לב גם לאלמנטים נוספים בתשובות, למשל הרווח באמצע ואם יש או אין נקודה על אחד הריבועים.

נסקור את אפשרויות התשובה:

  • תשובה 1 - הצורה מכילה רק 9 ריבועים בלבד (וגם אין רווח באמצע).
  • תשובה 2 - הצורה מכילה 16 ריבועים. השורה הראשונה של הריבוע המאונך מוסתרת מאחורי הריבוע האופקי. זו התשובה הנכונה.
  • תשובה 3 - חסר רווח באמצע, קיים שם ריבוע ועליו נקודה שלא הייתה קיימת בצורות הנתונות.
  • תשובה 4 – הצורה מכילה 13 ריבועים. 9 ריבועים שייכים לצורה האנכית ו-5 בלבד שייכים לצורה האופקית.

 

שאלה 3

מה מספר הפניות שמאלה שהחץ בתמונה מבצע?

תשובה נכונה
תשובה לא נכונה

פתרון והסבר:

התשובה הנכונה היא 4. 

לנוחותכם, כאן מסומנות הפניות של החץ שמאלה: 

טיפים לתחנת המבחנים הפסיכוטכניים

  • רצים קדימה (כשצריך) - אל תיתקעו בשאלות. זכרו שהציון שתקבלו ייקבע על פי מספר התשובות שעליהן תצליחו לענות, ולכן פרפקציוניזם לא ייקח אתכם רחוק. עדיף שתתמקדו בשאלות שאתם יודעים לפתור. 
  • לוקחים את הזמן (כשאפשר) - ברוב המבחנים קריאת ההוראות לא מוגבלת בזמן, ולכן אין לכם סיבה למהר. נצלו את הזמן הזה כדי להבין מה בדיוק מצופה מכם לעשות במבחן וכדי להתרענן רגע לפני שיוצאים לדרך.
  • שומרים על אופטימיות (תמיד) - גם אם במבחן אחד הולך לכם פחות טוב, נסו לא לתת לזה להשפיע על הביצועים שלכם במבחנים האחרים. יש חשיבות לתמונה הכוללת של ההישגים שלכם, ולא רק לתוצאה של מבחן ספציפי אחד.

והטיפ הכי חשוב: תגיעו מוכנים. 

תחנה 3: עבודת צוות 

פיקוד

 

עבודת צוות

 

בגרות ובשלות

 

השקעה והתמדה

 

התנהגות מסגרתית

בתחנה זו ייבחנו היכולות שלכם לשתף פעולה בקבוצה, להתמודד עם דעות שונות משלכם ולהוביל אחריכם אנשים אחרים - והכול כמובן בהגבלת זמן, ותוך כדי שהבוחנים ינסו להערים עליכם קשיים. זה בדרך כלל סדר האירועים בתחנה:

  • סוגיה לדיון - כל הקבוצה תקבל נושא לדיון, ותתבקשו להחליט ביניכם על שתי דרכים מתאימות לפתרון הסוגיה ועל נציג או נציגה שיציגו את הרעיונות שלכם לבוחנים.
  • בניית תוכנית עבודה - בשלב זה תחולקו לשתי קבוצות, וכל קבוצה תתבקש לגבש תוכנית עבודה שמטרתה להוציא אל הפועל את אחת ההחלטות שקיבלתם בשלב הקודם. 
  • פרזנטציה - תכנון פרזנטציה של תוכנית העבודה שבניתם, ובחירה של נציג או נציגה מהקבוצה שיעבירו אותה ליתר המשתתפים.

דוגמה לנושא בתחנה של עבודת צוות

אגף התקציבים במשרד האוצר מתלבט לאיזה פלח אוכלוסייה כדאי להגדיל את התקציב: לקשישים, לניצולי שואה, לעניים, לנכים או לעולים חדשים. על כל משתתף ומשתתפת בקבוצה להגיד לאיזו קבוצה לדעתם צריך לתת את התקציב. לאחר מכן, עליכם לבחור כקבוצה שתי אוכלוסיות שיקבלו את תוספת התקציב, ולהגות תוכנית פעולה מתאימה. 

