ממאי 2024 אין אפשרות להירשם עוד למבחן אמיר"ם. המבחן שמחליף אותו הוא מבחן אמירנט

הפיקדון הצבאי

סכום הכסף שתקבלו בתור חיילים משוחררים או בוגרי שירות לאומי נקבע בהתאם למשך השירות שלכם ולאופיו (קרביים יקבלו סכום שונה מתומכי לחימה, למשל). בשונה ממענק השחרור, שהוא בעצם סכום כסף שיועבר אוטומטית לחשבון הבנק שלכם, הפיקדון האישי לא יועבר ישירות אליכם - אלא יישמר בסניפי בנק הפועלים או בנק לאומי (גם אם החשבון שלכם מנוהל בבנק אחר). 

אפשר לממש את כספי הפיקדון בשתי דרכים:

  1. עד חמש שנים מיום השחרור, אפשר להשתמש בכספי הפיקדון רק עבור שש המטרות הבאות: הכשרה מקצועית, לימודי נהיגה, הקמת עסק, רכישת בית / קרקע, נישואים ולימודים אקדמיים (כולל הכנה לבחינות קבלה והרשמה לבחינות).
  2. מקץ חמש שנים מיום השחרור, יתרת הפיקדון תועבר באופן אוטומטי לחשבון הבנק שהיה מעודכן על שמכם בסוף השירות. בשלב זה תוכלו להשתמש בכספי הפיקדון באופן חופשי. 

שימו  

לא כל מוסד שעונה על אחת מהמטרות של כספי הפיקדון מוכָּר כמוסד שאפשר לממש בו את הפיקדון. לדוגמה, לא כל חברת הכנה המציעה קורס אמיר"ם לחיילים משוחררים מורשית לקבל תשלום באמצעות כספי הפיקדון. חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים במוסד שמאושר על ידי משרד החינוך ועל ידי האגף והקרן לחיילים משוחררים לצורך מימוש הפיקדון. 

אצלנו זה הכי פשוט שזה יכול להיות

איך מממשים את כספי הפיקדון לטובת הכנה אצלנו במכון?

מכון נועם מוכר רשמית ע"י משרד החינוך ועל ידי האגף והקרן לחיילים משוחררים לצורך שימוש בכספי הפיקדון להכנה לפסיכומטרי ולמבחני אמי"ר ואמיר"ם. זה אומר שתוכלו לרכוש אצלנו את ההכנות למבחנים האלה באמצעות הפיקדון בכמה צעדים קלילים:

  1. פונים למחלקת שירות הלקוחות של מכון נועם בטלפון 03-5377361 או במייל sales@machon-noam.co.il. שירות הלקוחות ימלא עבורכם שובר המיועד לתשלום - נחזור אליו בהמשך :)
  2. נרשמים ב"אזור האישי" באתר של האגף והקרן לחיילים משוחררים, ובוחרים באפשרות "משיכה מפיקדון". 
  3. מוודאים שגובה הסכום שיש בפיקדון מכסה את התשלום עבור ההכנה. אם סכום ההכנה גבוה מיתרת הפיקדון, הבקשה שלכם תידחה.
  4. בוחרים באפשרות "מימוש פיקדון למטרת לימודים" ובסוג השובר "שובר ידני", ומעלים את השובר שקיבלתם מהמכון. חשוב מאוד לדייק בהזנת הפרטים כפי שנכתבו בשובר שקיבלתם - סמל המוסד, שם מוסד הלימודים, מספר השובר והסכום המבוקש לתשלום.
  5. אחרי שמגישים את הבקשה, ואם אכן כל הפרטים שהזנתם נכונים, תישלח אליכם הודעה למייל ולנייד המאשרת את הבקשה למימוש הפיקדון.  

 כדאי לדעת

במקרה של ביטול ההשתפות בקורס, מכון נועם יעביר אליכם צ'ק בגובה סכום ההחזר לפקודת משרד הביטחון. עליכם להפקיד את בצ'ק באחד מסניפי בנק הדואר, ולציין שהסיבה היא הפסקת הלימודים בתוכנית הייעודית (אין צורך לציין את פרטי חשבון הבנק של משרד הביטחון על גבי הצ'ק). 

עכשיו רק נשאר לבחור את ההכנה שמתאימה לכם

 

אפשר לעזור לך? סימן שאלה
אפשר לעזור לך?
או מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:
-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.
מעוניינים בפרטים נוספים?
צרו קשר

Vהשאירו פרטים או התקשרו: 03-5377361

-
תודה שפנית אלינו!
הייתה בעיה בשליחת הטופס. אנא נסו שנית.