טיפים לתחנת עבודת הצוות

    • לא ליפול לקצוות - נשמע בנאלי, אבל חשוב מאוד לשים לב בתחנה הזאת שאתם לא משתלטים על הסיטואציה או להפך - נסוגים לגמרי אחורה. נסו לפעול בענייניות ולהיות קשובים לשאר חברי הקבוצה.
    • לא לחכות לכפיים - אין תשובות חד-משמעיות בתחנה הזאת, כך שאין טעם לחשוב מה התשובה שהבוחנים מחפשים. תתרמו לדיון את נקודת המבט הייחודית שלכם ותאמינו במה שאתם אומרים.
    • לא לוותר מראש - אם אתם נתקלים בהתנגדות לרעיון שהצעתם, אל תתקפלו אוטומטית; תסבירו את הצד שלכם, תקשיבו לצד השני, ותראו שאתם מסוגלים להתמודד עם קונפליקטים בצורה בוגרת.

תחנה 4: יחסים בין-אישיים 

טיפול באדם

 

בגרות ובשלות

 

התנהגות מסגרתית

בתחנה זו תקבלו תרחיש שיש בו מורכבות מסוימת, ותתבקשו להדגים איך הייתם מתמודדים איתו באמצעות משחק תפקידים (מולכם ישחקו הבוחן או הבוחנת). המטרה כאן היא לבחון את היכולות שלכם לנהל קונפליקטים ולהפגין אמפתיה ורגישות לאחר, תוך שמירה על ההנחיות שהבוחנים ייתנו לכם.

דוגמאות לתרחישים בתחנת היחסים הבין-אישיים

    • את מורה בטיול שנתי, ואחד התלמידים שלך רב עם חבריו ומבקש לחזור הביתה, אף על פי שהדבר לא אפשרי מבחינה לוגיסטית.
    • אתה מוכר בחנות בגדים, ולקוחה שלך מנסה להחזיר חולצה שבבירור כבר נלבשה. 

טיפים לתחנת היחסים הבין-אישיים

    • תהיו בני אדם - נסו להבין את מי שמולכם ולהיות אמפתיים כלפיהם. יחס מבטל או מזלזל יכול להוריד לכם נקודות. 
    • תפגינו ביטחון - חשוב להראות שאתם אסרטיביים ומסוגלים לעמוד על שלכם, רק לא לשכוח לעשות את זה בנימוס ומתוך כבוד למי שמולכם. 
    • תסבירו את עצמכם - אל תצפו שהצד השני פשוט יקבל "לא" כתשובה - תסבירו, עד כמה שאתם יכולים, את הסיבות לקבלת ההחלטות שלכם.

 

מסדרים לך חזרה גנרלית לקראת יום המא"ה

שאלות נפוצות

איך דוחים את יום המא"ה?

אם אתם לא יכולים להגיע ליום המא"ה מסיבה כלשהי (למשל אתם לא מרגישים טוב, או שיש לכם מבחן חשוב ביום הזה), אתם יכולים לנסות להזיז את הזימון בעצמכם. איך עושים את זה? קלי קלות! באזור האישי שלכם באתר מתגייסים, בלשונית "הודעות וזימונים", יש כפתור "הזזת זימונים". בכל מקרה, כדאי גם להתקשר למוקד מיטב (במספר 1111) כדי לוודא שהתאריך החדש עודכן אצלם.

איך מגישים ערעור על ציוני יום המא"ה?

אם אתם לא מרוצים מהציונים שקיבלתם ביום המא"ה, אתם יכולים להגיש בקשת ערעור*. הבקשה צריכה לכלול פירוט של הציונים שאתם רוצים לערער עליהם ומכתב המלצה מסמכות מקצועית (מנהלת בית ספר, מחנך אישי, אחראי מכינה וכו'). אם הערעור הוא על ציוני המבחנים הפסיכוטכניים, תתבקשו לצרף גם גיליון ציונים עדכני. באפשרותכם לצרף גם מסמכים אחרים שיכולים לסייע לבקשה, למשל תעודת הצטיינות, מכתב המלצה נוסף.

בבקשת הערעור תידרשו לבחור את הסיבה לערעור ולפרט על הבחירה שלכם. אלו אפשרויות הבחירה:

  • לא הבאתי את עצמי לידי ביטוי - לא הרגשתם טוב מבחינה פיזית או רגשית, שכחתם לקחת תרופה להפרעות קשה וריכוז וכו'. חשוב גם להסביר למה לא העליתם את הקושי לפני המבחנים. 
  • חל שינוי ביכולותיי - עבר זמן מאז יום המיון והספקתם לעבור תהליך בשנת השירות / במכינה וכו'.
  • עברתי הליך מיון לא תקין - במהלך יום המיונים היו תנאים שהשפיעו על הביצועים שלכם, למשל תקלה טכנית, רעש בכיתת המבחנים וכו'.
  • ההערכה שקיבלתי שגויה - אתם חושבים שהציון שקיבלתם לא משקף את היכולות שלכם.

 

*אפשר להגיש ערעור רק פעם אחת (אלא אם אתם בשנת שירות או במכינה ועברה לפחות שנה מאז הבקשה האחרונה שהגשתם).

מתי מקבלים את ציוני יום המא"ה?

בדרך כלל, ציוני יום המא"ה מתפרסמים כשבועיים לאחר המיונים באזור האישי שלכם באתר מתגייסים.

האם יש הבדל בין יום המא"ה לבנות ליום המא"ה לבנים?

ההבדל היחיד בין יום המא"ה לבנות ליום המא"ה לבנים הוא במכון המיון שעורך אותם: יום המא"ה לבנות נערך מטעם מכון אדם מילא, ויום המא"ה לבנים נערך מטעם מכון קינן שפי. המבחנים והתחנות הם אותו הדבר גם לבנים וגם לבנות.

למה בנים צריכים את יום המא"ה?

בעבר יום המא"ה היה מיועד רק לבנות ולבנים שיש להם פרופיל עורפי. בעקבות מהפכת המיון והשיבוץ בצה"ל, הוחלט להרחיב את יום המא"ה לכולם. הסיבה העיקרית לכך היא שיום המא"ה עוזר לצה"ל למפות בצורה טובה יותר את הכישורים והיכולות של המלש"בים ולמצוא עבורם את התפקיד שיתאים גם להם וגם לצורכי הצבא - וזה כולל תפקידי פיקוד והדרכה ותפקידים במערך הלחימה.

מה להביא ליום המא"ה?

זה מה שתצטרכו ביום המיונים:

  • מחשב, מצלמת רשת ומיקרופון תקינים
  • חיבור יציב וטוב לאינטרנט
  • תעודה מזהה בתוקף
  • דפים וכלי כתיבה
  • מקום שקט שתוכלו להתרכז בו
איך להתכונן ליום המא"ה?

מבחני יום המא"ה יציבו לפניכם אתגרים שעדיין לא יצא לכם להתמודד איתם, וההכנה כאן חשובה במיוחד, כי לביצועים שלכם ביום המא"ה יש השלכות על כל השירות שלכם. מן הסתם, הדרך הכי טובה להתכונן ליום המא"ה היא להתנסות במבחנים שצפויים לכם בו - גם הפסיכוטכניים וגם אלו של התחנות הקבוצתיות (הדרכה, עבודת צוות ויחסים בין-אישיים). בהכנות שלנו תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים כדי להצליח ביום המא"ה :)

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
הטופס נשלח בהצלחה. נציגינו ייצרו איתך קשר בקרוב.
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
הטופס נשלח בהצלחה. נציגינו ייצרו איתך קשר בקרוב.
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.